Indigo - Strings for Yuri
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Ensireaktio: aika tylsää.
Voodoo people: no jotain hyvää sentäs, mut aika huono versio.
Vähän matkaa eteenpäin: tässähän tää taustalla pyörii...
Sit: *rewind*
41 minuutin kohdalla niin upea biisi kuin olla ja voi, piti kelaa se alkuun ja kuunnella pari kertaa putkeen
Tän jälkeen loppusetti pitikin hymyn korvilla niin tiukasti että setin loputtua melkein sattui Hymyilin kuin heikkopäinen kaupan jonossa
Kun aloitin toista kertaa settiä niin ekat biisitkin tuntui hienommilta - huomasin paljon enemmän kikkailua (itse kun yleensä lankean melodioihin), ja Voodoo People kuulosti melkeinpä setin heikoimmalta linkiltä...
Näihin pitää tutustua ehdottomasti enemmänkin!
edit: hei ihmiset (ja muutkin otukset), ehdotelkaas muita settejä täältä klubbarista missä on tätä saundia lisää!
edit2: no ei mikään ihmekään... about 10 kertaa nyt kuunnellu tän läpi ja nyt vasta huomasin et tuolhan on jossain välissä sample Lord of the Ringsistä - 3/3 sellaisesta setistä missä niistä leffoista on sampleja on mulla ihan vakikuuntelussa
[q]sapeli
Sit: *rewind*
41 minuutin kohdalla niin upea biisi kuin olla ja voi, piti kelaa se alkuun ja kuunnella pari kertaa putkeen
[/q]
haha
Se 41 min kohdalla alkava kipale on Crystal Sound - Shmatrix. Aikalailla '96 goa-henkinen ralli :)
Toimiva setti. Pitää hyvin hereillä eikä sorru missään vaiheessa liian "tuubaan".
Eipä nää sun setit koskaan petä. Tekniikka hallussa ja rakenne kunnossa. Loistavaa!
Soi varmasti taas pitkään tääkin setti
aivan helmi *sydän**sydän* ei voi kyllä muuta sanoa. Tulee sellasta settiä että pärähtää.
eipä voi muuta sanoo ku: HUHUUUHHHHUUUUU! eli *super**jiihaa*
Tän vois jättää hetkeks playlistille pyörii :)
Kiitän nöyrimmin tästä hehkutuksenomaisesta palautteestanne. *punastel*
Jatketaan hehkutusta! Suomipoppi-tammikuu on siis takana enkä ihan heti toista kertaa kuukautta ole ilman lempimusiikkityylejäni.
Tää miksaus toimi ensimmäisenä konemusa kokemuksena kuukauden tauon jälkeen ja vieläpä ruuhkabussissa. Täytyy myöntää että ei oo aikoihin mikään miksaus nostanut fiiliksiä näin korkealle, voi herran jumala mitkä saundit! Eihän siinä bussissa pystyny istumaan paikoillaan. Hyvin rakennettu, erittäin mukavasti etenevä, iloinen pläjäys. Kiitän ja jatkan jamitteluja!
Mä oon tätä nyt vuoden päivät kuunnellu ja tästä on tullu yks mun kaikkien aikojen lempiseteistä 100% guaranteed uplifting setti, tässä on loppujen lopuks niin monta helmeä että luulee olevansa korukaupassa
10-/10 (ainoa miinus oikeastaan voodoo peoplesta...mikä sekin on kyl hyvä biisi mut ei ihan yllä tän setin tasolle)
hii pitääpäs ottaa psykee piiiitkästä aikaa kuunteluun :D
jEPPI jEE.. *tähti**tähti**tähti**tähti* mULLE mAISTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH kANS!!!! ökkö*
Lataillen ...
Kyllä tämä varsin onnistunut setti on *sydän*
Oikein maukas ja menevä psyke paketti ... listan biiseistä osa tuttuja, osa uusia.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »