Missä järjestyksessä kuivaat itsesi suihkun jälkeen?

Back to tunkio O

Kaikkea sitä pienen ihmisen päässä liikkuu. Itsellä ylhäältä keskustan kautta alas.

ps. Ostetaan elämä

Ja mä ku kuvittelin et kaikki pollit oli jo keksitty tänne :D

pistipä naurattamaan*tirsk*

[q]Miksan, 12.7.2008 17:00:
Ja mä ku kuvittelin et kaikki pollit oli jo keksitty tänne :D
[/q]

:D

niin mäki luulin

Onks kylpytakin pukeminen niinku keskusta?

Ensin verhot, sitten maton. Lopuksi ryijyn.

Mikä tää on tää keskusta? niinku napa vai?

Ensin vasen kives, oikeeta ei voi kuivata ku ei oo laskeutunu vielä. Sit oon valmis.

hahaha.. mitenni kaikista aiheista on jo oma topikki! Kylhän näit keksii*jiihaa*
Mut juu ylhäältä alas*iloinen*

[q]LAZ, 12.7.2008 18:57:
Ensin vasen kives, oikeeta ei voi kuivata ku ei oo laskeutunu vielä. Sit oon valmis.
[/q]


Repesin vaan niin täysii!

mut joo ylhäält alas kuivaan ja pyyhettä apuna käyttäen, but i mean like who cares?!

Vähänkö petyin ku luin et topic ois ollu "Missä järjestyksessä kuvaat itsesi suihkun jälkeen?" eikä se sit ollutkaan :´(

eka munat:)

Suihkun jälkeen? Hyi hitto mitä hifistelyä...

tuo dicki on sen verran järeää kaliiberia, et sitä kun rupee kuivailemaan, niin muu keho ehtiikin kuivua sinä aikana ittestään.

[q]serotonot, 17.7.2008 18:11:
Vähänkö petyin ku luin et topic ois ollu "Missä järjestyksessä kuvaat itsesi suihkun jälkeen?" eikä se sit ollutkaan :´(
[/q]
Luin täysin samallatavalla ton =D

[q]Miksan, 12.7.2008 17:00:
Ja mä ku kuvittelin et kaikki pollit oli jo keksitty tänne :D
[/q]Äläs nyt. Jos vielä haluttas laittaa mielenkiintonen polli, niin kysyttäis kuinka pyyhit perseesi paskannuksen jälkeen. Tästä on ihan tutkimustulostakin, ja tulokset kertoi aika mielenkiintoisesti, että lähes kaikilla on jollain tapaa erilainen tapa pyyhkiä persettä :D

Lisää tarinaa löytyy kirjasta nimeltä: Paskakirja

[q]Caro², 17.7.2008 22:32:
Äläs nyt. Jos vielä haluttas laittaa mielenkiintonen polli, niin kysyttäis kuinka pyyhit perseesi paskannuksen jälkeen. Tästä on ihan tutkimustulostakin, ja tulokset kertoi aika mielenkiintoisesti, että lähes kaikilla on jollain tapaa erilainen tapa pyyhkiä persettä :D
[/q]
mä kun luulin, että tässä on vain asetelma "paperi vs. pillupuhelin" :O

[q]Lost-Soul, 17.7.2008 22:28:
---
serotonot, 17.7.2008 18:11:
Vähänkö petyin ku luin et topic ois ollu "Missä järjestyksessä kuvaat itsesi suihkun jälkeen?" eikä se sit ollutkaan :´(

---

Luin täysin samallatavalla ton =D
[/q]

niinpä! niinhän itsekkin tänne eksyin :D

O