Käytätkö alkohoolia? (bileissa)
sillon tällön tulee joutua pari annosta alkoholia, mutta kohtalaisen usein menee vaan vettä/limua/energiajuomaa... kännissä oon nykyään todella harvoin ja lähinnä siitä syystä että inhoan sen aiheuttamaa krapulaa lisäksi ravintolaviina on about typerin kohde tuhlata rahaa, nyt kun sitä ei liiemmin ole ollut.
mä joisin niin pirusti jos siideri maksais 1e tuoppi.. ..
eli kun näin ei ole, pysyttelen sukissani ja juon hyvin vähän.
*känni*
Ei vielä tuo ikä riitä niiden alkoholijuomien nauttimiseen, eli on pakko pysyä tuolla vesi/limsa linjalla. Mutta kyllä se mulle riittää. Selvänä on tanssiminen helpompaa kun ei tarvitse tuohon tasapainon pitämiseen keskittyä niin kauheasti.
Kyllä kiitos.
Näyttää mun tanssiminenkin sitten paljon typerämmältä.
en käytä, vettä vaan
Totta kai käytän*känni*
Joskus enemmän, joskus vähemmän. Riippuu fiiliksestä.
käytän, mutta en ole *känni* -ääliö..*nauru*
Jep jep! Tuolta valikosta puuttuu se liikaa kohta!
Riippuu kyllä bileistä ihan sikana ja rahatilanteestakin jonkin verran.
[q]Lyylikki:
Jep jep! Tuolta valikosta puuttuu se liikaa kohta!
Riippuu kyllä bileistä ihan sikana ja rahatilanteestakin jonkin verran.
[/q]
AIVAN!!! Kaikki ei oo *känni* -ääliöitä..jos vetää pelkkää viunaa...*nauru*
Kyllä sitä monesti tulee ainaki se pari paukkuu otettuu, mut harvemmi bileis mitää peppuja olalle vetää, koska halu nauttii musasta ja tanssista. Mut selvinpäinki tulee välistä oltuu. Nautiskelija olen, ihan joka suhteessa.
Jos sitä on tarjolla, niin jot mikä ettei...
Tottakai.
Hoh, toivottavasti en enää ikinä. Tästä lähin kyl selvinpäin menossa mukana. Tanssiminenki sujuu paremmin ku jossain kaatoövereissä.
joo...ja niin paljon ja usein et menee välil normaalimäärien yli....
[q]ee102:
Kännissä ei pysty tanssimaan.
[/q]
Pystyypäs :)
Tottakai, drinksu tai pari maun ja asian vuoksi. Känniä en halaja saati jäkiseurauksia.
käytän kaikkien puolesta jotka ei käytä
Harvemmin nykyään...riippuu millä kulkuneuvolla on liikkeellä
Missä se "LIIKAA" vaihtoehto on?
nyt oon alkannu käyttää... ja sitä pitäs rajottaa, liika humala on pahasta. . . ! ! ! !