Old farts play golden oldies 6.4.2007 @ Tampere

Saiskos sitten samat biisit kuin viime kerrallakin? _o/
Viimeks oli kyl kovis meno.
Samat biisit eri järjestyksessä 
Tottapuhuen viimeks jäi joka jäbällä aika monta klassikkoa hampaan koloon, joten tuorettakin vanhaa soundia luvassa.
Taas nää vanhat pierut, tänne taas :)
Pelottavaa. Kimi näyttää ihan aidolta 60 v. Kimiltä!

Press space to let her out and the scabby old hag will walk around for 5 seconds and then abruptly explode. Can be used to collect crates.
AAAARRRGGGH!!
innostuin jo kovasti, kun päivä muuttu aikasemmaks, mutta sitten tajusin, että olen lupautunut töihin pääsiäislomaksi..
*toktok* äh.
mutta. jos sais aamuvuron perjantaiks ja sitte iltavuoron lauantaiks, niin kyllähän siinä kerkee tampereelle käväseen. hyvinkin. tai sitte pitää jotenki sluibaa..
mä oon niin täällä.
[q]Infekto, 14.3.2007 21:14:
Samat biisit eri järjestyksessä 
Tottapuhuen viimeks jäi joka jäbällä aika monta klassikkoa hampaan koloon, joten tuorettakin vanhaa soundia luvassa.
[/q]
TERO OMG!
Tasan viikko bump!
Kohta kolkit ja pianot soi!*sars*
Ja jos joku missas niin olskool rave mixaus ladattavissa edelleen tuolta:
http://www.djinfekto.com ->downloads
ok!
oijoijoi!! Kohta täällä!!!
..skumppapullon taitaa koht joutuu availeen ja sitten tanssahteleen!! MAHTAVUUTTA.
..eilenkin oli niin hyvät kekkerit infernolla, että siitä on hyvä jatkaa..
tää on varmaa taas vuoden paras bile jo toista kertaa tänä vuonna <3
kohta haisee!
old farts rok rok!
Hyvä ilta. Musiikki oli sitä mitä osasi suurinpiirtein odottaa. Hyvää koko illan. Harvoin wanhaa kuulee koko iltaa. Kannatti lahdesta asti tulla paikalle. Viihdettä koko rahan edestä. Kiitos. Harmitti kun ensimmäiseen ei päässyt työn takia mutta nyt sitten onnistui...
Pääsiäis bileputken part 2/3...
ihmisiä ei ollu niin paljo ku viimeks mut musa oli taas parasta *sydän* kiitti kimille ku soitit sen toivebiisin.