AERO 23.3.2007 @
[q]emppu, 23.3.2007 11:32:
Main Room:
22:30-00:30 Easy Coma
Nyt repee kyl aivot ja mies!! Tiedossa hyvin häiriintyneitä hetkiä tanssilattial <3
[/q]
Uskallankohan sittenkään tulla mestoille
Jep.. tänne tänään.. eikä edes eksytä vaan ajaudutaan..
..jo on aikakin jatkaa ulkoilua sitten edellisen clubi illan Ateenan Luv clubilla.
ps. toivottavasti ei joudu pettymään.. *eikä*
ja
btw: club music is DEAD.*pahis*
.ja pari extra 'hymistä'.. tää on niin *super**super**super**super**super*
on se vaan pakko jättää väliin välillä on kurjaa huomata et on opiskelija ja rahat on loppu.
[q]pulu-chan, 23.3.2007 17:21:
on se vaan pakko jättää väliin välillä on kurjaa huomata et on opiskelija ja rahat on loppu.
[/q]
sama juttu, paitsi että mun tilanteessa välillä on kurjaa huomata et on opiskelija ja liian monien koulujuttujen deadline pukkaa päälle vähän liian nopeasti. noh, täytyy nyt katsoa jos kuitenkin ehtisi edes hetkeksi käymään...
[q]Zandy, 23.3.2007 19:32:
---
pulu-chan, 23.3.2007 17:21:
---
sama juttu, paitsi että mun tilanteessa välillä on kurjaa huomata et on opiskelija ja liian monien koulujuttujen deadline pukkaa päälle vähän liian nopeasti. noh, täytyy nyt katsoa jos kuitenkin ehtisi edes hetkeksi käymään...
[/q]
No todellakin tuut, en oo nähnyt sua sataan vuoteen!
Lento lähestyy;) huhujen mukaan lentokentällä on pilviä jo näkynyt tänään*tanssittel*
Kohta lennetäääääään!
*kymppikerhonkapteenimerkkiäkiillottel*
Ei enää pitkään tarvii oottaa koko päivän kauhee täpinä päällä *säHköJänIs*
Ja vielä kun tuo yksi ihana poika antoi mulle tänään ilmaislipunkin
Vähän vielä pipinä, mutta tässä glögiä naukkailen ja on vielä minijallupullo totia varten, luulis taudin asettuvan mikään mahti mua ei ainakaan saa pois jäämään
Kohta kohta kohta.
cabin crew, please be seated for takeoff
[q]juju, 23.3.2007 20:31:
[/q]
i hope its not going to be a bumpy ride.
[q]thomas, 23.3.2007 20:31:
---
juju, 23.3.2007 20:31:
---
i hope its not going to be a bumpy ride.
[/q]
It most definately will be! :(
Olen sanaton.
Gordon Edge oli hämmentävän hyvä!!
gordon edge oli kyl hirveen taitava deejii mut rupes vaan se pierubassoproge maistuu puulta aika piakkoin :P
[q]herman, 24.3.2007 04:10:
Olen sanaton.
Gordon Edge oli hämmentävän hyvä!!
[/q]
Eikä ollu huonolla ulkonäöllä pilattu.
Oli kivaa.
Pääsääntöisesti kivat kikkaareet.
Yläkerta ei petä koskaan äänellisesti.
You make me feel lika a star
Kiitos, toimi
Oli kyl ihan mukavat pippalot Vaik house ei ihan oo se mun juttu, nää on kyl silti sieltä parhaimmasta ja mieluisimmasta päästä as far as house clubs go
Kyl mut näki siel eturivissä tanssimassa hymyissä suin
Mukavinta oli kuitenkin nähdä kavereita - erityisesti lämmitti sydäntä pieni hieronta ja ruusu *sydän*
olin jollaiin ihan ihme tuulella. en jaksanut jutella kenenkään kanssa
tanssifiilikseen pääsin kyllä tosi hyvin. tuli tanssittuu yhteensä parituntii lähes yhtäjaksosesti*hikoil*
tunnistusta topicciin kirjotin yhestä biisistä:
[q]Jago, 24.3.2007 05:09:
[/q]
edit. ainiin gordonia piti ittenikin hehkuttaa, vaikka ton tyylinen house ei ittelleni ookkaan omiaan*jiihaa*
Kivat bileet, lentohenkilökunta oli pirteänä kuin aina.