Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

Back to tunkio O

tykkään!

Hyi helvetti. Parturiin/kampaajalle siitä!

Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.

[size=3]Kiitos 2la <3[/size]

[q]Android, 12.2.2007 21:26:

Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.

[size=3]Kiitos 2la <3[/size]
[/q]

meinasin juuri sanoo samaa :D

Yök, lyhyet hiukset. Ei semmoista voi panna jos tyttö näyttää mieheltä, sehän on niinkun gay..

Ne on ainoa oikea vaihtoehto <3 nii ja parempi vielä olla brunetteja :P

eikös suurin osa tykkää pitkähiuksisista? ja kun enemmistö on niitä, eikö tämän pitäisi sit olla lyhyt hiuksisista

[q]Android, 12.2.2007 21:26:
Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.
[/q]
My point exactly! (or was it Sallakat's point)



[q]muZZle^, 12.2.2007 21:30:
eikös suurin osa tykkää pitkähiuksisista? ja kun enemmistö on niitä, eikö tämän pitäisi sit olla lyhyt hiuksisista
[/q]
Ei voi olla totta. Ei pitäisi.

ei niillä hiuksilla niin väliä kunhan on tissit!

[q]Android, 12.2.2007 21:26:
Hyi helvetti. Parturiin siitä!

Minusta pitkät hiukset kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.

[size=3]Kiitos 2la <3[/size]
[/q]

Jep jep..Hienoa, että joku on samoilla linjoilla tämän asian suhteen. Pitkäletti=saamaton=työtön=köyhä.

Mutta siis oikeesti, muulla ei ole väliä, kunhan maton väri täsmää verhojen kanssa. ^_^

Mä tykkään ihan hulluna. Kyl hiukset on naisen kruunu, en yhtää lämpee sellasille kynityille poikatukille vaik jollekulle sopiiki hyvin. Must pitkät hiukset on vaan naiselliset. Ja siis meinaan pitkillä korvien yli tulevia, hartiapitunenki voi olla aivan ihana. Mut sellanen lyhkäne ei toimi yhtään ja kaljut tytöt ei näytä mun mielestä ees tytöiltä.

Tästä syystä en esim. ole ikinä pitänyt Halle Berryä juuri minkäännäköisenä.

[q]Timce, 12.2.2007 21:38:
Mutta siis oikeesti, muulla ei ole väliä, kunhan maton väri täsmää verhojen kanssa. ^_^
[/q]

Jos ne ei täsmää, se kertoo laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä *yökkäil*

[q]Timce, 12.2.2007 21:38:
Mutta siis oikeesti, muulla ei ole väliä, kunhan maton väri täsmää verhojen kanssa. ^_^
[/q]

[q]anniharha, 12.2.2007 21:42:
---
Timce, 12.2.2007 21:38:
Mutta siis oikeesti, muulla ei ole väliä, kunhan maton väri täsmää verhojen kanssa. ^_^

---


Jos ne ei täsmää, se kertoo laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä *yökkäil*
[/q]

Mun mielestä se kertoo siitä, että nainen on käyttänyt Wellaa.

lyhythiuksiset pelaa vaan lätkää, pesee hampaat vessaharjalla ja säilöö hikeään pulloon

todellisuudessa täytyy myöntää, että itse tykkään todella paljon lyhyistä hiuksista, vaikka yksilökohtaisena pyrinkin aina tällaisia piirteitä pitämään. onpa tuossa parissa bileissä viime aikoina tullut nähtyä eräs naispuoleinen, kaunis, lyhyellä siilitukalla varustettu tyttö. piti oikein käydä sanomassa päin kasvoja, miten hyvältä hän näytti - ihan siis puhtaan vilpittömästi ilman taka-ajatuksia, jos joku nyt voi sellaista miehestä uskoa

en oo ikinä pitäny yhestäkää lyhyt hiuksisesta.

ja pitkillä siis tarkoitan niskan ja vyötärön välistä, sitä pidemmät on sitten taas jo tosi groussia ja yleensä myöskin tosi huonokuntoisetkin...

heheh, aika mielenkiintoinen galluppi. voisko lisätä vaihtoehdon: rakastan ja muut joutaa siperiaan! ;PP

[q]astaroth, 12.2.2007 21:46:
todellisuudessa täytyy myöntää, että itse tykkään todella paljon lyhyistä hiuksista
[/q]
Lyhyitä hiuksia ei voi edes ottaa ja painaa kasvojan vastejan ja haistella kunnolla :D. Naisten hiusten haistelu on kyllä yksiä suurimpia iloja mitä miehille on voitu suoda. Semmosia pitkiä ja paksuja kutreja kun painaa kohti kasvoja ja sit kun ne tuoksuu hyvältä niin kyllä viisari värähtää

jahas täällä jotku ottanu enemmänki "kuumaa" ku joku menee rehellisesti sanomaan oman mielipiteensä

ainii ja ettei menis ihan offtopikiks ni mä en tykkää ku mä en tykkää!!1

tykkään!

Siis pitkä tukkaset tytöt.... tykkääks ketään? Ite en tajuu

O