elektronisen musiikin ystävät e-p:n alueella

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]kiksutus, 20.1.2008 23:33:
Morjens!!! Eli olen dj tonza ja vaikutan e-p: alueella, olen residenttinä Laihian Ansa:ssa ja Kauhavan Kantrissa. Itse soitan noissa paikoissa elektronista settiä,el ine jotka pitävät tyylistäni ( prog, trance ) voivat saapua jo alkuillasta mestoille, 11-00 - ........ ;) jos haluatte infoa schedulesta , yhteyksiä tänne kurikan suuntaan ...
[/q]

ja myöskin mitä biisei haluatte kuulla, nyt on meno aika hyvä nois paikois kun ollaan saatu uudet paremmat valot, eli alkuillasta vaan paikalle sheikkaan persettä ;););)

Soitatko hyvin valoja? Kauhavan Kantri... Luxxus, joskus tullut käytyä!

Meitsi on niin in. Otan heti ekan katapulttikyydin kauhavalle, tää oli meinaan niin väkevä promootio että multa valahti paskat housuun.

:D

[q]RiD, 22.1.2008 09:07:
Meitsi on niin in. Otan heti ekan katapulttikyydin kauhavalle, tää oli meinaan niin väkevä promootio että multa valahti paskat housuun.
[/q]

KLUBITUS - Totaalinujautusta jo vuodesta 2001

koht tulee domi ja astharoth sanoo jotain hassua.

[q]T-mu, 22.1.2008 09:16:
koht tulee domi ja astharoth sanoo jotain hassua.
[/q]
Ja Lolpsi postaa replygiffin!

http://www.grumpstump.com/squidoo/duct_tape.jpg

Kummaa dissausta. Ihan niinku landella ei sais olla konemusasta kiinnostuneita ollenkaa. Ai nii joo, menee skeneuskottavuus kun ei oo stadis tai åbo kikkelis.

Ja näillä postauksilla osoitamme jälleen "konemusiikin ystävien" kyseenalaiset asenteet kehäkolmosen ulkopuolta kohtaan :P Kylläpäs nauratti :(

[q]Gateway, 22.1.2008 11:48:
Ja näillä postauksilla osoitamme jälleen "konemusiikin ystävien" kyseenalaiset asenteet kehäkolmosen ulkopuolta kohtaan :P Kylläpäs nauratti :(
[/q]

no toi ny meni jo vähä överiks.

Ite te kehä IIIn ulkopuoliset teette tästä sellasen, et kehä IIIn sisäpuoliset ajattelis noin kesä IIIn ulkopuolisista.

bullshit sanon mä.

Toi koko vitun topikin alotus on vaa nii hutasemal tehty, et mun mielestä alottaja ois voinut valita ensinnäkin otsikon hieman paremmin, ja sitten myös kirjoituksensa sisällön hän olisi voinut kirjottaa paremmin. Nyt typoja, epäselviä lauseita ja muutenkin hämärä.

Ei toi musta ny nii hirvee myyvä oo :D

[q]Freja, 22.1.2008 11:59:
bullshit sanon mä.[/q]

Tää toimii loistavasti molemmin puolin, me nauretaan teille ja te nauratte meille. Tyhjännauramista tosin en voi käsittää ;)

[q]Gateway, 22.1.2008 12:47:
Tää toimii loistavasti molemmin puolin, me nauretaan teille ja te nauratte meille. Tyhjännauramista tosin en voi käsittää ;)
[/q]

No kun tiedät itsekin et täs topikis ei olla dissattu yhtään sitä että topikin aloittaja on kehä IIIn ulkopuolelta.

[q]Gateway, 22.1.2008 12:47:
Tää toimii loistavasti molemmin puolin, me nauretaan teille ja te nauratte meille. Tyhjännauramista tosin en voi käsittää ;)
[/q]

Heitä nyt vaikka voltti.

Lähtökohtaisesti mainitsemissasi mestoissa ei suhtauduta "sisempää Suomesta" tulevaan konemusiikkikulttuuriin ja sen piirissä pyöriviin ihmisiin mitenkään sen ihmeellisemmin kuin keneenkään muuhunkaan. Jos nyt jotain edellytetään, niin kommunikoinnissa sitä samaa tasoa mitä muiltakin.

Mut kiva et naurattaa ja hyvä ettei tyhjästä vaikka mä en nyt ihan käsitäkään et mille naurat. Muiden lollerskateilijoiden viestit taas ymmärrän paremmin, koska luin aloituspostauksen. Luitko sinä?

eipä taida tämänkään keskustelun janttereista puoletkaan asua helzingis tai turkkuses <3

[q]Jone, 22.1.2008 13:02:
Mut kiva et naurattaa ja hyvä ettei tyhjästä vaikka mä en nyt ihan käsitäkään et mille naurat. Muiden lollerskateilijoiden viestit taas ymmärrän paremmin, koska luin aloituspostauksen. Luitko sinä?
[/q]
No mun mielestä se nyt on ihan turhaa naureskella taas kenenkään kenellekään.

Ihan hyvä et joku soittaa Kurikassa trancea ja progea, ja ilmoittaa siitä täällä. Sielläpäin toi musalinja on taatusti niin harvinaista, et jos sellasta soitetaan vaikka tunti illan alussa, niin saleen menisin paikalle, jos sielläpäin asuisin. Eihän toi nyt ollu ees mikään boastaus, vaan ihan asiallinen "soitan täällä tätä ja tätä musaa - tervetuloa" -postaus.

Lopputuloksena threadista:

- Kurikassa soitetaan hyvää musaa
- Kerava on kehä III:n ulkopuolella
- Oulu ei ole lapissa

Now kiss and make up, dammit!

[q]Jone, 22.1.2008 13:02:Heitä nyt vaikka voltti.
[/q]

:D

Aina niin ihanaa tää ystävällisyys täällä :)

Mun mielestä aloituspostauksen tekijä tykkää konemusiikista, haluaa edistää sitä kotiseudullaan ja siksi teki postauksen. Juu otsikko on hivenen harhaanjohtava ja ehkäpä kirjoitustyyli on myös normaalista poikkeava, mutta ei se nyt oikeuta polkemaan maanrakoon ja vittuilemaan päälle?

[q]JussiS, 22.1.2008 13:07:
Now kiss and make up, dammit!
[/q]

Kyllä iskä. *sydän*

edit: Ei näköjään sittenkään.

[q]Gateway, 22.1.2008 13:09:
Aina niin ihanaa tää ystävällisyys täällä :)
[/q]

Onko oma tapasi postata tässä threadissä ollut mielestäsi kovinkin esimerkillinen?

[q]Gateway, 22.1.2008 13:09:
Mun mielestä aloituspostauksen tekijä tykkää konemusiikista, haluaa edistää sitä kotiseudullaan ja siksi teki postauksen. Juu otsikko on hivenen harhaanjohtava ja ehkäpä kirjoitustyyli on myös normaalista poikkeava, mutta ei se nyt oikeuta polkemaan maanrakoon ja vittuilemaan päälle?
[/q]

Joo, on kivaa että tällaisista asioista viestitään. Joo, siihen tapaan viestiä vois kiinnittää vähän huomiota, niin saisi vastaanotoksi muita kuin replykuvia ja naureskelua. Tietty paska viestintä ei sinänsä oikeuta jälkimmäistä tapaa käyttäytyä, mutta siihenhän se nyt kuitenkin helposti johtaa.

Mietis vaikka seuraavia tapoja esittää sama asia:

1) "Drrrrve! Deejii Jonezkin trancesettiä puskee skobeista tästä lähti
en joka perjantai Keravan ässimmässä bilemestassa Tinatuopissa kybästä yhteentoista. Jos joku haluu kuulla esim. Iion Rapturen, PPKn Resurrectionin tai jotain muuta hyvää trancee, niin toiveita saa stikkaa tähän suuntaan. PS. Laitettiin just kattoon parit uudet scanit - kelaa mitkä bileet?!?!"

2) "Moi,

Kotipaikkakuntani Kerava ei ole mikään maailmankuulu konemusiikin kehto, mutta ajateltiin koittaa viritellä täälläkin pieniä iltamia ihmisten iloksi. Niinpä soittelen levyjä (pääsääntöisesti progempaa, mutta myös jonkin verran kiksumpaa trancea) perjantaisin 22-23 Tinatuopissa. Hullua "kädet ilmaan"-menoa on ehkä turha mennä lupailemaan, mutta tulkaahan kuitenkin pitämään hauskaa.

Terveisin,
Jone"

Vaikka periaatteessa kummatkin viestit sisältävät saman infon, niin en yhtään ihmettelis jos Tumpsille tulis ton ekan jälkeen vitunmoinen kiire replykuvavarastolleen. Vois sille tulla tokankin kohdalla, mutta kuva vois olla pikkasen vähemmän sarkastinen ja 100 pikseliä suuntaansa pienempi.

Saisko lopuksi kysyä et mitä sä kuvittelet auttavasi sillä, että tulet tekemään vastaavia yleistyksiä joista muita syytä ja nauramaan päälle? PLUR tai muu valitsemasi kirjainyhdistelmä vaan.

[q]Jone, 22.1.2008 13:12:
Kyllä iskä. *sydän*
[/q]
http://i36.photobucket.com/albums/e6/sargevining/ATTABOY.jpg

DJ TONZA

genre: progressive, trance, (discohömppä)
resident places : Ansa @ Laihia, Kantri @ Kauhava
time schedule : 11.00- ......

Vaikuttajat: ARMIN VAN BUUREN, JOHN O´CALLAGHAN, PAUL VAN DYK, ANDREW BENNETT, KYAU VS. ALBERT, GEORGE HALES, SMITH & PLEDGER, SEAN TYAS, AGNELLI & NELSON, ALEX KUNNARI, MIIKA KUISMA, OLLI S, JUSSI S, DJ ORKIDEA, DJ TIESTO, JOHAN GIELEN, AALTO, ABOVE & BEYOND, AIRWAVE, FERRY CORSTEN, KANSAI, CARL B, JS16, DARUDE, LOLO, MATT HARDWICK, ALEX MORPH, P.O.S. , RANK 1, SKYDIVE

Heitän mestoissa aina alkuillassa ensimmäisen tunnin trance/proge - setin, eli kannattaa tulla jammaamaan silloin

PEACE , LOVE & HAPPINESS*jeesus**piis*

O