Myötä- vai vastapäivään?

Back to tv, radio, leffat, web O

Lähtee aika usein pyörimään vastapäivään, mutta saan sen käännettyä kumpaankin suuntaan helposti.

Pelkästään myötäpäivään....Mutta mikä siitä juoksee jalkojen välistä..

[q]Loose Grip, 4.10.2007 18:45:
Lähtee aika usein pyörimään vastapäivään, mutta saan sen käännettyä kumpaankin suuntaan helposti.
[/q]

Huh, tolla kikalla meikälläkin kääntyi! Aika hämäävä tunne.

Myötäpäivään lähti pyörii aluks mut sit se jotenki käänty ja meni vaan vastapvää.

Vastapäivään, en saanu mitenkää muuten väännettyä :C

Yleensä vastapäivään. Huomaan itse, että kun kiinnitän katseeni vaikkapa vasemmalla olevaan tekstiin, hahmo lähtee helpommin myötäpäivään.

Enimmäkseen mä kyllä tuijotan sen buubseja.

Mull atapahtu jotenki hassusti et alkuun meni myötäpäivään, katoin toisen kerran ja taas myötä päivään. scrollasin sivuu alaspäin kattoakseni onx siel viel jotain ni sitten ku rullasin takas ylös eukko pyöri vasta päivää*ding* ja sit ku aloin rullaa vimmatusti sivuu ees taas ni sit se vaihto taas suuntaa*ding* ja nyt tuntuu et mulla on näös jotain vikaa... Taisko mun aivot mennä nurin?

Täs on salee joku salajuoni ja mut aiotaan saada sokeex*hmph*

[q]Zenni, 4.10.2007 18:57:
[/q]

Sama.
Ja nyt ärsyttää, kun haluan saada sen
menemään myötäpäivään, mutten saa.

Edit: No hitto, nyt se sit kuitenkin menee
myötäpäivään, eikä käänny enää takas...

Pyöri vain myötäpäivään.

Selkeesti myötäpäivään.

eka se pyöri vastapäivään, mut sit sain manipuloituu sitä lunttua, ja voi vitsi se on kivaa!

HOT TIP!

kun sita tsekkaa tarkeeks hyvin niin varjon saa myos pyorimaan erisuuntaan kuin tissit

aluks selkeesti vastapäivään mutta onnistumpa helposti sen myös kääntämään myötäpäivään.

[q]plink, 4.10.2007 18:08:

vinkki: suunnan muuttaminen tapahtuu helposti kiinnittämällä katse polviin ja niiden kohdatessa päättää kumpi polvista on sillä hetkellä edessä ja kumpi takana.

[/q]

haahaa tällä konstilla sain sen vaihtaa suuntaa, vihdoin ja viimein, alko menee hermo siihen typyyn

No niin, kun peitin kaiken polvista ylöspäin sain sen kääntymään vastapäivään, mutta nopeasti se taas rupesi pyörimään myötäpäivään uudelleen.

[q]Zenni, 4.10.2007 18:57:
[/q]

joo ei pysty kyl mitenkään....ei voi käsittää miten ton liikkeen sais myötäpäivään *whaat**ding*
pitääkö tästä lähtee lääkäriin!?!?!

Selkeesti myötäpäivään
Mutta..
Katsoin nopeesti hieman ylös että näin kuitenkin kuvan... ja se näytti et suunta vaihtu vastapäivään...

Myötäpäivään meni aluks, kun luki vasemmalla olevia tekstejä meni kierroksen vastapäivään, ja sitten taas myötäpäivään. Kun tarpeeks tuijotteli nii meni se sitten molempiin suuntiin. Mut on kyllä jännä.

Mun mielestä toi kyllä pyörii ihan ehdottomasti myötäpäivään. Aika jännä että sen mukaan joku filosofia, uskonto ja muu humpuukki ois mulla "vahvempia".

Näetkö kuvan pyörivän myötä- tai vastapäivään? Teorian mukaan se ilmaisee kumpaa aivopuoliskoa käytät herkemmin, mene ja tiedä.

linkki

Itse luulin ensin, että tuo on joku tyhmä vitsi ("eihän se nyt voi toiseen suuntaan pyöriä koska..."), mutta kyllä sen sai kuin saikin pyörimään molempiin suuntiin.
Sivulla lukee: "Most of us would see the dancer turning anti-clockwise", mutta irkin puolella vaikuttaa selvä enemmistö näkevän tuon pyörivän myötäpäivään. Joten miten on, kumpaan suuntaan se pyörii?

O