Beliar - Finlandia 2007
My soul is dying
[q]Juhgu, 21.1.2008 14:05:
Mun sielu itkee verta sun Hasselhoff-avatarin johdosta. Häpeäisit: Ei maailman merkittävimmän näyttelijän merkittävintä ilmettä yksinkertaisesti voi raiskata näin :/
[/q]
Tämän lisäksi myös Beliarilla on käytössään Hasselhoff-avatar!
Onko tämä salaliittoa vai sattumaa? Odotan Jari Porttilan raporttia tästä!
[q]Individual, 21.1.2008 12:24:
[/q]
No joo mutta jos joku tekee piripolkkaversion finlandiahymnistä niin pitääkö sitä päiväkausia todistella tippa linssissä että "tämä on ihan hirveä" :D
[q]JussiS, 21.1.2008 14:14:
---
Juhgu, 21.1.2008 14:05:
Mun sielu itkee verta sun Hasselhoff-avatarin johdosta. Häpeäisit: Ei maailman merkittävimmän näyttelijän merkittävintä ilmettä yksinkertaisesti voi raiskata näin :/
---
[/q]
Joo! Jari "Mestari" Porttila paikalle. Mestari ei kyttää uutisia, uutiset kyttäävät mestaria.
[q]snoxn, 21.1.2008 14:16:
---
Individual, 21.1.2008 12:24:
---
No joo mutta jos joku tekee piripolkkaversion finlandiahymnistä niin pitääkö sitä päiväkausia todistella tippa linssissä että "tämä on ihan hirveä" :D
[/q]
No joo. On tossa kyllä pointti.
[q]Individual, 21.1.2008 14:17:
---
JussiS, 21.1.2008 14:14:
---
Juhgu, 21.1.2008 14:05:
---
---
Joo! Jari "Mestari" Porttila paikalle. Mestari ei kyttää uutisia, uutiset kyttäävät mestaria.
[/q]
http://hiki.pedia.ws/wiki/Jari_Porttila *sydän*
En oo kuunnellu koko biisii, kax kertaa vilkassu tähän topicciin. Mut mun uskontoa loukkaa kyllä syvästi tollanen finlandian epäsovelias väärinkäyttö.
Meidän isän maan puolusta jien mielestä tämä on aiv an kauheata ja lupataan että pottkkitaan hampat kurkkun kun menet tätä Irwing godmanin kaunista kappaletta pilaamaan!11
ETÄS KEHTATT!!!!!!!!!!!!!!
*itqvinqjuustohöyl*
[size=1]edit: tällä pääse muuten nopeesti chartsin kärkeen! :)[/size]
[q]RiD, 21.1.2008 14:32:
isän maan puolusta jien
[/q]
Se on "isän maan puollusta jien"
Ei tähän voi sanoa mitään, mutta reply on tärkeää!
[q]dpdrm, 21.1.2008 14:54:
---
Kriss FM, 21.1.2008 14:40:
---
RiD, 21.1.2008 14:32:
isän maan puolusta jien
---
---
Eikä ookku ---> ISÄM MAAN PUOLLUSTA IEN <---
[/q]
http://www.cs.uta.fi/~vp79799/old/swf/isammaa.swf
HYVÄÄ ISÄM MAAM PÄIVÄÄ
[q]Juhgu,
[/q]
"OK"
[q]domi, 21.1.2008 14:57:
---
dpdrm, 21.1.2008 14:54:
---
Kriss FM, 21.1.2008 14:40:
---
RiD, 21.1.2008 14:32:
isän maan puolusta jien
---
---
Eikä ookku ---> ISÄM MAAN PUOLLUSTA IEN <---
---
http://www.cs.uta.fi/~vp79799/old/swf/isammaa.swf
HYVÄÄ ISÄM MAAM PÄIVÄÄ
[/q]
Ei lollers :DDDddd
[q]snoxn, 21.1.2008 14:16:
---
Individual, 21.1.2008 12:24:
---
[/q]
Ööh, ketkä täällä on "todistelleet päiväkausia" ? Anteex niiq hei, mäki oon kyl oikeesti sitä mieltä että tää oli hei niiq tosi hauska läppä Etten vaan olis isänmaallinen :(
http://img454.imageshack.us/img454/4578/zzzzzz6dr.jpg
Joko pistetään tamperelaiset tuotteet boikottiin?
on kyl tervetulleita nämä versiot, tämä nyt ei tosiaan kultasuoneen osunut mutta yritys sentään... mitä pyhää tässäkin...isäm maalliset
[q]AXP, 21.1.2008 17:23:
on kyl tervetulleita nämä versiot, tämä nyt ei tosiaan kultasuoneen osunut mutta yritys sentään... mitä pyhää tässäkin...isäm maalliset
[/q]
Joo kyl mä ainaki kaipaan todella kovasti lisää piripolkkaversioita tästä. Tiedä vaikka niistä joku "osuisi kultasuoneen"
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.
-tooking apaut offtopik-
*jahirveekasahymiöitätähänperään*
Okei, hyvä homma.
toihan istu ihan täydellisesti toi finlandia-osa tohon
[q]KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
[/q]