Tuhmatassu - Casanova (trendimusaa)
http://www.hege.li/hosted/tuhmatassu/Original_Casanova.jpg
"Kenties hänen paras työnsä tähän asti. Puhdasta nautintoa!
Melko varmasti vuoden paras kotimainen mixtape."
-Pikku-Nalle
acid, elektro, house, progressive, tekno, jotain
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
:Y
oi oi*kuolaa*
Ihan mielettömän setti! *sydän*
Tuhmaa saundia!
Ei ollut Pikku-Nalle väärässä, ehdottomasti menee kärkipäähän Tassumixeistä. Ja hienosti ujutettu vanhaakin tuubaa väliin...
Hyvä paketti. Välil repästiin hihasta oikeen huolella vähä erisuuntaan ja sit taas vähä rauhoteltiin. Tuli mieleen et vois melkein olla live tykitys matskua. Omat samplet seassa oli hauskoja! Teknisesti täydellinen. Ei ihan koko matkalta mulle kolinamatskua mutta pariin kertaa varmaan vielä tulee kuunneltua ja maisteltua. Laatu on tämä.
[q]reinoh, 30.10.2007 14:58:
Omat samplet seassa oli hauskoja!
[/q]
Se puhesämple kuuluu itse asiassa siihen levyyn, emmä moisia kikkoja osaa:)
Kiitoksia kommenteista kaikille, ja lisääkin saa laittaa.
onk sul muuten paljo noit pehmolelui?
on kyl sen näköne hirviö tos kuvas et pakkoha tää o imuu ottaa, kommentin sit ku on sen aika
[q]emppu, 30.10.2007 20:37:
[/q]eijo kiva nukkua yksin...
np
[q]herra tassu, 31.10.2007 15:37:
---
emppu, 30.10.2007 20:37:
---
eijo kiva nukkua yksin...
[/q]
:(
[q]emppu, 30.10.2007 20:37:
[/q]
Törkeää naisen esineellistämistä! Häpeäisit.
Pitää laittaa kuunteluun. Loisto kansi herra Tassu.
[q]beni, 1.11.2007 14:00:
---
---
[/q]
Beni on tutustunut karvasten pehmolelujen anatomiaan hieman paremmin kun pystyy kuvasta päättelemään tämän olevan nais-sukupuolta edustava yksilö. Melko karvanen kuitenkin - ei minun makuuni. Mutta itse setti maistuu kyllä eikä jää karvoja suuhun!
[q]Skenemursu, 4.11.2007 12:06:
---
beni, 1.11.2007 14:00:
---
---
---
Beni on tutustunut karvasten pehmolelujen anatomiaan hieman paremmin kun pystyy kuvasta päättelemään tämän olevan nais-sukupuolta edustava yksilö. Melko karvanen kuitenkin - ei minun makuuni. Mutta itse setti maistuu kyllä eikä jää karvoja suuhun!
[/q]
Sehän on herra Tassu. Mikä teitä ihmisiä (mursuja) vaivaa?
[q]beni, 4.11.2007 12:24:
---
Skenemursu, 4.11.2007 12:06:
---
---
---
---
---
[/q]
mutta onko Herra Tassu sittenkin nainen?? tämähän on perin verssiä... paljastuksia satelee :)
[q]Skenemursu, 4.11.2007 12:25:
---
beni, 4.11.2007 12:24:
---
Skenemursu, 4.11.2007 12:06:
---
---
---
---
---
---
mutta onko Herra Tassu sittenkin nainen?? tämähän on perin verssiä... paljastuksia satelee :)
[/q]
tarina alkaa saada todella mielenkiintoisia käänteitä...
ei muuta kun lähetätte vaimonne/tyttöystävänne/siskonne tänne tassuhaussiin yön viettoon ottamaan asiasta selvää!
mitä tulee itse settiin, niin kiitos kaikille kommentoijille, mukava ettei jäänyt karvoja suuhun!
shit hot!
tassumix goes #1 !!???!!
PROMOOTTORIT HUOMIO: räjäytä bileittesi markkina-arvo pilviin, buukkaa mut keikalle vaikka tästä: tassuherra (ä) gmail . com
Tää on hyvä! Mieluisaa jumitusmusaa joka yhtäkkiä sittenkin tempaa pyllyn ylös penkistä ja tanssimaan.
Ahkerassa kuuntelussa vaan parantunut! kiits!:)