Hardstyle Boyz´- Hardztyle Muthafuckaz U Iz!

Back to biisit ja remixit O

cansa waatii winyylijulkasuu!

Ip bongattu!

Ja biisihän edustaa haa stailii parhaimmilaan. Enemmän ideaa kuin julkaistuissa raidoissa yleensä. Mutta ei siinä, klassikkokamaa. :D

[q]scold, 3.7.2008 18:27:
cansa waatii winyylijulkasuu!
[/q]

Ja välitöntä buukkausta Suomen isoimpien ja cowimpien bileitten headlineriks!

The people have spoken.

aika vallaton

En oo kyl kuunnellu biisii viel mut kommentoidaan nyt etukäteen varmuuden vuoks et IIHAN VIIITUN KOVA

wau!
sanattomaksi vetää...
ehkä olen syntynyt väärään maahan, mutta tämä on jumalten juomaa, jeesuksen verta tai vähintään meikäläisen kusta

Ihan kivaa toi keskikohdan wanha gabbersaundi (hidastettu sellainen), eli täähän ei oo ihan silkkaa hardipascee, mutta itse biisi on kovin mollivoittoinen ja jotenkin jättää kaipaamaan rullaavaa raflaavuutta.

Arvosana sellane kaks miinus femmast plus hyvästä yrityksestä papukaijamerkki.

OMG!!11one Mä taisin rakastua tähän biisiin *super**super**nauru**vink**pihkassa**pihkassa**pihkassa**plur**randomhymiö*

Ei helvetti pojat mitä ootte menny tekemään...

Brutaalia!

kova melo.

:DD LECAA

Kohta viikon top 1 biisi heti toisena päivänä :) Tää tulee kyl oleen vuoden hitti kaikis bileis mis soi style.

No ei täs ehkä mitään mad skyllzei tullut julki, mutta vähän panostusta lisää niin varmaan toimii =) Olisko Commodoren pilkkaa jos sanoisin, että tästä tuli vanhat Amiga-ajat mieleen =P Ainakaan ei ollut ihan täyttä kiksua!

No ei tässä biisiissä ainakaan liikaa järkeä ole...genren huomioonottaen en sitten enää osaakaan sanoa onko se huono vai hyvä asia

LOLZ MITÄ PAZKAA

U Boyz take sum English Lezzons =P

U JOHNNY NEEDZ A LESSUN BOUT INTARNETZ

ROCKIN' THE CHARTS!! KIITOKSET KAIKILLE!!! =)

Mitäs paskaa.....

O