Indigo - The dark curse of wooden men

Back to miksaukset ja setit O

jumalauta!

tää vie mukanaan! bongoa ja biittiä <3

kiitos!

En mä tiennykkään, että Indigo soittaa tämmöstä. Ihan älyttömän hyvää soundia.

Buukatkaas joku Indigo, että saadaan tällästä myös bileisiin. ;)

Kyllä! Tää on kyllä oikeen maistuvaa poljentoa. Tällänen saundi saattais jopa vähän tanssittaakin*tanssittel*

Harvinaisen tasasen laadukas miksaus. Sain duunissa tehtyä jopa niitä tympeitä raportteja ilman sen suurempaa hammasten kiristelyä, kun tätä pyöritti taustalla.

-> Approved.

[q]Timce, 16.5.2008 19:30:
En mä tiennykkään, että Indigo soittaa tämmöstä. Ihan älyttömän hyvää soundia.

Buukatkaas joku Indigo, että saadaan tällästä myös bileisiin. ;)
[/q]

Hih.

Onhan noita teknokeikkoja buukattuna, mm. ensi lauantaina soittelen teknosetin täällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=14068

Testasinpa tän miksauksen just äsken Audiosurf-nimisen pelin kanssa ja voin sanoa et toimii kuin junan vessa..

Tätä lisää.

Varmaan paras teknosetti mitä oon kuullu vuosiin.

[q]Optik, 19.5.2008 21:04:
Testasinpa tän miksauksen just äsken Audiosurf-nimisen pelin kanssa ja voin sanoa et toimii kuin junan vessa..

Tätä lisää.
[/q]

Oho, olis kyllä ollut mielenkiintoista kokeilla tuota audiosurfia mut pitäisi saada tähän mopoon ensin parempi grafiikkakortti. Eiks tollaisia vastaavia pelejä ole paljon muitakin?

Jaha unohtunu kommentoida.. On kyllä todella rullaavaa, toimi varsinkin autoillessa täysillä. Itsellä oli kova, nyt jo vähän laantunut innostus vastaavaan kamaan joitain vuosia sitten, mutta kyllähän tämmönen edelleen putoilee mainiosti.

..Ei kai se auta kun syksyllä aktivoitua näpertämään jotain pientä tapahtumaa kasaan, niin saatais taas hieman teknohoitoa ihmisille.

sheikkaa ja gruuvaa kuin lauma hirviä
kesäisellä kedolla.
tämän takia rakastamme teknoa.
kiitos indigo :]
*sydän* *sydän*

Vasta nyt sain kuunneltua, mutta olipas railakasta menoa! Oiskohan tän tyyppistä tulossa lauantainakin...? :)

Damn, onpas maistuvaa. Juha pistää sukat pyörimään, sen verran rullaavaa shittii on kyl! Thumbs up!

[q]Timce, 16.5.2008 19:30:
<clip> En mä tiennykkään, että Indigo soittaa tämmöstä. </clip>
[/q]

Juhahan soittaa vaikka mitä! ;)

Rehellinen tekno ftw.

[q]Akrid, 8.7.2008 15:05:
---
Timce, 16.5.2008 19:30:
<clip> En mä tiennykkään, että Indigo soittaa tämmöstä. </clip>

---

Juhahan soittaa vaikka mitä! ;)
[/q]

Nojoo. Teknoahan sitä tulee pääosin soitettua nykyään, välillä saattaa tulla hairahduksia progemman soundin puolelle :) Miinus tietty chill-keikat joskus

Juha toimii talossa ja puutarhassa.

Tätä kuunnellessa tuli ihan sellainen fiilis, että olisi ollut jonkin afrikkalaisen kannibaaliheimon padassa kiehumassa

[q]ProgettoPaperino, 14.7.2008 14:09:
Tätä kuunnellessa tuli ihan sellainen fiilis, että olisi ollut jonkin afrikkalaisen kannibaaliheimon padassa kiehumassa
[/q]

Uuh. Juurikin tätä tunnelmaa oli tavoiteltu! Kiitos =)

+ ehkä sitä että pilkkopimeässä viidakkoryteikössä pakenee niitä myrkkynuolia ampuvia ihmissyöjiä.

O