Mixxed - Discotheque presents Mr.A - Season Closing Party 30.8.2008 @ Helsinki
Noniin... ja tämän kesän viimeiset mixxedit bio rexin terassilla jo kolkuttelevat ovella. Nyt kaikki tutut ja tuntemattomat paikalle*jiihaa**tanssittel*
No voi itku! Muutan juuri samana päivänä pois Helsingistä... nöyyyyyy. Anttia olisin mielelläni tullut kuuntelemaan.
kiitos vaan muistutuksesta,mutta voi kikkeliskokkelis kun oon lupautunut jo reivin risteilybileisiin
Reissumies on reissussa taas Joten en pääse mukaan kesän päättäjäis kemuihin. Harmi.
Täällähän voisin viettää synttäreitäni.
Hips :)
Oon monesti yrittänyt tulla kemuttaa viim.8kk.n aikana mut nyt aijon myös päästä paikalle asti ;)
Toivon ja uskon et nähdään toilloin Rakkaat ystäväni ja saatte viihdoinkin nähdä kuin selvitään 20m.n pudotuksesta sevin nahoin ;)
Heh .. ei kantsi kokeilla mut täs teille hyvä esim ;)
Pitäkää kivaa munkin puolesta jos mahd. en jostain kumman syysta pääsekkään paikan päälle ;) * halit* kaikille Rakkaille Ystävilleni!!!! <3
Soittoajat:
18:00 - 20:30 Tony & Klabi
20:30 - 22:00 Urmaz
22:00 - 01:00 Mr. A
01:00 - 01:45 Tony Profondo
jaha, viimestä viedään - pitänee olla paikalla.
tänää pärisee maasto postitalon-lasipalatsin tienoilla
Tää ois kyl vakavassa harkinnassa tänään! Ei vaan toi sää ole mikään parhain
[q]René Patrick, 30.8.2008 14:03:
Tää ois kyl vakavassa harkinnassa tänään! Ei vaan toi sää ole mikään parhain
[/q]
Lämpölamput on kyllä yleensä pitäny huolen ettei ainakaa kylmä tuu, useemminki liian kuuma :)
Hyvän ruuan jälkeen pitää tulla nauttimaan hyvästä musiikista*hymy*
Ai jumalauta! korvat huutaa leipää..... Aivan törkee ilta! =D Kiitos. nyt ei kykene muuhun
Oli käsittämättömän hieno ilta. Mixxedit olivat kyllä kesän parasta antia ja näihin hetkiin on mahtunut niin paljon iloa ja hymyä että tätä voi muistella vielä vanhainkodissakin *sydän* Toivotaan että ensi kesän päätteeksi toteaa saman
Mixxedit menee mulla aina kavereiden kanssa jutustellessa ja yleistä tunnelmaa fiilistellessä mutta näissä merkeissä on aina jäänyt hyvä mieli näistä bileistä - ja kyllä mulle ainakin Mixxedit on olleet selvä kesän merkki vuodelle 2008! Toivon mukaan myös ensi vuonna on vastaavat takuuvarmat bileet mistä voi aina tulla nautiskelemaan.
Kiitos Tonille ja kaikille ketkä ovat olleet järkkäämässä näitä, aina oli kivaa kun tänne pääsi paikan päälle! Hyvää musiikkia, ihania ihmisiä ja rento kesämeininki! Ensi kesänä nähdään!
Mitä tässä muita enään toistamaan. Nähdään ensi kesänä.
Kiitos.
[q]Syce, 31.8.2008 08:17:
Ai jumalauta! korvat huutaa leipää..... Aivan törkee ilta! =D Kiitos. nyt ei kykene muuhun
[/q]
pics and vids or stfup!
Propsit Nikolle ja Tonille kesän kuumimman klubin järkkäämisestä!!!
Fiilis terdellä oli kerta toisensa jälkeen
Ens kesänä taas uudestaan... siihen saakka pakko sisätiloissa.
[q]Claudi0, 5.9.2008 21:15:
---
Syce, 31.8.2008 08:17:
---
pics and vids or stfup!
[/q]
Kyllä niitä tulee ainakin kuvia... kuvien taso ei ole päätä huimaava koska kuvaajan olotila oli päätä huimaava *känni* mut koitetaan täs jotain kehitellä...*joo*