Klubbarilaisten pärräkesä(t)

Back to yleinen keskustelu O

Uudestaan! ^^ Sama paikka, viideltä.

Höh, miten mä oon missannu tän
Ens viikolla kans? Kun tänään ei taida ehtiä...

Joo tänää ei kyllä kerkee millää*uuh* Ens kerral sit

Huomenna/sunnuntaina? Gallup toimikoon ratkaisijana.

Hietsu ei muuten oo paras mahdollinen katsastelupaikka ainakaan mun raksulle, poliisit ei näemmä tykkää siitä.

Nii ja sit samalla voidaan;

http://www.kauppalehti.fi/4/i/yritykset/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20070501/11792998581950

Prätkämiehet, kaikki mulle kiitos

Pitääks liittyy johonki ämseehen?

[q]Jocular, 18.5.2007 20:16:
Nii ja sit samalla voidaan;

http://www.kauppalehti.fi/4/i/yritykset/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20070501/11792998581950

Prätkämiehet, kaikki mulle kiitos
[/q]
Säästä nyt mullekin yks. x)


Edit. DJ Tomppa, epävirallinen MC Klubbari on jo pystytetty.. pitäisköhän vaihtaa topicin otsikko?

prkl ku ei o mitään pyörää ajossa itsellä eikä saa lainaksikaan. Yks potentiaalinen olis tulossa ajankohtana x :(

Siihen asti avoautoillaan *tukanhulmuam*

Eih vitsi, ois kyl eri hienoa tulla treffaamaan muita pärräilijöitä, mut en kyl taida jaksaa tolla kyykäl sinne asti (taas) huristella.

Hieno idea tosin!

Sunnuntai vois olla aika jees
Huomenna on nimittäin pihatalkoot ja menopelikin
on lainassa kaverilla.

Sunnuntaina vois kyllä lähtee ajelee

[q]SilverJo, 18.5.2007 19:50:
Huomenna/sunnuntaina? Gallup toimikoon ratkaisijana.

Hietsu ei muuten oo paras mahdollinen katsastelupaikka ainakaan mun raksulle, poliisit ei näemmä tykkää siitä.
[/q]

millanen rämpätin sulla on jos polliisitkin karsastaa sitä? :D (toisaalta ei tartte olla paljoo rakenneltu et poliisit rupee aika nihkuiks *uuh*)

[q]WiljamiDzay, 20.5.2007 13:15:
millanen rämpätin sulla on jos polliisitkin karsastaa sitä? :D (toisaalta ei tartte olla paljoo rakenneltu et poliisit rupee aika nihkuiks *uuh*)
[/q]
Vähän tuunailtu Virago 535. <3 Turhan tuhdit laserputket (mun mielestä ne äänet on just buenot *pepsodent*) ja jarruvalo sekä rekisterikilpi väärässä paikassa, jälkimmäinen myös liian vinossa. Kuulemma valo ja kilpi saa periaatteessa olla tos sivulla mut jaksoi se setä siitä silti nillittää. Kilvelle pitäis kai kehitellä joku systeemi, saa nyt nähdä saisko tän kesän aikana siirrettyä. Onneks on nuo ryntäät olemassa niin eipä kiva poliisi antanut edes varoitusta. x)


Ja itse aiheesta, tänään viideltä! (sama mesta again ainaki vielä tän kerran, mietitään sit siellä jos löytyis paree jostain:)

[q]SilverJo, 20.5.2007 13:28:
---
WiljamiDzay, 20.5.2007 13:15:
millanen rämpätin sulla on jos polliisitkin karsastaa sitä? :D (toisaalta ei tartte olla paljoo rakenneltu et poliisit rupee aika nihkuiks *uuh*)

---

Vähän tuunailtu Virago 535. <3 Turhan tuhdit laserputket (mun mielestä ne äänet on just buenot *pepsodent*) ja jarruvalo sekä rekisterikilpi väärässä paikassa, jälkimmäinen myös liian vinossa. Kuulemma valo ja kilpi saa periaatteessa olla tos sivulla mut jaksoi se setä siitä silti nillittää. Kilvelle pitäis kai kehitellä joku systeemi, saa nyt nähdä saisko tän kesän aikana siirrettyä. Onneks on nuo ryntäät olemassa niin eipä kiva poliisi antanut edes varoitusta. x)
[/q]

Däng... taas rupes harmittaa kun en ostanu pari vuotta sitten ankanpyrstö CB900 Bol D'Or ia...

[q]WiljamiDzay, 20.5.2007 13:31:
Däng... taas rupes harmittaa kun en ostanu pari vuotta sitten ankanpyrstö CB900 Bol D'Or ia...
[/q]
Kyykky. :P

[q]SilverJo, 20.5.2007 13:33:
---
WiljamiDzay, 20.5.2007 13:31:
Däng... taas rupes harmittaa kun en ostanu pari vuotta sitten ankanpyrstö CB900 Bol D'Or ia...

---

Kyykky. :P
[/q]

No niin pitääkin olla

Nakukyykyt... *sydän**pihkassa*

edit. Millää jyrsimellä sentään viiti ajaa

[q]WiljamiDzay, 20.5.2007 13:34:
No niin pitääkin olla

Nakukyykyt... *sydän**pihkassa*

edit. Millää jyrsimellä sentään viiti ajaa
[/q]
x)

Hommaa ensin se kämänen pärrä niin sit voidaan alkaa taistelemaan. :P

[q]SilverJo, 20.5.2007 13:39:
---
WiljamiDzay, 20.5.2007 13:34:
No niin pitääkin olla

Nakukyykyt... *sydän**pihkassa*

edit. Millää jyrsimellä sentään viiti ajaa

---

x)

Hommaa ensin se kämänen pärrä niin sit voidaan alkaa taistelemaan. :P
[/q]

Joo pitäis kyl.. ollu kuivilla jo kohta 2 vuotta

[q]WiljamiDzay, 20.5.2007 13:43:
Joo pitäis kyl.. ollu kuivilla jo kohta 2 vuotta
[/q]
En halua edes kuvitella sun vieroitusoireita. (: Hang in there!

Mä koitan vaihtaa niitä pirun tulppia nyt >>

Huomenna iltasella kynnelle kykenevät pärräilijät potkimaan renkaita ja hengailemaan Hietsuun. Face to face vois sitten suunnitella kesän ajoja ja taistella esimerkiksi custom/kyykky aiheen tiimoilta. :P Valitsin huomisen, koska sen ainakin pitäisi olla suht ookoo päivä.. aamulla sit näkee sataako räntää vai rakeita. x) Heitän vielä gallupin tohon niin on itse kunkin helpompi arvioida innostuksen määrää.

Ilmestyn paikalle seiskan pintaan (19:00) jos vähänkään on ajokelejä. Tarkempi katsastuspiste siinä hiekkaparkkiksella Hietarannantiellä.

O