Elämisen äänistä

Back to yleinen keskustelu O

[q]peikkolapsi, 29.12.2008 12:42:
---
Johnny Bash, 28.12.2008 13:18:
---
VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*

---


Munkin mielestä tuntuu tosi vulgääriltä ilmiötä, että naapurin kuseminen kaikuu mielenosoituksellisesti omassa olohuoneessa.

---


kyllä kanssa sai totutella, kun melkeen 12v tauon jälkeen muutti kerrostaloon. se kuseminen! jestas,

yläkerrassa ollu tässä bileitä kanssa kiitettävästi jouluviikolla varsinkin, jotka jatkuu enempi tai vähempi ns. hiljaisuuden vallitessa. mutta, en ole viitsiny valittaa koska itsekkin kuuntelen musiikkia suht. kovalla ja aion pitää tuparit uutena vuotena.
kaveri tossa tuli eilen duuniin 2h unien jälkeen, sen naapurissa oli alkanu bileet iltapäivällä kello 17, jatkunu yöhön ja edelleen aamuviiteen ja edelleen päiväkahdelta oli singstar soinut. oli kait aikamoni naapuri käyny valittamassakin.
[/q]

Mulla on ollu tapana soittaa skoudet aika herkästi.. jotkut tottelee niitä ja joskus ne raahaa osan porukasta kamarille =) Mutta ei niistäkään lopulta kamalasti apua ole.. . . . . Joulunahan on se julistettu Joulurauha, jolloin ei sais äänekkäästi edes pieraista, joten silloin varmaan kytät tulee auliisti pamputtamaan rahvasta =D

Olen niin onnellinen, että alakerran mätämuna lähti pois. Kaveri soitti sitä pas*amusaansa (kaikenlaista 70-80 luvun pas*aheviä yms. pas*kaa) kellonajoista piittaamatta, mm. kun oli jostain punaniskakuppilastansa könynnyt kotiinsa 04 jälkeen.

Sainkin hommattua hänelle ensimmäisen varoituksen, ja samalla selvisi ettei kukaan muu ollut valittanut hänestä. Uskomatonta porukkaa, kaikki vaan ajattelee, että kyllä joku muu valittaa/soittaa polisiit yms.

Ja nyt siis puhutiin sellaisista volyymeistä, että meillä astiat ja kaikki resonoituva pärisi niin että oksat pois.

Mä löysin jo pari kolme vuotta sitten nerokkaan ratkaisun tuohon kerrostaloissa esiintyvään elämöintiin: korvatulpat! Antaa kersojen huutaa ja naapureiden popittaa paskamusaansa, mut mun yöunia ne ei oo enää häirinny. Ei tuota ylimäärästä meteliä saa kuitenkaan täysin poistettua, kun sulla on kerrostalossa kymmeniä naapureita. Se on sota jota ei voi voittaa.

systeri manaili just kun alakerran kämppää rempataan myös sunnuntai-aamuisin jo siinä aamukahdeksalta...
mojova darrassa kovasti naurattaa miettiä millähän ratchet&clank-henkisellä megahyperimurilla ne raastaa kaiken tapeteista laminaattilattioihin saakka ..."sKrrrRRaiiiits skrUuUnkS sRRuNnks" vaan kun kuulostaa että kokonainen keittiön kaapisto menis sellaista jumalatonta putkea pitkin pihan jätelavalle

[q]Infinitee, 29.12.2008 19:58:
Mä löysin jo pari kolme vuotta sitten nerokkaan ratkaisun tuohon kerrostaloissa esiintyvään elämöintiin: korvatulpat! Antaa kersojen huutaa ja naapureiden popittaa paskamusaansa, mut mun yöunia ne ei oo enää häirinny. Ei tuota ylimäärästä meteliä saa kuitenkaan täysin poistettua, kun sulla on kerrostalossa kymmeniä naapureita. Se on sota jota ei voi voittaa.
[/q]

Joo noi tulpat on hyvä keksintö, kuten on mainittu, mutta kyllä mä lähen siitä, että jos naapuri on niin mulkku, että systemaattisesti häiritsee mun elämää ns. hiljaisuuden aikana (esim. järkkäämällä maailmanlopunbileet JOKA ikinen vkloppu tai tuomalla jatkoille äänekästä jengiä JOKA kerta, kun on radalla jne. jne.), niin alan jonkinmoisiin toimiin. (mua ei haittaa tämän hiljaisuuden aikana ns. normit yöelämän saundit, kuten vessan vetäminen, suihkussakäynti, tv:n katselu normivolskilla, nussiminen tms., mut normiyöelämän saundeihin en laske esim. imurointia, kovalla musiikin kuuntelua tai juoksemista kämpässä) Pääosin arkipäivinä on vain oikeus saada nukkua riittävät yöunet hiljaisuuden aikaan ILMAN tulppia. Niitä voi käyttää hyvin satunnaisissa häiriötapauksissa, kaikillehan käy joskus hienoisia ylilyöntejä.

[q]pihlaja, 29.12.2008 20:20:
systeri manaili just kun alakerran kämppää rempataan myös sunnuntai-aamuisin jo siinä aamukahdeksalta...
mojova darrassa kovasti naurattaa miettiä millähän ratchet&clank-henkisellä megahyperimurilla ne raastaa kaiken tapeteista laminaattilattioihin saakka ..."sKrrrRRaiiiits skrUuUnkS sRRuNnks" vaan kun kuulostaa että kokonainen keittiön kaapisto menis sellaista jumalatonta putkea pitkin pihan jätelavalle
[/q]

Tiedän kokemuksen, kuten aikaisemmin mainitsinkin. Tossa on onneksi se hyvä, että toi loppuu jossakin vaiheessa, toisin kuin joidenkin "tapahäirikköjen" toilailut, jotka jatkuu tasan niin kauan, kun on tullut varoitus ja joillakin se loppuu vasta häätöön. :/

jeps ..rempat tapaa useimmiten päättyä ajallaan, onneks..
ja itse olen jo opiskeluaikoina tottunut käyttään korvatulppia tai kuulosuojaimia -myös nyttemmin kun avokki halusi katsoa tellua vielä kun olin jo mennyt nukkumaan. samoin myös johdottomat kuulokeet tuli hommattua solussa kun asui, tiskivuoro kun oli kivuttomin chemical brothersin tahdittamana mutta kämppis säästyi hampaiden narskuttelulta
Nykyään kuuluu naapurista vain satunnainen vaimea rappusissa kulkeminen tai kun äijä nauraa röhöttää brittisarjoille iltaisin (-varsin kumea nauru)

O