25.8. S U N R I S E: WATERFALL w/ ARCTIC MYSTERY [LIVE] @ HIGHLIGHT / HELSINKI

Back to tapahtumat O

[q]sapeli, 25.8.2007 18:06:
Nyt on kyl pakko tunnustaa et mä en ollenkaan tiedä millasta musaa toi Arctic Mystery soittaa
[/q]
Sen mäkin haluisin tietää

Ainakin Arctic Mystery - Left Behind on mukavaa tränsee. Taitaa vaan olla jo useamman vuoden vanha biisi tuo.

Millasta tyyliä on keneltäkin artistilta odotettavissa? Teknoo ja trancee juu, mut dj:t on hieman etukäteen tuntemattomia mulle. Paikalle kuitenkin tulossa :)

[q]sapeli, 25.8.2007 18:06:
Nyt on kyl pakko tunnustaa et mä en ollenkaan tiedä millasta musaa toi Arctic Mystery soittaa
[/q]
trancea

[q]astaroth, 25.8.2007 18:36:
---
sapeli, 25.8.2007 18:06:
---
trancea
[/q]

Sweet

[q]Kojootti, 25.8.2007 18:36:
Millasta tyyliä on keneltäkin artistilta odotettavissa? Teknoo ja trancee juu, mut dj:t on hieman etukäteen tuntemattomia mulle. Paikalle kuitenkin tulossa :)
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56907;sivu=9999 mun miksaus. pääsee vähän tunnnnnelmaaaaaaaan.

[q]Kojootti, 25.8.2007 18:36:
[/q]

Tuolta löytyy uusin miksaus.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=57218;sivu=9999

Nyt ei mixejä pääse latailemaan kun puhelimel surffailee :/

Nyt lähtee!
Pitkästä aikaa sunriseen, sattuneesta syystä, mutta sitäkin paremmilla fiiliksillä

Mange & Klabi *sydän*

Toimi! Kiitokset kaikille :) Kivaa oli!

kiva iltaa , hyvää musaa , sanoisinko että ainut huono puoli oli vitullinen jono sekä ulkona että tiskillä

Kovat bileet oli! Kiitos kunkuille (you know who u are) Live ja Dj:t rokkas lujaa!

Olipas tosi huibbubileet! Kiitos kaikille, erityisesti Zwekille ja D.N.A:lle aivan mahtavasta setistä, oli taas omalla kohdalla fiilis katossa loppuun asti, vaikka selvinpäin olinkin

Tosi hauskaa oli. Innostu sit tanssii olan takaa

Kiitos Trancentralista <3.

BomChickaWahWah! ;-)

Mitä vittuu tääl tapahtuu.

edit: ai nii hyvin kaikki dj:t veti!

arctic mystery <3

kiits

[q]MiLindiNi, 26.8.2007 04:27:
kiva iltaa , hyvää musaa , sanoisinko että ainut huono puoli oli vitullinen jono sekä ulkona että tiskillä
[/q]
Ei tiskil kyl must ollu mitään kummempaa jonoo. Vähän tietty joutu odottelee mut ihan ripeästi homma mun mielestä toimi.

Arctic kiittää ja kumartaa syvästi..
Loistava yleisö!
- Kiitos -
Hena ja Skipi

O