elektronisen musiikin ystävät e-p:n alueella

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Jone, 22.1.2008 13:12:
Saisko lopuksi kysyä et mitä sä kuvittelet auttavasi sillä, että tulet tekemään vastaavia yleistyksiä joista muita syytä ja nauramaan päälle? PLUR tai muu valitsemasi kirjainyhdistelmä vaan.
[/q]

Kumman arka aihe tämä "kehä kolmonen". Ihan yhtä hyvin oisin voinut käyttää fraasia "etelän vetelät", tosin siitä ois ehkä voinut poimia paremmin sarkasmin siemenen. Jatketaanpa maailman menon ihmettelyä :)

[q]Gateway, 22.1.2008 13:57:
Kumman arka aihe tämä "kehä kolmonen". Ihan yhtä hyvin oisin voinut käyttää fraasia "etelän vetelät", tosin siitä ois ehkä voinut poimia paremmin sarkasmin siemenen. Jatketaanpa maailman menon ihmettelyä :)
[/q]

Joo, mulle se eritoten on hemmetin arka asia kun itsekin asun sen samalla puolella kuin sinä.

[q]Jone, 22.1.2008 13:12:


1) "Drrrrve! Deejii Jonezkin trancesettiä puskee skobeista tästä lähti
en joka perjantai Keravan ässimmässä bilemestassa Tinatuopissa kybästä yhteentoista. Jos joku haluu kuulla esim. Iion Rapturen, PPKn Resurrectionin tai jotain muuta hyvää trancee, niin toiveita saa stikkaa tähän suuntaan. PS. Laitettiin just kattoon parit uudet scanit - kelaa mitkä bileet?!?!"

2) "Moi,

Kotipaikkakuntani Kerava ei ole mikään maailmankuulu konemusiikin kehto, mutta ajateltiin koittaa viritellä täälläkin pieniä iltamia ihmisten iloksi. Niinpä soittelen levyjä (pääsääntöisesti progempaa, mutta myös jonkin verran kiksumpaa trancea) perjantaisin 22-23 Tinatuopissa. Hullua "kädet ilmaan"-menoa on ehkä turha mennä lupailemaan, mutta tulkaahan kuitenkin pitämään hauskaa.

Terveisin,
Jone"

[/q]

Jone tappo Deejii Jonezkin hypen

Mä en vaan tajua miten kehä 3:n sisäpuolella asustelevat ovat mielestään niin täydellisiä että rupeevat naureskelemaan muille,kyllä täällä pohjanmaallakin saadaan hyvät pirskeet antiin, jos jotakuta järkkääjää kiinnostaa , niin tulen kernaasti soittamaan.Jos jotakuta kiinnostaa tulla Laihialle alkuillasta kuunteelmaan pääasiassa trance-settiä, niin tervetuloa, olen siellä seuraavankerran 2.2, silloin bonuksena PLAYERS - show, mutta pian jään isyyslomalle, joten ainakaan 4 vko:n mua ei mestoilla näy,.

[q]kiksutus, 22.1.2008 14:16:
Mä en vaan tajua miten kehä 3:n sisäpuolella asustelevat ovat mielestään niin täydellisiä että rupeevat naureskelemaan muille,kyllä täällä pohjanmaallakin saadaan hyvät pirskeet antiin, jos jotakuta järkkääjää kiinnostaa , niin tulen kernaasti soittamaan.Jos jotakuta kiinnostaa tulla Laihialle alkuillasta kuunteelmaan pääasiassa trance-settiä, niin tervetuloa, olen siellä seuraavankerran 2.2, silloin bonuksena PLAYERS - show, mutta pian jään isyyslomalle, joten ainakaan 4 vko:n mua ei mestoilla näy,.
[/q]

PS. Kurikassa ei konesaundi raikaa, vaan Laihialla ja Kauhavalla

[q]kiksutus, 22.1.2008 14:16:
Mä en vaan tajua miten kehä 3:n sisäpuolella asustelevat ovat mielestään niin täydellisiä että rupeevat naureskelemaan muille,kyllä täällä pohjanmaallakin saadaan hyvät pirskeet antiin, jos jotakuta järkkääjää kiinnostaa , niin tulen kernaasti soittamaan.Jos jotakuta kiinnostaa tulla Laihialle alkuillasta kuunteelmaan pääasiassa trance-settiä, niin tervetuloa, olen siellä seuraavankerran 2.2, silloin bonuksena PLAYERS - show, mutta pian jään isyyslomalle, joten ainakaan 4 vko:n mua ei mestoilla näy,.
[/q]

No eikö täs tullu jo selväks et täs ei oo dissattu sitä et sä oot kehä IIIn ulkopuolel? :D

[size=4]Mun mielestä koko kehä kolmosten ulkopuolisten dissailu on kehä kolmosten ulkopuolisten aikaansaannosta. Tai siis et, täs o joku iha ihme marttyyrimeininki mitä en vaa tajuu.[/size]

Olis ihan vänkää, että ne jotka on ekana postaamassa replykuvia tai muuten vaan hihkumassa ei tekiskään niin, vaan kerrankin kertois ihan ystävälliseen sävyyn, että mikä heidän mielestään missäkin aloituspostauksessa on pielessä, eikä niin, että eka vittuillaaan viis sivuu ja sitten se asiaosuus tulee jossain sivulla 6.

edit: mutta mustakin se olis ihan tylsää

Ei tajuu

[q]kiksutus, 22.1.2008 14:16:
Mä en vaan tajua miten kehä 3:n sisäpuolella asustelevat ovat mielestään niin täydellisiä että rupeevat naureskelemaan muille
[/q]

Muistetaas vielä et kaikki viestit ennen ku toi kehä 3 tuli puheeks, oli kehä kolmosen ulkopuolella asuvilta. Vitu OK! Ei muuta.

[q]Kriss FM, 22.1.2008 14:52:
---
kiksutus, 22.1.2008 14:16:
Mä en vaan tajua miten kehä 3:n sisäpuolella asustelevat ovat mielestään niin täydellisiä että rupeevat naureskelemaan muille

---


Muistetaas vielä et kaikki viestit ennen ku toi kehä 3 tuli puheeks, oli kehä kolmosen ulkopuolella asuvilta. Vitu OK! Ei muuta.
[/q]

Ne on vaan KATKERIA ku asuu ulkopuolel!!

Tv: Rantaruotsin kehdon kyljessä asuva :X

[q]Gateway, 22.1.2008 11:48:
Ja näillä postauksilla osoitamme jälleen "konemusiikin ystävien" kyseenalaiset asenteet kehäkolmosen ulkopuolta kohtaan :P Kylläpäs nauratti :([/q]


1. Postaus: Kurikka
2. Postaus: Kurikka
3. Postaus: Turku
4. Postaus: Dublin
5. Postaus: Turku
6. Postaus: Lahti
7. Postaus: Lahti
8. Postaus: Turku
9. Postaus: Tampere
10. Postaus: Alahärmä

Ja 11. postauksessa Gateway Oulusta valittaa siitä, kuinka ketjussa suhtaudutaan niin nihkeästi klubikulttuurin kehäkolmosen ulkopuolella. Ookkei!

Täällä kehä 249847284:llä ollaan ainakin ihan mulkkuja.

Hei KUULIKO jo kaikki että nää postaukset tähän topicciin ei oo tullu kehä 3:n sisältä?!? :(

[q]kiksutus, 20.1.2008 23:33:
voivat saapua jo alkuillasta mestoille, 11-00
[/q]

En mä oo edes hereillä vielä klo 11, se on ihan liian aikaista alkuiltaa, kamoon :(

.pi.

Edit: Hieno homma, että konemusaa löytyy pienemmistäkin paikoista, mutta kuten Mayahkin totesi, olisit hieman voinut kyllä kiinnittää huomiota viestin kirjoitusasuun. Se olisi paitsi kohteliasta viestin lukijoita kohtaan, voisi vaikuttaa myös positiivisesti ihmisille muodostuviin ennakkokäsityksiin. Kuten varmasti olet jo viestiketjun vastausten perusteella havainnut niin nyt se ei ole ihan paras mahdollinen.

[q]Juhgu, 22.1.2008 15:01:
---
1. Postaus: Kurikka
2. Postaus: Kurikka
3. Postaus: Turku
4. Postaus: Dublin
5. Postaus: Turku
6. Postaus: Lahti
7. Postaus: Lahti
8. Postaus: Turku
9. Postaus: Tampere
10. Postaus: Alahärmä

Ja 11. postauksessa Gateway Oulusta valittaa siitä, kuinka ketjussa suhtaudutaan niin nihkeästi klubikulttuurin kehäkolmosen ulkopuolella. Ookkei![/q]


http://www.phnet.fi/public/juhgu/temp/keha3.gif

:D kohtahan tässä työpäivä onkin jo täys...

[q]Gateway, 22.1.2008 15:15:
:D kohtahan tässä työpäivä onkin jo täys...
[/q]

Onnekas mulkku. Mun pitää koht taas esittää et tekisin töitä. Me ollaa tääl kehän sisällä vähä ahkerampia.

[q]Kriss FM, 22.1.2008 15:16:
---
Gateway, 22.1.2008 15:15:
:D kohtahan tässä työpäivä onkin jo täys...

---


Onnekas mulkku. Mun pitää koht taas esittää et tekisin töitä. Me ollaa tääl kehän sisällä vähä ahkerampia.
[/q]

Rehelliset lapin miehet on kans ahkeria :))

[q]kosmo, 22.1.2008 15:11:
Hei KUULIKO jo kaikki että nää postaukset tähän topicciin ei oo tullu kehä 3:n sisältä?!? :([/q]

Osaisko joku kääntää nykysuomen kielelle mitä toi lappalainen huutelee? Mä en oikein ymmärrä sitä, kun kehä III:n sisä- ja ulkopuolella alkaa nää kulttuurierot olemaan niin suuria.

DJ TONZA

genre: progressive, trance, (discohömppä)
resident places : Ansa @ Laihia, Kantri @ Kauhava
time schedule : 11.00- ......

Vaikuttajat: ARMIN VAN BUUREN, JOHN O´CALLAGHAN, PAUL VAN DYK, ANDREW BENNETT, KYAU VS. ALBERT, GEORGE HALES, SMITH & PLEDGER, SEAN TYAS, AGNELLI & NELSON, ALEX KUNNARI, MIIKA KUISMA, OLLI S, JUSSI S, DJ ORKIDEA, DJ TIESTO, JOHAN GIELEN, AALTO, ABOVE & BEYOND, AIRWAVE, FERRY CORSTEN, KANSAI, CARL B, JS16, DARUDE, LOLO, MATT HARDWICK, ALEX MORPH, P.O.S. , RANK 1, SKYDIVE

Heitän mestoissa aina alkuillassa ensimmäisen tunnin trance/proge - setin, eli kannattaa tulla jammaamaan silloin

PEACE , LOVE & HAPPINESS*jeesus**piis*

O