Jos saisit yhden toivomuksen...
Kyl se 3millii pitäs vähintään olla. Siitä 2.5milliä heti jonnekki kasvaa korkoo ni sitte vois koroilla elellä, sitte jäis viel se 500te muuhun mukavaan...
Ottaisin ehdottomasti sen muovikassin josta soi musiikki, ainakin jos se toimii ilman pattereita!
sellanen loputon visa ois kiva *^___^*
Mun toive on jo toteutunu *vink**hymy*
[q]keijukainen:
Mun toive on jo toteutunu *vink**hymy*
[/q]
onneks olkoon, taidatkin olla niitä harvoja tässä topikissa kuka voi sanoa noin ;)
[q]Avernian:
Aika vähän. Kuinka kauan meinasit moisella pärjätä?
[/q]
Riippuu miten elelee varmaankin
Mä toivoisin joskus vielä voittavani Megatronin. Lopullisesti.
Jos saisin yhden toivomuksen ja se toteutuisi - varmasti - niin en ainakaan mitään noista gallupin jutuista..
(pikku salaisuuksia)
[q]Optimus Prime:
Mä toivoisin joskus vielä voittavani Megatronin. Lopullisesti.
[/q]
no way maan!! U have allready been beaten by... MEGATRON!!! *pahis*/
[muokattu 21.11.2003 14:50]
haluaisin olla onnellinen.. se tapahtuisi vain jos kaikki mun lähimmäiset olis onnellisia..
*peace to world*
mä haluisin... jotain..
noista rahaa..sillä meinaan saa noita kaikkea muuta..
mutta jos ihan mitä vain sais toivoa.palaisin ajassa puolvuotta taaksepäin*uuh*
Noista vaihtoehdoista valitsisin rahan. Jos vois taas valita mitä tahansa, niin koska melko onnellinen elämässäni jo oon, pitäis kyllä toivoo*sydän**sydän**sydän*, se kun on ainoo mitä tosiaanki täl hetkel haluisin*hymy*
RAHAAAAA!!!!!
Ja paljon*pahis*
loputtoman määrän uusia toiveita
tällä hetkellä seksiä... mut oikeesti rahaa...
ei kerrotut toiveet toteudu.
[q]Avernian:
---
Puistokemisti:
haluaisin palata ajassa taaksepäin 17v ja elää elämäni uudestaan näillä tiedoilla ja taidoilla jotka jo omaan.
Kelpais todellakin mullekin.
[/q]
mä en kyllä kadu mitään sinällään.. enkä halua takaisin ajassakaan, koska sitten olisi edessä kaikki kouluhommat ja muut
mutta mitä haluaisin, olisi vaikka viikon ilman perfektionistista minääni
ei se massi onnelliseksi tee, mut kyl se hiucan helpottais
ite toivosin varmaan jotain saman suuntaista ku puistokemisti:
[q]haluaisin palata ajassa taaksepäin 17v ja elää elämäni uudestaan näillä tiedoilla ja taidoilla jotka jo omaan.[/q]
Raha tekee sen ,että ei tarvitse kuluttaa aikaansa varojen hankintaan ja ei tarvitse miettiä omaan talouteen liittyviä asioita.
Vois vain keskittyä niihin asioihin mitä rakastaa eniten
Mitä toivoisit jos saisit yhden toivomuksen? Toivoisitko rahaa, rakkauta vaiko kenties Pil**a?
Ökkökin haluaa sitä --->*ökkö*