E: CD-kotelo sadoille levyille
Kotelossa pitäisi olla vetoketjut, jolla se suljetaan, ja sen pitäisi kestää kosteutta jonkin verran. Tilaa tarvitaan sadoille cd:lle esim. 280, joka näyttää olevan aika tavallinen määrä tuollaisille koteloille. CD:t pitäisi pystyä kantamaan mukana kohtuullisen helposti. Saako noita hyvään hintaan Suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta?
Yritin ainakin Chemical Recordsista tilata UDG-mallisen kotelon muiden tuotteiden mukana, mutta sitä ei tullut tilaukseen ollenkaan mukaan jostain syystä, enkä jaksanut yrittää korjata tilannetta. Thomannilla sama kotelo on puolet kalliimpi. Onko n. 50 eur tuollaisesta paljon vai voisiko saada paljon halvemmallakin?
Soita vinyylejä.
[q]HimoKimmo, 2.9.2008 20:56:
Soita vinyylejä.
[/q]
Kyllä mä niitäkin soitan!
Clas Ohlsonilta löytyy myös, jos ei halua ulkomailta tilata...
"Cd-/dvd-laukku, 304:lle levylle. "
Postikuluineen tuon hinta on suunnilleen sama kuin Nierlestä tilattu.
http://www.clasohlson.fi/Product/Category.aspx?id=251607&_path=251882;251757;251759;251606;251607&collapse=true
Kyl mä suosittelen Caselogicin kansioita tollasten clasohlsonien sijaan. Kestävät aika hyvin ja (muistaakseni) aika hyvä takuu.
[q]Zebir, 2.9.2008 21:47:
Kyl mä suosittelen Caselogicin kansioita tollasten clasohlsonien sijaan. Kestävät aika hyvin ja (muistaakseni) aika hyvä takuu.
[/q]
Tilasin Case Logicin kansion. Elinikäinen takuu.
mullo anttilasta pariki tommosta joku mikä lie merkki sit, vuoden vai kahden takuu tosso ja hyvin pelaa :)