Säde Vappu 30.4.2008 @ helsinki

Back to tapahtumat O

swiss!!!

lol*nauru*
ei oo muuta sanottava

[q]Syntse, 27.3.2008 09:55:
---
Displacer, 25.3.2008 16:43:
höööh, kerrankin olisi säteiden aikaan maisemissa taas mutta mistäs saisi sen kutsun sit :S

---

---
Migizz,
Kunnon VIP bileet tulossa siis. Tänne varmaa vaikeempi saada kutsua ku linnanjuhlii. Täytyy siis todella olla JOKU...
---

Sujauttaa vaan muutamat kympit jonkun Säteen järjestäjän taskuun niin eiköhän se invitaationikin ehkä heltiä.
[/q]

Kyllä mulle riittää että joutuu tapahtumaan maksamaan, en rupea vielä kutsustakin maksamaan erikseen :P Näyttää onneksi olevan muitakin laadukkaita tapahtumia tälle illalle, jos ei jostain pompsahda kutsua eteen.

[q]Displacer, 27.3.2008 10:21:
---
Syntse, 27.3.2008 09:55:
---
Displacer, 25.3.2008 16:43:
höööh, kerrankin olisi säteiden aikaan maisemissa taas mutta mistäs saisi sen kutsun sit :S

---

---
Migizz,
Kunnon VIP bileet tulossa siis. Tänne varmaa vaikeempi saada kutsua ku linnanjuhlii. Täytyy siis todella olla JOKU...
---

Sujauttaa vaan muutamat kympit jonkun Säteen järjestäjän taskuun niin eiköhän se invitaationikin ehkä heltiä.

---

Kyllä mulle riittää että joutuu tapahtumaan maksamaan, en rupea vielä kutsustakin maksamaan erikseen :P Näyttää onneksi olevan muitakin laadukkaita tapahtumia tälle illalle, jos ei jostain pompsahda kutsua eteen.
[/q]

Se oli vitsi :P

kunnon bileet tulossa......heeel yeeee

no jösses... näyttiki jo hyvältä mut crrrräp! ENTRY ONLY WITH INVITATION + AVEC!!!

Invitationi saatu Future Planetissa vappu siis planattu :)

jos sitä ny muutaman hengen voimin, koitetaan tuoda uutta verta tanssilattialle myös, kuten eilenkin ;) joudun tosin vastineeksi menemään eilisistäkin pmmp:n keikalle mutta.. :D

edit: lupaan olla pitkästä aikaa humalassa myös x)

[q]Syntse, 29.3.2008 19:40:
Invitationi saatu Future Planetissa vappu siis planattu :)
[/q]
samoin, huh

*toktok* täällä ollaan.. tosin sitten töissä, mut onha se kiva olla töiss jos o hyvvee musaa

No höh! Vähänkö kuulostaa hyvältä... Mut tuskinpa saumaa saada kutsua, joten onnelliset bileisiin pääsevät, pitäkää hauskaa mun puolesta kans!!

Pitää alkaa jakaa persettä jos vaiks kutsuu tulis Pojat, teil on mun numero...

[q]gnomex, 2.4.2008 21:54:
Pitää alkaa jakaa persettä jos vaiks kutsuu tulis Pojat, teil on mun numero...
[/q]

Aika avoimesti niit jaellaan et jos vaan jossain on paikalla niin varmaan saattaa sellaisen saada.

UghUgh ei enää monen montaa tuntii näihinkää *nauru**tanssittel* (toisaalta *justjoo*)

[q]zorri, 3.4.2008 00:03:
UghUgh ei enää monen montaa tuntii näihinkää *nauru**tanssittel* (toisaalta *justjoo*)
[/q]

n.680h nyt

Kutsu löytyy, jejeee <3
Kerrankin tulossa hyvä vappu! 8)

[q]voxel, 5.4.2008 22:13:

[/q]

Kyllä. :)

Kuulostikin liian hyvältä. Vain kutsun saaneille :(

http://koti.welho.com/jmalin2/vappu.jpg

!!!ENTRY ONLY WITH INVITATION + AVEC!!!