Palautuksia vaiko mätkyjä?

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 3.4.2008 19:50:
341eur palautusta, jestas O__o en oo ikinä saanu näin paljon veronpalautuksia.

btw, meneeks nää kelan tulorajoihin?
[/q]

Joo. Ei mene Kelan tulorajoihin, koska ovat jo kertaallen tienattuja eli menneet vuoden 2007 tulorajoihin.

Sitävastoin sossun luukulla jos joutuu asioimaan, niin veronpalautukset katsotaan joulukuun tuloksi

1800€ vähemmän mätkyjä kuin mihin olin varautunut. Skidi lottovoitto-fiilis.

joko taas?
nyt jännittää..

[q]Tarsu, 4.4.2008 22:35:
joko taas?
nyt jännittää..
[/q]
jep.

[q]bates, 4.4.2008 10:21:
---
Steven Hoaks, 4.4.2008 09:05:
---
Tälle vuodelle nostin veroprossaa neljällä, joka tarkoittaa että ens vuonna pitäis tulla ehkä vähän reilummin sitä pätäkkää

---

Nostitsä veroprosenttia sen takia että saisit enemmän veronpalautuksia? Eiks toi veroprosentti kannattaisi laskea mahdollisimman hyvin +/- 0 ja laittaa vaikka joka kuukausi x summa pätäkkää paremmin tuottaviin sijoituksiin?
[/q]
kyllä mä ainakin lainaan ihan mielelläni valtiolle rahaa, ja saan sen sit korottomana jouluks takas. win-win.

[q]Mark, 4.4.2008 08:56:
päälle 2000 palautuksia

-M
[/q]

Jeee, varmistit tällä itsellesi reissun!!!

Mä sain kans hyvin palautuksia :D

Ihan kivat joulurahat tulee, ei valittamista

1128e takaspäin. näin käy, kun duunaa samalla veroprosentilla kun ennenkin ja vuoden jälkeen huomaa et duunia tulikin tehtyä huomattavasti vähemmän.

... pitäsköhän sitä sit viimeinkin lähteä käymään siel kaukoidässä? :D

vajaat viis hunttia palautuksia. aika tarkka lopputulos ottaen huomioon, että tilasin verokortin ihan hakuammuntana ja etten seuraillut loppuvuodesta tilannetta yhtään. :P

[q]kap-pu, 7.4.2008 12:15:
1128e takaspäin. näin käy, kun duunaa samalla veroprosentilla kun ennenkin ja vuoden jälkeen huomaa et duunia tulikin tehtyä huomattavasti vähemmän.

... pitäsköhän sitä sit viimeinkin lähteä käymään siel kaukoidässä? :D
[/q]

Suosittelisin. Se on juuri hyvä sijoituskohde veronpalautuksille

Itselle tuli rontti 600 euroa. Sillä ei vielä kaukoitään päästä, mutta ehkä joku pidennetty kaupunkiviikonloppu voisi hyvinkin tulla kyseeseen. Ihan noin paljon ei olisi "oikeasti" pitänyt tulla takaisin. Tuossa summassa on iso osa palautuksia opintotuista maksetuista veroista, kun kerran opintotukiakin olen palautellut.

onkohan mun palauttelulappu kadonnu johonki ku ei oo vieläkää tullunna =(

Vähän yli 1000€ palautuksia*jiihaa*

[q]Trixie, 7.4.2008 12:04:
[/q]

Lähetääks baariin, vai meneekö kaikki massit mun joululahjaan?

KÄÄK .. tasan kakskypää mätkyi, joku jää ilma joululahjaa!

[q]Beliar, 7.4.2008 13:07:
---
Trixie, 7.4.2008 12:04:

---

Lähetääks baariin, vai meneekö kaikki massit mun joululahjaan?
[/q]
eikös noi palautusmassit yleensä mee itsenäisyyspäivän bileis? =P

"oho taisin olla känsi"

21egii ja jotai hilui pitäs maksaa takasin, vaan veikkaanpa että tilanne kääntyis toistepäin kunhan laittaa noi matkakorvaukset yms

En kyl käsitä, kun piti taas kerran verotoimiston mielestä olla about kohdallaan, mut tuli 1250e ja tulossa vielä liikaa maksettejen ennakoiden takia pikkusen enemmän lisää eli kokonaisuudessaan jotain 2500-2600e väliin.

Pitäs varmaan valittaa tonne verotoimistoon, kun joka vuosi laskevat prosentit samalla tavalla päin pyllyä.

Toisaalta ei tää kyllä hirveästi haittaa.... lokakuussa New Yorkin matka, joten matkan masterlasku erääntyy just passelisti samaan aikaan kun saan palatukset.

about 800 ekee palautuksia.

Ei valittamista reilu 100€ takaisin.

Nyt kun on taas se aika, että tuli tuo veroilmoitus postiluukusta, niin ajattelin ihan vain muun järjellisen toiminnan puutteen vuoksi pistää tällaisen threadin pystyyn. Elikä: tuliko palautuksia vaiko mätkyjä, vai ei kumpaakaan? Ja paljon tuli, jos tuli?

Itselleni tuleepi ensi joulukuussa 183e palautuksia :) Ei nyt mitenkään paljoa, mutta parempi kuin mätkyt. :) Saapahan ainakin joululahjarahaa

O