SÄDE Proudly Presents HARDSTYLE 28.03.2009

Back to tapahtumat O

Tulihan reivattuu oikein huolella Kiva oli törmää vanhoihin tuttuihin Känni oli aika hyvää tasoa ja sen vähän niinku tuntee nyt

Tulipa sitten testattua uutta kameraakin...

Galleria: http://wert.smugmug.com/gallery/7747916_YCq6Q#500986092_tUhrW

Parit videot illasta jo varmasti ennestään tutulla heikolla laadulla

SÄDE Proudly Presents HARDSTYLE
Philippe Rockhard @ SÄDE Proudly Presents HARDSTYLE

Oli kyllä loistavat kemut musiikin osalta! Proteuksen setti vaan oli sitä samaa vanhaa niin olin pettynyt kun ei tullutkaan kunnon pauketta. ISO kiitos taas artisteille. Ens perjantaina sitten Flipside x)

Porukkaa oli yllättävän vähän mutta ei se kyl mun menoa haitannu. Olin jo niin kauan oottanu et pääsee purkautuu tanssilattialle ja niin tein! särkee joka puolta kropasta ja kivaa oli tanssiessa! Philippe veti kyl kovan setin mut niin teki Sashakin! näille herroille suurin kiitos bilefiiliksen nostamisesta! musiikillisesti ihan TODELLA JEES!! tykkäsin!! *sydän*

En ole suuri hardstylen ystävä, mutta täytyy sanoa, että nyt pääesiintyjä vei todellakin pointsit kotiin. Musiikkilinjaus oli muutenkin yllättävän piristävää ja en ollut iltaan todellakaan pettynyt. Päinvastoin. Kiitos!

[q]Neonia, 29.3.2009 13:55:
Porukkaa oli yllättävän vähän mutta ei se kyl mun menoa haitannu. Olin jo niin kauan oottanu et pääsee purkautuu tanssilattialle ja niin tein! särkee joka puolta kropasta ja kivaa oli tanssiessa! Philippe veti kyl kovan setin mut niin teki Sashakin! näille herroille suurin kiitos bilefiiliksen nostamisesta! musiikillisesti ihan TODELLA JEES!! tykkäsin!! *sydän*
[/q]

"purkautumaan lattialle"....."särkee joka puolta kropasta"...

mitkäs bileet siel on ollu?

[q]Ironraver1, 29.3.2009 14:36:
---
Neonia, 29.3.2009 13:55:

---

"purkautumaan lattialle"....."särkee joka puolta kropasta"...

mitkäs bileet siel on ollu?
[/q]

Aina sun pitää vääntää kaikesta niin pirun kaksmielistä

http://klubitus.org/liitteet/11751905086d.jpg

Lyhyesti: Säde ei petä :D

[q]Tape, 29.3.2009 14:57:
Lyhyesti: Säde ei petä :D
[/q]
Yleisön määrä petti :(

Oli kyllä ihan älyttömän hauskaa :P varpaat on ihan tohjona, lopussa ei meinannut enää jaksaa millään pomppia mutta pakko oli vielä yrittää! Mahtavaa musaa ja Philippe veti kyllä tajuttoman hyvän setin ^^

Olipas taas pitkästä aikaa loistava ilta kaiken puolin.... kiitos säteelle.

Nimimerkillä: Hirviö

Kivat oli kemut..hjyva fiilis ja aika jäätävän kova humalakin oli ;)...kiitos säteen poppoolle bileistä!!!!

[q]Tini-, 29.3.2009 15:43:
Kivat oli kemut..hjyva fiilis ja aika jäätävän kova humalakin oli ;)...kiitos säteen poppoolle bileistä!!!!
[/q]

Jep. Oli ihan jees. Itse join vaan yhden paremman siiderin.
Ei sitä voi olla ihan umpihumalassa. Kuvia voi katsella alkuviikosta tuolta
http://www.flickr.com/photos/cremo/sets/72157615961548473/

Oli kyl taas niin hyvä fiilis ja musa et oi oi, mutta missä oli ihmiset, ois voinu olla enemmänkin väkee =(

Kivaa oli ja jalatkin sen kertoo Illan ulkomainen pääesiintyjä veteli semmoista settiä, että ei meinannut kyetä edes lisää juotavaa hakea. Kiitos Säteen poppoolle taas mainiosta illasta.

PS. Tosiaan porukkaa oli kumman vähän...

Yhdyn edellisiin. Oikeastaan musiikki alkoi napata vasta neon&friikin aloitettua ja silloin pääsi kunnolla vauhtiinkin. Harmi että ihmisiä oli vähän, + ne ihanat kolme känniääliöö jotka yritti kovasti lähennellä ja iskeä. Jotain ois kyllä kaivannut eli itelle jäi vähän kuitenkin semmonen "perusilta" fiilis.

Tykkäsin kyllä *pökr* Philippen ja Proteus & Eewol setit oli parhautta...upposi paremmin kuin odotin, hardstyle ei genrenä nyt ei mitenkään suosikkeihini kuulu...

Yllättävän paljon puhetta väkimäärästä, se nyt vaikutti hyvin samansuuntaiselta kuin edellisissäkin säteissä ja muissa glorian bileissä (noh, jonkin verran normaalia vähemmän). Sitä voi järjestäjät halutessaan säädellä pääsylipun hinnalla, mutta ihan hyvä näin.

Jano...

Kiitoksia kaikille! Oli mahti ilta!!

O