Myötä- vai vastapäivään?
[q]Taskupeikko, 5.10.2007 10:17:
Myötäpäivään, ja en kyllä mitenkään saa sitä pyörimään toiseen suuntaan.*ding*
[/q]
Sama mulla! Vaikka kuinka yrittäis, nin ei pyöri toiseen suuntaan...
Hyvin vahva vastapäivä. Oonks mä ny nainen?
täysin hallittavissa. mä saan vaihdeltua ton suuntaa ihan miten huvittaa ku keskityn ton tukijalan jalkaterään ja tarkennan ikäänku vähän ton kuvan taakse. toi jalkaterä on kaikista helpoin nähdä pyörimässä kumpaan suuntaan tahansa ja sit ku saa päässään päätettyä et mihin suuntaan se pyörii ni loppu kroppa seuraa perässä.
Aluksi pyöri vastapäivään. Sit kun vähän keskityin, niin sain käännettyä tota aikalailla miten halusin. Mut siis aina kun avaan ton, niin ekana pyörii vastapäivään ja helpommin vaihdettavissa siihen suuntaan. :)
Vaikka mä kuinka keskittyisin, en saa tota pyörimään muuta kuin myötäpäivään.
Myötä-ja vastapäivään, kumpaankin. Alko jo hämätä ja meinasin väittää että se on huijausta ja se vaihtaa suuntaa aina tietyn väliajoin, mut ehkä se onki sit tästä katsojasta vaa kiinni
Aluksi se pyöri vaan myötäpäivään, mutta sitten kun peitti hetkeksi toisen silmän sai sen kääntymään eli hetken kun pidän toista silmää kiinni niin saa sen menee kumpaan suuntaa tahtoo... mut vaihto ei vielä onnistu ilman kikkaskonsteja.
Pelkästään vastapäivään..*justjoo*
Kumpaankin suuntaan kun keskittyy mutta myötäpäivään se taipuu menevän enemmän
Myötäpäivään tuo pyörii. Enkä saa kyl tota mitenkään pyöriin mihinkään muuhun suuntaan...
Myötäpäivään, mutta jos katsoo hiukan kuvan ohi, niin se näyttää välillä pyörivän vasta- ja välillä myötäpäivään.
Vastapäivään se pyörii, eikä minnekkään muualle! Jos joku väittää muuta, on itse omituinen!!! (tai sitten mun toinen aivopuolisko on kuollu kokonaan!)
[q]Piia, 5.10.2007 12:58:
Vastapäivään se pyörii, eikä minnekkään muualle! Jos joku väittää muuta, on itse omituinen!!! (tai sitten mun toinen aivopuolisko on kuollu kokonaan!)
[/q]
Just tossa yks sano, että kaikki jotka sanoo sen pyörivän vastapäivään haluu vaan olla erilaisia. Ei siis saatu sitä mitenkään pyörimään vastapäivään...
Mietittiin, että jos ihmiset kertoisivat samalla kumpikätisiä he ovat, niin olisivatko pyörimissuunta ja oikea- tai vasenkätisyys verrannollisia keskenään...
[q]pupuTupuna, 5.10.2007 13:02:
---
Piia, 5.10.2007 12:58:
---
Just tossa yks sano, että kaikki jotka sanoo sen pyörivän vastapäivään haluu vaan olla erilaisia. Ei siis saatu sitä mitenkään pyörimään vastapäivään...
Mietittiin, että jos ihmiset kertoisivat samalla kumpikätisiä he ovat, niin olisivatko pyörimissuunta ja oikea- tai vasenkätisyys verrannollisia keskenään...
[/q]
No oon oikeekätinen, mut en usko sen vaikuttavan mitenkään asiaan... tai en tiiä! Ärsyttää ihan älyttömästi, ku en saa sitä pyörimään toiseen suuntaan
[q]Piia, 5.10.2007 13:08:
Ärsyttää ihan älyttömästi, ku en saa sitä pyörimään toiseen suuntaan
[/q]
Työkavereiden kanssa ihmetelty tätä tänään.
Suurin osa väitti et menee myötäpäivään, mut
saivat sen lopulta kääntymään myös vastapäivään.
Et jatka yrittämistä, kyllä se vielä onnistuu
[q]pupuTupuna, 5.10.2007 13:02:
---
Piia, 5.10.2007 12:58:
---
[/q]
Varjoa seuraamalla sen saa helpoiten kääntymään vastapäivään, jalkaterällä taas myötäpäivään :>
Käänny lehmä perkele!!!!!!!!
Ihan pelkästään vastapäivään. Duunikaverin kanssa tätä ollaan jo varmaa 5 minuuttia pällistelty O_o
Sillä se menee myötäpäivään ja välillä kääntyy.. ??
HIHII! Olin jo heittänyt toivoni, et näen sen menevän vaan myötäpäivään. Kävin jo useaamman kerran kuvaa tuijottamassa..Kunnes yhtäkkiä sainkin sen kääntymään vastapäivään..*hih* Mut sit meinas tulla ongelma, kun en saanut sitä takas myötäpäivään..nyt näen sen milloin mitenkin..*joo*
Myötäpäivään pyörii koko ajan. Yritin tuijotella sitä lähempää ja kauempaa, avasin pari kertaa uudestaan, mutta siinä se vaan pyörii samaan suuntaan.