Elämää ei sen enempäää?

Back to häröily O

!

aina voi heittää kliseen "ei se päämäärä vaan se matka"

Oliskos mitään järjestää syksyksi Maailma kylässä ja Tuska festareiden risteytys, Maailman tuska. Se vois olla vaikka jonain sateisena maanantaina Kaisaniemen puistossa. Kaikki joisivat yksikseen kossua tai vaihtoehtoisia tuotteita, haukkuisivat toisiaan, vihaisivat itseään, itkisivät elämänsä surkeutta, kritisoisivat vanhempiaan, lapsiaan ja puolisoitaan, morkkistelisivat saamattomuuttaan, lukisivat uutisia pedofiileistä, sodista, hirmumyrskyistä, tapoista ja jenkkilän presidentin vaaleista.

Huoh.

Tulkaa kesä ja kärpäset äkkiä takas!!

Mistä lähin elämä on loppunu viiskymppisenä?

mä elän vaan hetki hetkelt, oon ehkä orja töis mut ei se midist. ainaki oma asunto syy elää tota hulluut, meet töihin ja nukut. ou jee

allekirjoitan todellaki alottajan postauksen. tän ku osaa suhteuttaa järjen kanssa ni kaikki muuttuu paljon iisimmäks!

[q]adix, 8.9.2008 22:30:
Onkohan tämä jonku polttelun sivuvaikutuks mutta hirveä ahdistus et oon jo eläny puolelämää melkein, jos ajatellaan niin että elämä loppuu viiskymppisenä.

se on vaan henkistä kasvua. koht tajuut ettei koko elämäl loppupeleis oo mitää merkitystä.
[/q]
Hypoteesi/diagnoosi:
:D Ei se poltosta johdu. Se johtuu masennuksesta joka tosin ei välttämättä ole ''sairaus'' vaan voi johtua ihan parantumattomista syistä, kuten kasvavasta konservatiivisuudesta.
Laatikon ulkopuolelle on vaarallista kurkistaa, koska näkemäänsä ei tule koskaan unohtamaan. Muuten ihan kasvattava kokemus, mutta koska niin harva sen tekee, kuuluu väistämättä vähemmistöön jonka erillainen käsitys maailmasta ei sovi enää laatikkoon.

Tässä demokratian täyttämässä maassa ei kokemuksilla tai perehtymisellä ole yhtään mitään merkitystä. Sulla on silti se yksi ääni, jonka joku tynnyrissä kasvanut päläri kuitenkin kumoaa kuulakärkikynän heilautuksella, vaikka kuinka yrität. Ikävä kyllä suurin osa Suomalaisista osaa kirjoittaa nimensä oikein, mutta usein vain vääriin papereihin.

Ei elämästä ole tarkoitus nauttia. Kunniallinen kansalainen tuntee vastuuta yhteiskunnasta ja on tuottava jäsen yhteisössään. Siten myös siis väistämättä olet velvollinen selittelemään ihmisille syitä tuottamattomuuteesi, vaikka ne syyt ovat ihan sanomattakin olemassa.
Palkkasi on itsekunnioitus jonka muut sinulle suovat. Ilman muiden allekirjoitusta se on vain omahyväisyyttä. Linkuttava koira on turha koira, eikä sillä ole loppupeleissä väliä kuka sitä ampu, opetelkoot juoksemaan kolmella jalalla...

Resepti:
Vedä pääs paskaks enemmistön suosimalla päihteellä. Se on hyväksyttä ja henkisen hyvinvoinnin kannalta terveellistä.

Vaihtoehtoisesti yritä rakastua. Naiset keksii niin paljon arkipäivän ongelmia omasta takaa, että ne ikuisuus-kysymykset unohtuvat nopeasti.

Prognoosi:
En osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta eipä sitä kannata vakavasti ottaa. Naurat kaikille ja kaikelle. Jos ne suuttuu, niin suuttukoot.

Ikäväkseni joudun kertomaan että tilastollinen todennäköisyytesi kuolla 50 vuotiaana on noin 2%

Ei se elämä viiskybäsenä lopu, kysy vaikka vanhemmiltas.

Taloa, vaimoa tai koiraa ei kukaan pakota hankkimaan. Jos niihin sitoutuminen ahdistaa, ja voit vielä valita, niin jätä hankkimmatta. :) Monet diggaa että on katto pään päällä ja joku aina seurana, mutta ei se tarkoita että sinunkin pitäisi. Samaten kun ei hanki turhan luksusta elintasoa, jää aikaa elämässä muuhunkin kuin duuniin.

[q]REivaaja, 8.9.2008 23:14:
---
adix, 8.9.2008 22:30:
Onkohan tämä jonku polttelun sivuvaikutuks mutta hirveä ahdistus et oon jo eläny puolelämää melkein, jos ajatellaan niin että elämä loppuu viiskymppisenä.

se on vaan henkistä kasvua. koht tajuut ettei koko elämäl loppupeleis oo mitää merkitystä.

---

Hypoteesi/diagnoosi:
:D Ei se poltosta johdu. Se johtuu masennuksesta joka tosin ei välttämättä ole ''sairaus'' vaan voi johtua ihan parantumattomista syistä, kuten kasvavasta konservatiivisuudesta.
Laatikon ulkopuolelle on vaarallista kurkistaa, koska näkemäänsä ei tule koskaan unohtamaan. Muuten ihan kasvattava kokemus, mutta koska niin harva sen tekee, kuuluu väistämättä vähemmistöön jonka erillainen käsitys maailmasta ei sovi enää laatikkoon.

Tässä demokratian täyttämässä maassa ei kokemuksilla tai perehtymisellä ole yhtään mitään merkitystä. Sulla on silti se yksi ääni, jonka joku tynnyrissä kasvanut päläri kuitenkin kumoaa kuulakärkikynän heilautuksella, vaikka kuinka yrität. Ikävä kyllä suurin osa Suomalaisista osaa kirjoittaa nimensä oikein, mutta usein vain vääriin papereihin.

Ei elämästä ole tarkoitus nauttia. Kunniallinen kansalainen tuntee vastuuta yhteiskunnasta ja on tuottava jäsen yhteisössään. Siten myös siis väistämättä olet velvollinen selittelemään ihmisille syitä tuottamattomuuteesi, vaikka ne syyt ovat ihan sanomattakin olemassa.
Palkkasi on itsekunnioitus jonka muut sinulle suovat. Ilman muiden allekirjoitusta se on vain omahyväisyyttä. Linkuttava koira on turha koira, eikä sillä ole loppupeleissä väliä kuka sitä ampu, opetelkoot juoksemaan kolmella jalalla...

Resepti:
Vedä pääs paskaks enemmistön suosimalla päihteellä. Se on hyväksyttä ja henkisen hyvinvoinnin kannalta terveellistä.

Vaihtoehtoisesti yritä rakastua. Naiset keksii niin paljon arkipäivän ongelmia omasta takaa, että ne ikuisuus-kysymykset unohtuvat nopeasti.

Prognoosi:
En osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta eipä sitä kannata vakavasti ottaa. Naurat kaikille ja kaikelle. Jos ne suuttuu, niin suuttukoot.

Ikäväkseni joudun kertomaan että tilastollinen todennäköisyytesi kuolla 50 vuotiaana on noin 2%
[/q]

Tänään tuntuu olevan masennus jokaisella joka elää rakkauden tai rahan puutteessa. Tainneet sade sekä villit viikonloppukuviot piiskata meille pohjoisen asukeille muutenkin niin harvinaiset positiiviset ajatukset kaupungin jätekaivoihin.

Mä ainakin voisin huomisesta alkaen lopettaa kuniallisen kansallisen kenkiin pyrkimisen. Tähän mennessä yritykset ovat olleet kanan lennon mittaisia ja tiputuksen tömistykset jomottavat persusta vähän väliä.

Nyt pitäis sitten vaan onnistua rakastumaan naiseen. Miehet kun saavat minut niin surulliseksi että unohdan arkipäiväisistä asioista iloitsemisen ja vaivua tähän helvetin maailman tuskaan

[q]katrihana, 8.9.2008 23:53:
Nyt pitäis sitten vaan onnistua rakastumaan naiseen. Miehet kun saavat minut niin surulliseksi että unohdan arkipäiväisistä asioista iloitsemisen ja vaivua tähän helvetin maailman tuskaan
[/q]Nyt se suuttu. No, sentään mulla oli hauskaa.

[q]REivaaja, 9.9.2008 00:00:
---
katrihana, 8.9.2008 23:53:
Nyt pitäis sitten vaan onnistua rakastumaan naiseen. Miehet kun saavat minut niin surulliseksi että unohdan arkipäiväisistä asioista iloitsemisen ja vaivua tähän helvetin maailman tuskaan

---
Nyt se suuttu. No, sentään mulla oli hauskaa.
[/q]

Kiitti vinkistä!!! Suutun sulle ja unohdan muut miehet

[q]katrihana, 9.9.2008 00:06:
Kiitti vinkistä!!! Suutun sulle ja unohdan muut miehet


[/q]Älä ota mua vakavasti. Mäkään en ota sua vakavasti ;)

[q]REivaaja, 9.9.2008 00:13:
---
katrihana, 9.9.2008 00:06:
Kiitti vinkistä!!! Suutun sulle ja unohdan muut miehet



---
Älä ota mua vakavasti. Mäkään en ota sua vakavasti ;)
[/q]

Tuttu juttu

Siis mitä vittua..?!? Vetäkää nyt oikeesti vähemmän niitä huumeita, ku joka topikissa alkaa olla jo tämmöstä ihme paskaa.

Sit viel jotku kehtaa väittää, ettei konemusapiireissä liiku huumeita sen enempää ku esim metallimusa piireissä, tosin ainoallakaan yhtään vakavasti otettavalla (pl.päihdelinkit ym.) foorumilla tämmöstä kuosiläppää ei tunnu lentävän niin paljoa ku täällä.

Over and out.

^Mitä vitun paskaa? Eipähän oo sentään sun paskaa...

Päihdelinkki? Ootko joku vakkari? Lueppa uusix... Siel on niin vitun överijuttua, ettei pää kestä lukea.

[q]REivaaja, 9.9.2008 00:33:

Päihdelinkki? Ootko joku vakkari? Lueppa uusix... Siel on niin vitun överijuttua, ettei pää kestä lukea.
[/q]

Alkaa valitettavasti muistuttaa tätä foorumia..

*ding*[q]Jusna666, 9.9.2008 00:39:
---
REivaaja, 9.9.2008 00:33:

Päihdelinkki? Ootko joku vakkari? Lueppa uusix... Siel on niin vitun överijuttua, ettei pää kestä lukea.

---


Alkaa valitettavasti muistuttaa tätä foorumia..
[/q]

Onks se sitten meidän vika jos päihdelinkkiläiset on alkaneet klubbaileen?

[q]katrihana, 9.9.2008 00:47:

---
Jusna666, 9.9.2008 00:39:
---
REivaaja, 9.9.2008 00:33:

Päihdelinkki? Ootko joku vakkari? Lueppa uusix... Siel on niin vitun överijuttua, ettei pää kestä lukea.

---


Alkaa valitettavasti muistuttaa tätä foorumia..

---


Onks se sitten meidän vika jos päihdelinkkiläiset on alkaneet klubbaileen?
[/q]

Oonks mä sanonu et se on meidän/sun vika..?

[q]Jusna666, 9.9.2008 00:39:
Alkaa valitettavasti muistuttaa tätä foorumia..
[/q]
Sä puhut ku poliisi.

Musta on ihan hyvä että voi ihan vapaasti puhua muistakin päihteistä kuin viinasta.
Ei niiden käyttö ole dramaattisesti lisääntynyt. Yhä useampi vaan tajuaa että muillakin päihteillä voi pitää ihan yhtä turvallisesti hauskaa kuin viinalla. Useilla vielä turvallisemmin.

Epailen vahvasti ettei kukaan meistä ole nisti.

[q]REivaaja, 9.9.2008 00:48:


Sä puhut ku poliisi.

[/q]

Mitä jos mä oon poliisi?

Edit. Mielummin poliisi ku överikuosipiripää.

Edit2. ja sitä varten meillä on toi "huumeista" topik, jossa vain 163 sivua läppää asiasta, et silleen..

O