Elämisen äänistä

Back to yleinen keskustelu O

Uppoiskohan tekno sitte paremmin niille...*nauru*

[q]opmdevil, 26.12.2008 22:18:
Naapurin pennut riehuvat jonkun jyrisevän lelun kanssa ja kun menee valittamaan, että ei voi nukkua, niin vetoavat "elämisen ääniin". Sitten itse luukutin trancea niin samat urpot tuli selittämään, että se häiritsee ja tekivät isännöitsijälle valituksen. Eikö tämä "elämisen ääniä" pitäisi kulkea molempiin suuntiin?
[/q]

Mihin aikaan ko. perheen "pennut" leikkivät lelunsa kanssa? Ja mihin aikaan itse "luukutit" trancea? Minä päivänä myös? Noilla seikoilla on aika paljon merkitystä siihen elämisen ääneen ja sen sallittavuuteen. (vaihtelee taloyhtiöittäin jonkin verran)

Tietysti voidaan sanoa, että eikun tekemään omaa valitusta ja jälkiviisaana olisi pitänyt tehdä itse ensin. Mutta tämä ei ehkä olisi ollut tai ole korrektia riippuen ylläolevien aikatauluista yms.

Pees tohon ylläolevaan.


paljon riippuu kellonajoista et milloin noi riehumiset on tapahtunu. Yleensä hiljaisuuden jälkeen, joka vaihtelee taloyhtiöittäin ei sais riehuu tai luukuttaa musiikkia.

Mutta esim. vessan vetäminen ja suihkussa käyminen vaikka yöllä kuuluu elämisen ääniin. Ainakin mun elämän:D mä vedän vessani yöllä ja käyn suihkussa jos on tarve.


Meillä täälä joku onneton einari poraa joskus ennen puolta 10 illalla niin sitä en sanois enää elämisen ääniksi, vaan ihan vtun rasittavaksi ja joku kaunis päivä kirjotan tulenkatkuisen viestin alakertaan, kun en oo varma mistä kämpästä se tulee.

Ai nii olipahan täälä paikallisen sanomalehden "näppituntumalla" katkeria vuodatuksia siitä kun miehet ei osaa kusta "hiljaa" eli lorottamatta ja se häiritsi jotain asukasta suunnattomasti!

tiedä sitten....

[q]crissy, 26.12.2008 23:17:
Mutta esim. vessan vetäminen ja suihkussa käyminen vaikka yöllä kuuluu elämisen ääniin. Ainakin mun elämän:D mä vedän vessani yöllä ja käyn suihkussa jos on tarve.


Meillä täälä joku onneton einari poraa joskus ennen puolta 10 illalla niin sitä en sanois enää elämisen ääniksi, vaan ihan vtun rasittavaksi ja joku kaunis päivä kirjotan tulenkatkuisen viestin alakertaan, kun en oo varma mistä kämpästä se tulee.[/q]

Suihkussa käyminen ei ole elämisen ääniä, vaan se peseytyminen tulisi tehdä joskus muulloin kuin hiljaisuuden aikaan. Vessassa käyminen on ihan normaalia elämisen ääntä. Jos teillä vain yksi hiljaisuusaika, joka alkaa 22:00, ei siinä poraamisessa mitään vikaa ole.

[q]whispering, 26.12.2008 23:26:
---
Suihkussa käyminen ei ole elämisen ääniä, vaan se peseytyminen tulisi tehdä joskus muulloin kuin hiljaisuuden aikaan.
[/q]

Toiset ei noudata 8-16 - elämänrytmiä, ja jos oikein hikiseltä työkeikalta tulee kotiin 04:00, minä ainakin satavarmasti käyn suihkussa, sanoi naapuri mitä tahansa.

Samalla tavalla aamumetelöinti 08:00 häiritsee minun untani, kun pääsen 07:30 yövuorosta.

Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*

[q]Ana-5000, 26.12.2008 23:43:
---
whispering, 26.12.2008 23:26:
---
Suihkussa käyminen ei ole elämisen ääniä, vaan se peseytyminen tulisi tehdä joskus muulloin kuin hiljaisuuden aikaan.

---


Toiset ei noudata 8-16 - elämänrytmiä, ja jos oikein hikiseltä työkeikalta tulee kotiin 04:00, minä ainakin satavarmasti käyn suihkussa, sanoi naapuri mitä tahansa.

Samalla tavalla aamumetelöinti 08:00 häiritsee minun untani, kun pääsen 07:30 yövuorosta.
[/q]
eiku sun pitää laskee ämpäriin vettä(ämpärin reunaa vasten tietty ettei kuulu meteliä) ja peseytyä sitten pesusienen kanssa.

[q]VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*
[/q]

OT, se helvetin näppituntumalla palsta oli yksi syy siihen että lopetin koko helvetin aviisin tilaamisen.

[q]tiiplis, 26.12.2008 23:56:
---
VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*

---


OT, se helvetin näppituntumalla palsta oli yksi syy siihen että lopetin koko helvetin aviisin tilaamisen.
[/q]

[q]VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*
[/q]
No eipä ole hirveän uutta, juuri työkaveri valitti samaisesta asiasta *lmao*. Eli taidetaan kaikki istua pian urettamassa.

[q]VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*
[/q]

[q]Crissy, 26.12.2008 23:17

Ai nii olipahan täälä paikallisen sanomalehden "näppituntumalla" katkeria vuodatuksia siitä kun miehet ei osaa kusta "hiljaa" eli lorottamatta ja se häiritsi jotain asukasta suunnattomasti!
[/q]

taisikin olla jo maininta

Minulle on nyt jäänyt vähän epäselväksi että mikä on se oikea tapa tyhjentää virtsarakkoa näin niin kuin urospuolisena henkilonä...

[q]Greed, 26.12.2008 23:59:
---
VaLa, 26.12.2008 23:49:
Onpa jotkut valittaneet yleisönosaston palstalla miesten lorisevasta tavasta virtsata... Pitäisi kuulema toimittaa tämä asia istualteen ettei herkät naapurit häiriinny...*justjoo*

---


---
Crissy, 26.12.2008 23:17

Ai nii olipahan täälä paikallisen sanomalehden "näppituntumalla" katkeria vuodatuksia siitä kun miehet ei osaa kusta "hiljaa" eli lorottamatta ja se häiritsi jotain asukasta suunnattomasti!

---


taisikin olla jo maininta
[/q]

Pyydän anteeksi tätä kamalaa virhettäni...

[q]Ana-5000, 26.12.2008 23:43:
whispering, 26.12.2008 23:26:
---
Suihkussa käyminen ei ole elämisen ääniä, vaan se peseytyminen tulisi tehdä joskus muulloin kuin hiljaisuuden aikaan.
---
Toiset ei noudata 8-16 - elämänrytmiä, ja jos oikein hikiseltä työkeikalta tulee kotiin 04:00, minä ainakin satavarmasti käyn suihkussa, sanoi naapuri mitä tahansa.

Samalla tavalla aamumetelöinti 08:00 häiritsee minun untani, kun pääsen 07:30 yövuorosta.
[/q]

Periaatteessa teillä kyllä pitäisi olla työpaikalla sosiaalitilat missä suihku :P Se että tuut 7:30 töistä ei paljoa merkkaa, kun yhtiökokouksissa demokratia ratkasee, ja jos suurin osa heräilee sillon, niin se on voi voi. Sen verran tosin voisin lisätä vielä että, ei se mua häiritse jos mun naapuri käy yöllä suihkussa. Enkä ite rupea luukuttamaan mitään musiikkia 8 aamulla.

Kerrostalossa on niitä jotka ei tunnu tajuavan että kerrostalossa kuulee naapureiden ääniä aina jonkun verran, ja sitten niitä jotka ei tunnu tajuavan että ne naapurit tosiaan kuulee sen kovan metelin. Itellä tosin menny aina ihan hyvin, eikä oo vielä tullut "huonoja" naapureita vastaan.

[q]VaLa, 27.12.2008 00:00:
Minulle on nyt jäänyt vähän epäselväksi että mikä on se oikea tapa tyhjentää virtsarakkoa näin niin kuin urospuolisena henkilonä...
[/q]

Tähtää siihen "reunaan", niin ei tuu ääntä (siis kuitenkin siihen alueseen johon tulee huuhtelu :P).

[q]whispering, 27.12.2008 00:03:
---

---


Tähtää siihen "reunaan", niin ei tuu ääntä (siis kuitenkin siihen alueseen johon tulee huuhtelu :P).
[/q]

Näin mä yleensä yritänkin tehdä, mutta siinä on se vaara että roiskuu lattialle...*nauru*

Mua ei kyllä ole koskaan häirinnyt naapureiden suihkussa käynti, tapahtui se sitten yöllä tai päivällä. Joskus yöllä vessassa käydessä saattaa naapurista kuulua suihkun ääniä, mutta ne äänet kuuluvat tasan tarkkaan vain vessaan, eikä tapanani ole viettää öitä siellä. Komppaan myös Anaa, että töistä tullessa on suihkun paikka, oli se kello miten paljon tahansa. Iltavuorossa ollessa olen kotona klo 23 ja savustetulta lihalta haisevana ensimmäinen osoitteeni kotona on toden totta suihku.

Ymmärrän kyllä topikin aloittajaakin, kun noita samoja "elämisen ääniä" on tullut itsekin pohdittua useamman kerran. Entisessä kämpässä alakerrasta kuului päivittäin vanhempien ja lasten yhtäaikaista kiljuntaa ja tappelua, ja seinänaapuri hakkasi kännipäissään oveaan tasaisen säännöllisesti kun oli unohtanut avaimet. Kerrostalossa on toki pakko sietää jonkin verran muiden asukkaiden "metelöintiä", mutta esim. tuo päivittäinen kovaääninen tappelu ei mielestäni enää ole "normaalia". Häätöä vain on tosi vaikea saada toteutetuksi, ellei ole esittää koko asujaimiston allekirjoituksella varustettua paperia todistusaineistoineen päivineen kyseisen asukkaan häiritsevästä elämäntavasta.

Elämisen ääniä...hmm miten ois NOKKAHUILU?
Se oli hienoa kun sellaisen joskus itsekin koulusta sai ja kovasti harjoittelin, mut näin vanhempana ei enää jaksais. Seinänaapurin soittosessiot viikosta toiseen alkaen klo 8:00 ja päättyen 21:00 repi hieman.
Tyyliin *nuotti**nuotti**nuotti**nuotti**nuotti* oho, väärin, ja alusta taas!
Mietin muutaman kerran jotain ystävällistä heippalappua mut oisin kuitenkin aiheuttanut pahaa mieltä. Joten annoin olla. Onneksi, joulujuhliin ilmeisesti harjoitteli koska nyt se on loppu! Itse olen pyrkinyt et 21 jälkeen ei soiteta kovin ja 22:00 jälkeen siirryn kuulokkeisiin...

Itselläni oli se tilanne, että joku allakerran naapureista päätti tehdä remontin. Ei siinä, että mua pieni remontti meteli ottais päähän, mutta se alko kyllä vituttamaan että sitä saatanan poraamista ja rassaamista jatkui useana iltana aamu kahteen asti. Ei paljoa kiinnosta päivätöissä olevana kuunnnella kun joku joka kodin remonttireiska porailee yö myöhään ja saa myös oman asuntonsa remontista tulevat paskat eli pölyn mun asuntoon.

Kyllä mä nauraisin päin naamaa jos naapuri valittais suihkussa käymisestä yöllä. Ei oo kyllä tullut koskaan ees mieleen etteikö suihkussa vois käydä millon vaan.

Naapurin pennut riehuvat jonkun jyrisevän lelun kanssa ja kun menee valittamaan, että ei voi nukkua, niin vetoavat "elämisen ääniin". Sitten itse luukutin trancea niin samat urpot tuli selittämään, että se häiritsee ja tekivät isännöitsijälle valituksen. Eikö tämä "elämisen ääniä" pitäisi kulkea molempiin suuntiin?

O