e2e4 - Len Faki, Phonogenic, Party & Play - 28.11.2008 @ Rose Garden
Yep, I'll be here
Mahtavaa!
Len Faki kovin
Len Fakin vanhat raidat on hjyviä, mutta toi Berlin-techno kuulostaa mun korvaan aika epäilyttävältä.
yhtään huonoa Fakin tuotosta ei oo vastaan tullu. tätä vois melkein harkita.
no oho. tuli aika takavasemmalta. tää tullaan tsekkaamaan, of course.
Katotaan josko pääsis paikalle.
ohhoh. jumala on sittenkin olemassa.
sanonpa vain että [size=29]TÄÄLLÄ OLLAAN!![/size]
Ei helvetti Len Faki. Ehdottomasti paikalla
Tulossa mielenkiintoisin ilta rosessa! Kiitän sua Edi jo etukäteen- KIITOS. Odotan phonogenicin kuulemista jopa leniä enemmän.. Mua on siis ainaki hankala pitää pois paikalta. Toivon myös et ihmiset ymmärtäisivät tulla kuunteleen hyvää elektronista musiikkia.
[q]Janne from TaiTe, 3.9.2008 12:44:
Tulossa mielenkiintoisin ilta rosessa! Kiitän sua Edi jo etukäteen- KIITOS. Odotan phonogenicin kuulemista jopa leniä enemmän.. Mua on siis ainaki hankala pitää pois paikalta. Toivon myös et ihmiset ymmärtäisivät tulla kuunteleen hyvää elektronista musiikkia.
[/q]
no onhan sulla mahollisuus kuulla se jo hyvis ajoin ennen tota. tosin baari on aina baari.
Niin baarin puolella kun pistää ruhon liikkuun ovat katseet aivan liian poraavia. Taidan olla nössö.*ding*
Täällä ollaan, menköön sitten vaikka synttäreiden piikkiin!! Prkl..
Len Faki stadissa! Pitänee yrittää selvitä paikalle.
Haiskahtaa vähän siltä et näistä on tulossa kovat bileet :)
Len Faki ruletti Fusionissa, ja eiköhän tännekin olla tulossa jos oon mestoilla.
ja alle kuukausi kesti siitä ku joku poimi sen mun miksauksesta, jossa on Len Faki - Black Sheep peräti kahteen kertaan eri remixeinä =D :
http://klubitus.org/musiikki.php?id=5634
Pretty good Len Fakin miksaus:
len_faki_-_live_at_crazy_meets_elektromotor_ostgut_flex_vienna-stream-05-02-2008-dc.mp3 - 65.09MB
Room 2 DJs updated. Joining Party & Play hosts, DJ Shoplifter (FagU, Misf*ts). More to be announced in next couple of weeks.
Bumping up and added:
-Visuals by Alien Killer
-Advance ticket outlets
Vois olla ihan harkinnan alaisena.
Tajuton viikonlopun avaus! Cant wait, odotukset on korkealla!
e2e4 @ Rose Garden, 10 IsoRoba
28.11.2008
22-04
Liput: 10/ 8 in advance from Kumiluoti, Wunder and Tiketti
e2e4 brings the biggest international names in techno currently messing up dancefloors around the world, supported by the finest Finnish talent.
[size=14]Room 1 - e2e4 (techno)[/size]
Len Faki (DE, Podium, Berghain): responsible for this summer's techno anthem "Death by Disco", hammered by Cocoon @ Amnesia, as well as modern classics such as Odyssee II, Rainbow Delta, Mekong Delta, My Black Sheep etc., Mr. Faki represents the new wave of Berlin techno and is performing in Finland for the first time. Not to be missed!
http://www.myspace.com/lenfaki
Tuomas Salmela aka Phonogenic (20:20 Vision, Poker Flat, Mood Music): possibly the most underrated Finnish electronic producer.
http://www.myspace.com/phonogenic
Special Ed
e2e4 November Top 10, in no particular order:
Sebo K - Diva
Chelonius R. Jones, Marc Romboy - The Beat
Kollektiv Turnstrasse - Milieu
Patrick Chardronnet - Days Like These
Office Gossip - Time Against Me
Rejected - Let's Go Juno (District One Remix)
Wouldbenice - Hallschlag
Paul Kalkbrenner - Torted
Lemos - Tsalpatar
Falko Brocksieper - Autofahrmusik
Visuals by Alienkiller
[size=14]Room 2 - Hosted by Party & Play (jackin' house, bassline, disco, chicago)[/size]
Freak and Geek
Helmet and Harness
A Nearmint Production
nearmintsounds@gmail.com