Fire & ice - Souvenir de Chine (Saarre laidback remix)
http://www.saarre.1g.fi/Saarre/siipi2.JPG
tollasta vanhaa helmeä kokkailussa,
Pidempi versio jakoon.
192kbs mp3
chill, progressive, trance
lisätiedot - kuuntele
Vois vaikka kuunnella, kunhan vaan ensin toivun tosta kansitaiteesta. Miksi siinä on penis?
Pippelistä se kaikki alkaa, ja siihe se varmaa päättyyki
Aijai, yks vanhoista suosikkibiiseistäni!
Läppärin kautta kuunneltuna kuulostaa kyl hyvältä, tarvii kuunnella uudestaan paremmilla laitteilla kotona. Vaatii kyl ehdottomasti sen kameransuljinsoundin tähänkin :)
[q]JussiS, 10.12.2008 12:25:
Läppärin kautta kuunneltuna kuulostaa kyl hyvältä, tarvii kuunnella uudestaan paremmilla laitteilla kotona. Vaatii kyl ehdottomasti sen kameransuljinsoundin tähänkin :)
[/q]
mä itseasiassa sitä vähän oon kyselly mut kundit ei vissii löytäny sitä näitte vuosien jälkee
samoin niitä muksut-hiekkalaatikolla ambient ääniä.
[q]Saarre, 10.12.2008 12:28:
mä itseasiassa sitä vähän oon kyselly mut kundit ei vissii löytäny sitä näitte vuosien jälkee
samoin niitä muksut-hiekkalaatikolla ambient ääniä.
[/q]
Aika perus FX-matskuu kyl noi kummatkin, löytyy saleen joltain ääniefektilevyiltä.
"Matkamuisto Kiinasta" ja pippelin kuva.. Do I sense a connection here? :D
Loistoteos kyl myös.. :)
EDIT: en tiiä tarkoittaako se matkamuistoa Kiinasta, se vaan tuli ekana mieleen.
Alkuperäsiä kamera & kiinalaisääniä ootellessa, lyhyempi "radiomix" versio:
http://www.saarre.1g.fi/Saarre/Fire_and_Ice_-_Souvenir_de_Chine(Saarre_remix_short).mp3
[q]JussiS, 10.12.2008 12:25:
[/q]
Totta, mä en ees kuuntele ennenku naksut löytyy, ne on niin must tähän biisii. :P
..no kuuntelin kumminkin. Ihan jees mutta Ei ole riittävän intensiivistä matskua että tulis ite soiteltua, jonkun sortin huippukohtaa jäin selvästi kaipaamaan myöskin.
Ei tämä silti huono ollut. Orkkis 10/10 tämä 7/10.
saattaa mennä jonkun lepposampaa soittelevan levylaukkuun kyllä hyvinkin.
ohos, alkuperänen oli yks lemppareista, eli pitääkin ottaa tää kuunteluun kuhan jaksan ton toisen koneen avata jossain vaiheessa. ei viitti pilata hommaa läppärikaiuttimista. :)
kiitoksia kuunteluista, ja varsinkin kommenteista.