Alek Szahala - Live at Mania (hardcore)

Back to miksaukset ja setit O

WHOAAAAAAA!!! aikä rähinää, hiki tuli jåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!

Ahhah! Loistavaa, pitää polttaa levylle autoon!

Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?

[q]Jypã, 27.10.2007 16:40:
lol[/q]
pffft, tsek ekan sivun eka postaus

[q]efo, 27.10.2007 16:42:
---
Jypã, 27.10.2007 16:40:
lol
---

lol
[/q]

Meinasin kylläkin, että näkys vielä se aika milloin mikäkin kappale alkaa ja loppuu setissä.

Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?
[/q]

Vittu oot torpeedo jätkä xD

[q]Jypã, 27.10.2007 16:49:
Meinasin kylläkin, että näkys vielä se aika milloin mikäkin kappale alkaa ja loppuu setissä.[/q]
ok, my bad*nauru*

[/q]

lol, kerrotko kuin hienoa kuuntelua voit harjoittaa jos et erota eri kappaleita toisistaan ? [size=5]:D[/size]

[q]yoni k, 27.10.2007 19:11:
---

---

lol, kerrotko kuin hienoa kuuntelua voit harjoittaa jos et erota eri kappaleita toisistaan ? [size=5]:D[/size]
[/q]

Enpä laiskuuksissani ala miettimään, että; "mikäs kappale se tässä 35:20 -kohdalla soi?"

Yksinkert. pitäs vain laittaa listan kappaleiden viereen se aika milloin ne alkavat ja loppuvat.

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.

[q]Aztee, 27.10.2007 16:57:
---

---

Vittu oot torpeedo jätkä xD
[/q]

Saanko nauraa.

[q]Jypã, 27.10.2007 19:17:
---
yoni k, 27.10.2007 19:11:
---

---

---

Enpä laiskuuksissani ala miettimään, että; "mikäs kappale se tässä 35:20 -kohdalla soi?"

Yksinkert. pitäs vain laittaa listan kappaleiden viereen se aika milloin ne alkavat ja loppuvat.

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.
[/q]

Et oikeesti voi olla noin säkki xD vittu lahoon..

WELCOME TO MY HOME

Hyvää settiä.

EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa? :D

[q]Jypã, 27.10.2007 19:17:
---

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.[/q]

Tuollaista ei oikein voi tehdä, ellei jokainen biisi laiteta soimaan suoraan pystyvaihdolla.

Tämä nyt ei taida just tämän setin kohdalla toimia, mutta noin yleensäottaen jos diggailee setin jostain biisistä niin paljon että haluaa esim. ostaa sen, niin kyllä nimen ja biisin suht vaivattomasti pysyy yhdistämään vaikkapa jostain nettikauppojen previkoista. Setistä kuitenkin yleensä tunnistaa vähintään biisin tai pari, tai vaikka ei tunnistaisi mitään, niin soittojärjestyksen perusteella pystyy arvioimaan aikaa vähän sinnepäin, eikä siinä montaa kappaletta tarvitse arpoa väärin että se oikea löytyy.

Toinen vaihtoehto laiskureille on myös käyttää klubbarin biisitunnistusketjua.

No tässä setissä nyt ei paria alku- ja loppuminuuttia lukuun ottamatta biisejä ole lainkaan, vaan tollasta letkeetä jammailua.

Olihan se aika rankkaa.. Täytyy kokeilla kotona paremmilla vehkeillä joskus. Mut toi vika biisi oli ihan huippu! :)

[q]Pšychxe, 29.10.2007 01:56
EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa?
[/q]

Vastaan itselleni: maa josta ei ole paluuta, "the land of no return". Eihän tää sumer ookka niin vaikeeta (jos osaa käyttää googlea *tirsk*).

Lugal kiengi kiuri = Sumerin ja Akkadin suuri kuningas.

Înšu uhappâdu = shall be destroyed?

[q]Pšychxe, 21.1.2008 00:03:
---
Pšychxe, 29.10.2007 01:56
EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa?

---

Vastaan itselleni: maa josta ei ole paluuta, "the land of no return". Eihän tää sumer ookka niin vaikeeta (jos osaa käyttää googlea *tirsk*).

Lugal kiengi kiuri = Sumerin ja Akkadin suuri kuningas.

Înšu uhappâdu = shall be destroyed?
[/q]

Kato aika hyvin, selkeetä assyriologin ainesta sussa Viimenen on Hammurabin lain tunnetuimmasta jakeesta:

inum, silmä -> inšu 'hänen silmänsä'.
huppudum, 'sokeuttaa'
--> "they shall put out his eye".

O