Palautuksia vaiko mätkyjä?
Meidän perhe on taidettu unohtaa koko tän vuoden veroehdotuskierrokselta, kun kaikki muut on tuntuneet saaneen jo sen, mut meille ei ole vieläkään tullut!
194 palautuksia, eli kannatti veroprosentin laskeminen. Nyt vaan täytyy kesäksi nostaa se takaisin.
[q]Super-Kerttu, 17.4.2009 13:57:
Meidän perhe on taidettu unohtaa koko tän vuoden veroehdotuskierrokselta, kun kaikki muut on tuntuneet saaneen jo sen, mut meille ei ole vieläkään tullut!
[/q]
Joo, ei ole mullekaan tullut*hmph*, ehkä tänään...
mulle tulee reilut 900 palautuksia, annoin valtiolle vähän lainaa viime vuonna ja nyt on takaisin maksun aika!
[q]sunbeam, 17.4.2009 14:51:
mulle tulee reilut 900 palautuksia, annoin valtiolle vähän lainaa viime vuonna ja nyt on takaisin maksun aika!
[/q]
aika heikko toi korko tuossa lainassa =(
Tänään se pelottava lappu sit kolahti, reilu 400e palautuksia
[q]Tiinuliinu81, 17.4.2009 14:20:
---
Super-Kerttu, 17.4.2009 13:57:
---
Joo, ei ole mullekaan tullut*hmph*, ehkä tänään...
[/q]
JEE, tänään ne sit tuli. Palautuksia odotetusti REILUSTI, koska en ollut ottanut huomioon viime vuonna ostetun asunnon korkoja!!
UUH, talvella kaukomaat kutsuu!
Perkele taas meni 69e pieleen :( noh palautuksia kuitenki mut vituttaahan toi. Tosin kohta kun täällä on deflaatio niin valtion prosentin korko tuntuu ruhtinaalliselta.
[q]Syce, 17.4.2009 16:46:
---
sunbeam, 17.4.2009 14:51:
---
aika heikko toi korko tuossa lainassa =(
[/q]
Itse kironnut samaa monesti, mutta onpahan matkakassa ainakin valmiina aina jouluisin! !
700 ja rapiat :)
[q]Peppi, 8.4.2009 09:26:
Noin 600 euroa palautuksia Ruotsin verottajalta. Suomesta ei vielä tietoa.
[/q]
Ja suomesta 2600 e :DDD
Suurimmat palautukset evör.
11e "mätkyjä"
[q]Peppi, 17.4.2009 21:31:
---
Peppi, 8.4.2009 09:26:
Noin 600 euroa palautuksia Ruotsin verottajalta. Suomesta ei vielä tietoa.
---
Ja suomesta 2600 e :DDD
Suurimmat palautukset evör.
[/q]
no huhhuh *pökr* snadisti kade :D
[q]Super-Kerttu, 17.4.2009 17:52:
JEE, tänään ne sit tuli. Palautuksia odotetusti REILUSTI, koska en ollut ottanut huomioon viime vuonna ostetun asunnon korkoja!!
UUH, talvella kaukomaat kutsuu!
[/q]
Saisko teiät Brasiliaan mukaan? Maailman parhaita rantoja.. Ja itse aiheeseen, melkeen tonni palautuksii, jei!
-M
Palautuksia 300! Pitäs vielä laittaa kilometrikorvaukset, eli tulee vielä lisää =)
712 palautuksia :)
Taas tuli palautuksia. 277.??e
Dodih,on tää hienoa. Veroja menee 20% kaikista rahoista mitä saan(=Kelan tuet), ja silti saan mätkyt En mä joudu kun 40e maksamaan takasin,mutta..
Ai miten hyvältä taas tuntuu.
Ekaa kertaa tuli mätkyjä, stna! 450 ....*igor*
91 senttii mätkyjä mitä eei tarvii maksaa