Decion - The 22nd Century Final (Promo 2007)

Back to miksaukset ja setit O

oon hyvinpahoillani kun en tätä parempaan selvinpäin pysty, mut uusvalmis setti valmiina jaettavaks joten kuuntele ja anna palautetta :)
freeform

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

laululista lisätty :)

En ainaka mitää pahoja vaihtovirheitä huomannu. Hyvin ne alkaa jo luistavan. Ainakin Afraidista Apocalypseen suju ihan nappiin. Tästä kuullaan vielä

se olikin parhain imo :)

aivan mahtava ^^ kiitos tästä juho <3

Otetaanpas kuunteluun ^^

uuu mitä kamaa *sydän*

Hyvii biisejä eikä miksaustakaan voi haukkua :>

Tajuton mixaus kyllä. Heitin tän parille brittitutulle, jotka kaipas hyvää musaa. Nyt ne luukuttaa tätä 24/7 ihan liekeissä

We want more. Olisko vanhempaa/uudempaa tarjolla? :)

Latinkiin...

hu huuuuh ... herkullista jytkettä ja asennetta .. maustettuna kunnon kiukulla *grr**pahis*

Jaahas, viisulista näytti kyllä sen verran hardcorelta, että pistämpäs tämän tippumaan ja aamulla duunimatkalle kuunteluun :)

(mitenhän mä oon ohittanu tän kokonaan...)

Juu .. monet jääny minultakin paitsioon (tai sit vaan niin tyhmä et ei vaan osaa kattella *tirsk*) .. Piti ottaa myös nuo Kuruptionin setit jotka löysin samalla kun tämän.

Ja oishan tuolla vielä paljon muitakin (mitkä nyt vaan sattuu olemaan jakosessa)

J U M A L A U T A ! ! !

Näyttää tosiaan siltä, että oon missannu jotain ihan sairaan kovaa. Kyllä herätti aamuun todella loistavasti. Lisää tämmöistä, kiitos, puhdasverisiä freeform settejä kun näkee sen verran harvoin nykyään kotimaisilta tulevan ulos.

Koitas nuita Kuruptionin settejä .. (jos ei oo vielä sattunu silmään)

[q]L@t€, 1.2.2008 09:09:
Koitas nuita Kuruptionin settejä .. (jos ei oo vielä sattunu silmään)
[/q]

Juu, ne on kuuneltu jo puhki, oohan muistanu imuttaa ne kaikki ja mm. seventy-7:nin setit @ http://mixes.djfez.com/ ? Muutenkin tuntuu aussipojat pistävän vähän pitchiä enemmän kuin Suomessa :D

Ooho .. kiitti tosta linkistä .. lisää imuteltavaa

[q]xl8r, 1.2.2008 09:03:
puhdasverisiä freeform settejä kun näkee sen verran harvoin nykyään kotimaisilta tulevan ulos.
[/q]

Koitan parhaillaan tehdä asiaan muutosta! *vink*. Ja varsinkin kun meikäläinen on vielä kovin nuori ja hyvin vähän keikkaa niin niillä soittelen aina freeformia mitä parhaiten myös osaan

kiitoksia kommenteista myös muillekin!

nyt vast tuli tääki kuunneltuu. oli kyl perrkeleen hyvä *nauru**aplodit*

O