Pacifiqueen kimppakyydillä (Hki-Espoo-Hki)?

Back to kimppakyyti O

Moiii!

Jos löytyy jotain vanhoja tuttuja tai uusia tuttavuuksia jotka on menossa autolla Pacifiqueen Helsingistä niin täällä olisi muutama joille kelpaisi autokyyti! Myö asutaan Etelä-Haagassa ja ollaan oikein kilttejä.

Tiedän että näille järjestetään bussikuljetus myöskin, mutta en haluaisi ottaa riskiä että sinne ei mahdu - plus luulen että päästään vähän halvemmalla jos vain otetaan osaa henkilöauton bensakustannuksiin

Ilmoitelkaa jos kelpaa matkaseura!

Löytyi jo, ähäkutti!

Käytän nyt tätä samaa topiccia kun en jaksa uutta perustaa..

Eli tarvisi kyytiä Pacifiqueen ja takaisin hyvin käyttäytyvälle nuorelle miehelle. Bussikin löytyy tietysti, mutta ei jaksaisi bileiden jälkeen yöllä keskustasta sit lähteä vielä toisella bussilla Niemenmäkeen.

Sopivan korvauksen annan toki.

Privaa tai kommenttia vaan jos onnistuu :)

Minäkin kaipaisin kyytiä edes takaisin :)

Minä myös!

Aion olla selvinpäin koko illan eli käyttäydyn hyvin.. :D

Täälläkin olis 2 henkeä vailla kyytiä takas stadiin. Bensakustannuksiin tietysti osallistutaan.

Sama ongelma ;D , jumissa kantsussa. (periaatteessa kumpaankin suuntaan)
Jos vaan missään tilaa kyydissä tai tarvetta kuskille, niin onnistuu. Olen illan selvinpäin. Tietysti osallistun bensakuluihin!

Mullakin olisi sama ongelma. Jos löytyisi tilaa autosta 1 henkilölle.
Voin osallistua tietenkin bensa kuluihin

periaatteessahan voitaisiin ainakin paluumatkalle järkätä kimppataksi, jos ei muuten nappaa. Täälläkin olisi muutama vailla kyytiä. Meillä meni kyyti alta viimehetkellä. Jos kuulostaa hyvältä idealta niin ilmoitelkaa niin voin sopia kimppataksin hakemaan vaikka 02.15 kaikki pois. Veikkaan että 3-5 eurolla päästään kaikki tuolloin.

Postaan kaverin puolesta joka etsii myös kyytiä paikan päälle ja sieltä pois. Asustelee Koskelassa (Käpylän vieressä). Kiltti ja hyvin käyttäytyvä tyttö. :)

[q]lady-da-music, 8.2.2008 13:22:
periaatteessahan voitaisiin ainakin paluumatkalle järkätä kimppataksi, jos ei muuten nappaa. Täälläkin olisi muutama vailla kyytiä. Meillä meni kyyti alta viimehetkellä. Jos kuulostaa hyvältä idealta niin ilmoitelkaa niin voin sopia kimppataksin hakemaan vaikka 02.15 kaikki pois. Veikkaan että 3-5 eurolla päästään kaikki tuolloin.
[/q]

No miten ois jos otettais se kimppataksi molempiin suuntiin?

Koska mä en ainakaan pääse ees sinnepäin millään.. :P

Toi kimppataksi vois olla kyl ihan jees vaihtoehto.

[q]lady-da-music, 8.2.2008 13:22:
periaatteessahan voitaisiin ainakin paluumatkalle järkätä kimppataksi, jos ei muuten nappaa. Täälläkin olisi muutama vailla kyytiä. Meillä meni kyyti alta viimehetkellä. Jos kuulostaa hyvältä idealta niin ilmoitelkaa niin voin sopia kimppataksin hakemaan vaikka 02.15 kaikki pois. Veikkaan että 3-5 eurolla päästään kaikki tuolloin.
[/q]

^^^
Kuulostaa hyvälle! mut tarvii nopeesti kartottaa mistpäin porukka on ja miten sit jaetaan kulut.

Tilataksi lähtemään keskustasta esmes Kiasmalta tjps 18:20? Helpompaa kuin se että lähtee pyörimään ympäri stadia hakemassa porukkaa, keskustaan pääsee kuitenkin suht helpolla kaikkialta.

Mä olen messissä jos joku järkkää sen taksin siihen Viisi tyyppiä kun on, ni tulee (luultavasti) jo halvemmaksi kuin bussi :P

O