Kuka on parhaimman näköinen?

Back to kuvitus O

Kolmen kärki on Kiina, Georgia ja Filippiinit

Eipäs ku Bolivia.
Peru, Puerto Ciro ja Mexico tulee jaetulle toiselle.

[q]Anselmi, 28.10.2008 19:47:
Kolmen kärki on Kiina, Georgia ja Filippiinit
[/q]

Muuten samaa mieltä mut Georgian vaihdan Norjaan :)

Missä on Suomi äänestysvaihtoehdoista!

Johanna Tukiainen!!! *sydän* Se on ihan ygönen, vaikka tol yhel mimmil onkin aika hyvä kamelin varvas kehis!

Australia miellytti noista kyl eniten, vaik kaikkia ei näkynytkään.

Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mistä mä nään noi vaihtoehdot? Ja siis parhaimman näkönen kuka missä käh? Aika niukka alustus tällä topicilla.

Kun katsot ensimmäisen postauksen kuvan, niin siin näkee kyl.

[q]:D, 28.10.2008 20:34:
Kun katsot ensimmäisen postauksen kuvan, niin siin näkee kyl.
[/q]
Höh. Mulla ei kyllä ihan todella näy ku tää sivu. Ei mene mitään numerointia, josta vois siirtyä edellisille sivuille. Tai sit mulle on yhtäkkiä syntynyt joku sinnikäs sokea piste, joka rajottaa näkemistä.

I`m confused.

Edit: Niin siis kyllä mulla näkyy noi maiden nimet ja prosentit, mutta ei sen enempää.

Peru ja Unkari



Nyt tipahti leuka lattiaan..

edit: Tsiisus huomasin ton Tukiaisen vasta äskön.

Ranska *sydän*

Panama ja Filippiinit saa tapella kakkossijasta...

finland -_-

[q]wiwi, 28.10.2008 20:38:
---
:D, 28.10.2008 20:34:
Kun katsot ensimmäisen postauksen kuvan, niin siin näkee kyl.

---

Höh. Mulla ei kyllä ihan todella näy ku tää sivu. Ei mene mitään numerointia, josta vois siirtyä edellisille sivuille. Tai sit mulle on yhtäkkiä syntynyt joku sinnikäs sokea piste, joka rajottaa näkemistä.

I`m confused.

Edit: Niin siis kyllä mulla näkyy noi maiden nimet ja prosentit, mutta ei sen enempää.
[/q]

Ihan hyvä, koska tää on toistaiseksi se ainoa sivu. Eka postaus on `‘†’´:n ja siinä pitäis näkyä iso kuva täynnä valittavaa.

Voisin kompata Kiinaa mut kyllä Tuksukin on aika ihq.

Vastaan semi-randomilla Trinidad & Tobago vaikka tytöstä näkyy aivan liian vähän!
Kokonaisia kuvia hänestä otetaan vastaan...

Australia. Näyttää vähän Karita Tuomollalle, joka on mun mielestä kaunein suomalainen missi ever.

Edit: mä oon blondi!:D

Mutta silti CaymanSaaret rules!:D

Hehahe, kuinkas ollakaan ne eniten äänestetyt on niitä joiden suu on eniten auki! Koskaan sitä ei oo mun kohdalla hyväks asiaks laskettu, tosin täs on varmaan ny se efekti, et noista ei lähde meteliä vaan vaikutelma on enemmän... no, toisenlaiseen kielenkäyttöön liittyvä.

Vedän kuitenki kotiinpäin ja äänestän blondia jolla on hyvät tissit!
Ei, en Tukiaista, tota Norjan typyä

http://thelarge.pp.fi/miss.jpg
And the winner is... Miss Bolivia!

O