FURY NYE -PERUTTU- @ Lahti

Back to tapahtumat O

Saas nähdä tuleeko paikalle. Voi olla että on muutankin ohjelmaa luvassa...

Uusivuosi pelastettu! Kiitos!

jep, uleeta!!
eipä tosiaan tarvitse pähkäillä missä uuden vuoden viettäis, kiiiiitooooos!!!!!

*jiihaa*Jippikaijei*aplodit*

Artisteja julkaistu.

Tänne ehdottomasti uudeksivuodeksi!

Juuri eilen mietinkin että mitähän tekis uutenavuotena...

Jaahans ai et tälläset... HMM... Ois noi synttärit tos uutena vuonna tai oikeestaa 2.1 Yrittäiskö tulla paikalle juhlimaan.

vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*

[q]Jago, 12.10.2007 14:41:
vittu saatana perkele.. Kerkesin jo innostua ettäö fury järkkää kivat uudenvuoden bileet tänne, mutta ne onkin lahessa*uuh*
[/q]

helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min

[/q]

Helmikuussahan Helsingissä räjähtää taasen :)
Lahdessa on tapana ollut järkkäillä kemuja myös.

[q]Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---
Jago, 12.10.2007 14:41:

---

helsingistä kulkee mun tietääkseni myös lahteen päin junat,bussit ja henkilöautot.. matkaanki menee aikaa kokonaista 50-60min
[/q]Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

edit. niin eli siksi pitäisi olla stadin alueella

[q]Jago, 12.10.2007 14:50:
---
Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---

---

---
Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

[/q]

öh.. onks tos ny ees mitää syytä miks ne helsingis pitäs olla nojoo.. offtopikki loppuu ny mun osalta :)

[q]Galrav, 12.10.2007 14:49:
---

---

Helmikuussahan Helsingissä räjähtää taasen :)
Lahdessa on tapana ollut järkkäillä kemuja myös.
[/q]Joo silloin on suunnitelmissa tulla kanssa bilettää

[/q]

Hahaa, kerranki helsinkiä syrjitään!

Grimsoul lisätty.

[q]Jago, 12.10.2007 14:50:
---
Mellu-, 12.10.2007 14:47:
---

---

---
Niin no.. elättelen toivoa illuista(vaikkei se ookkaan hirveen realistista*uuh*)

[/q]

No mut mikäs estää hyppäämästä autoon furyjen jälkeen ja hurauttamasta helsinkiin aamuileen jos sattus illut olemaan?

..mä toivon pääseväni paikalle, ei vaan yhtään ton ukkokullan suunnitelmista tiedä. Saapi nähdä,saapi nähdä

Ei hassumman oloiset Pippalot yhtään. Voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto jos Uuttavuotta suomessa ja Lahdessa vietetään.

Saapi nähdä.

[q]Club Fury, 14.10.2007 19:29:
Grimsoul lisätty.
[/q]

Jeah ja mainstagelle! V*ttu mä oon famous!!

Nojoo..

Näit kekkereitä odotetaan ja luvassa paljon uutta soundii meikän puolesta!
[size=9]
edit: Eli siis sellasta räiskettä ja rytinää et jää sitten ilotulituksetkin kakkoseksi![/size]

Jaahas.. kiitos näistä tietää mihin suuntaa uutta vuotta viettämään.

O