Hard NRG - Proteus vs. Neon
täh?
On se vissiin kiva setti, kun noin pitää hehkuttaa...
hankipa XPNUNRGFAGGOT uudet lääkkeet ku noin nykyiset ei näemmä tehoa.
:D
Mummi! Minä. Olen. Aikuinen!
POLCCA KILLS BRAIN CELLS
no huh!...
Mikähän vitun juttu tää on hahahahahahahaha
niinku oikeesti oikeesti
Nyt kun tää otettiin puheeksi, niin mikä toi avausraita on? Olen miettinyt sitä itsekseni n. 7 vuotta.. Vai pitäiskö laittaa tuonne tunnistuksiin, kun menee vähän OT:ksi
täähän on tosi vanha nauhote, mulla on tää jossain cd:llä jostain 2000-2002 ajalta muistaakseni
[q]DjNeon, 26.7.2008 23:51:
[/q]
älä ny hyvä miksihän tää on =D jos tää on se sama kuin silloin takavuosina... =P
[q]Yallu, 28.7.2008 09:29:
Nyt kun tää otettiin puheeksi, niin mikä toi avausraita on? Olen miettinyt sitä itsekseni n. 7 vuotta.. Vai pitäiskö laittaa tuonne tunnistuksiin, kun menee vähän OT:ksi
[/q]
Taitaapi olla aika varjeltu edelleen :)
[q]DjNeon, 26.7.2008 23:51:
[/q]
*tirsk**tirsk* Tota jo odotinkin *tirsk**tirsk*
[q]Galrav, 15.8.2008 09:46:
---
Yallu, 28.7.2008 09:29:
---
[/q]
Eipä kai se mikään varjeltu biisi ole mutta näinä päivinä harva ihminen tietää mikä se.
Kyseessä ei mikään "mega" harvinainen biisi ja/tai levy ole.
[q]Meke, 15.8.2008 12:19:
---
Galrav, 15.8.2008 09:46:
---
Yallu, 28.7.2008 09:29:
---
---
Eipä kai se mikään varjeltu biisi ole mutta näinä päivinä harva ihminen tietää mikä se.
Kyseessä ei mikään "mega" harvinainen biisi ja/tai levy ole.
[/q]
et sitten itse kuitenkaan viitsinyt sitä kysyjälle kertoa vaikka oletettavasti tiedät ko. biisin.