Myötä- vai vastapäivään?

Back to tv, radio, leffat, web O

Myötäpäivään.

Myötäpäivään myös.

Pysyy paikallaan.

vastapäivään

muoks: koitin pitkään saada sitä pyörimään toiseen suuntaan mut ei...

sit äsken katoin sitä lähempää ja se pyörikin myötäpäivään ja nyt en saa sitä pyörii toiseen suuntaan...

hassua khihiih

muoks2: pakko oli viel kerran kokeilla ja juu, vastapäivään

Myötäpäivään. Tosin alussa ekat 2 kierrosta se pyöri vastapäivään, sen jälkeen en saanu käännettyy enää tota päässäni vaikka yritin kuinka.

mulle toi on niin selkeä myötäpäivä, etten mitenkään saa muuta väännettyä o_O

myötäpäivään ihan selkeesti...

Myötäpäivään mennään.

[q]astaroth, 4.10.2007 16:45:
mulle toi on niin selkeä myötäpäivä, etten mitenkään saa muuta väännettyä o_O
[/q]

x2

Yiritin mielessäni saada sitä käntymään, muttei onnistunut alkuunkaan.

[q]NextAce, 4.10.2007 16:42:
Myötäpäivään.[/q]
[q]JussiS, 4.10.2007 16:44:
Myötäpäivään.[/q]
[q]Late, 4.10.2007 16:43:
Myötäpäivään myös.[/q]


[q]Miinapiina, 4.10.2007 16:44:
vastapäivään[/q]

Hmm! Mietinkin, että eikö sellaisia teorioita ole, että miehet ja naiset käyttävät eri aivopuoliskoja enemmän? Ja irkkaajista enemmistö on miehiä, että jos tuo "irkkaajien myötäpäiväisyys" olisi johtunut siitä. Noh, odotellaanpas lisää tutkimusaineistoa.

(onhan toki myös hyvin mahdollista että tuolla ei ole mitään tekemistä aivopuoliskojen prioriteetin kanssa vaan kyse on jostain muusta)


[q]astaroth, 4.10.2007 16:45:
mulle toi on niin selkeä myötäpäivä, etten mitenkään saa muuta väännettyä o_O[/q]
Kokeile peittää kaikki ~polvien kohdalta alaspäin ja yritä väkisin ajatella se vastapäivään :)

Myötäpäivään

[q]Juhgu

Kokeile peittää kaikki ~polvien kohdalta alaspäin ja yritä väkisin ajatella se vastapäivään :)
[/q]

Pyörii silti myötäpäivään.

Avasin ton linkin muutaman kerran, noin joka toinen pyöri myötäpäivään, joka toinen vastapäivään. Ja tosiaan parin ensimmäisen kierroksen aikana saatto viel suunta muuttua, sen jälkeen ei enää kirvelläkään. Hämärää.

aina vaan pyörii myötäpäivään.. en saa edes sitä vastapäivään meneen...

[q]Zeratul, 4.10.2007 16:51:
Avasin ton linkin muutaman kerran, noin joka toinen pyöri myötäpäivään, joka toinen vastapäivään. Ja tosiaan parin ensimmäisen kierroksen aikana saatto viel suunta muuttua, sen jälkeen ei enää kirvelläkään. Hämärää.
[/q]

Mielenkiintoista. Mulla se on aina vaan pyöriny samaan suuntaan.

myötäpäivään

Myötäpäivään, jos näet muuta olet joko hullu tai muuten vain erikoinen.

vastapäivään eikä kyl millään myötäpäivään....*ding*

[q]Juhgu, 4.10.2007 16:47:
Hmm! Mietinkin, että eikö sellaisia teorioita ole, että miehet ja naiset käyttävät eri aivopuoliskoja enemmän? Ja irkkaajista enemmistö on miehiä, että jos tuo "irkkaajien myötäpäiväisyys" olisi johtunut siitä. Noh, odotellaanpas lisää tutkimusaineistoa.

(onhan toki myös hyvin mahdollista että tuolla ei ole mitään tekemistä aivopuoliskojen prioriteetin kanssa vaan kyse on jostain muusta)
---
[/q]
Muitan kyl nähneeni jossain dokkarissa testin jossa koehenkilöt laitto kuulokkeet korville, ja niihin syötettiin lähes samaan aikaan kaks sanaa, yks kumpaanki korvaan. Siinä testissä miehet kuuli aina selvästi yhden sanan, naiset taas sekoituksen kummastaki.

Näetkö kuvan pyörivän myötä- tai vastapäivään? Teorian mukaan se ilmaisee kumpaa aivopuoliskoa käytät herkemmin, mene ja tiedä.

linkki

Itse luulin ensin, että tuo on joku tyhmä vitsi ("eihän se nyt voi toiseen suuntaan pyöriä koska..."), mutta kyllä sen sai kuin saikin pyörimään molempiin suuntiin.
Sivulla lukee: "Most of us would see the dancer turning anti-clockwise", mutta irkin puolella vaikuttaa selvä enemmistö näkevän tuon pyörivän myötäpäivään. Joten miten on, kumpaan suuntaan se pyörii?

O