Loopy - Saunaproge 5

Back to miksaukset ja setit O

Saunaproge-miksaussarjan mahdollisesti jopa odotettu viides osa - neljännestä osasta on vierähtänyt lähes 10 kuukautta.

Biisien ja tuotannon taso on noussut jatkuvasti miksaussarjan edetessä, tällä kertaa mukana on kaksitoista tuoretta biisiä.

Tuottajien vuoksi toivon jälleen palautevyöryä. Spottailua saa suorittaa, mutta lisäilen raitojen nimiä tässä palautteiden tippumisen myötä.


Terveisiä löylyistä!


(serveritilasta kiitokset jälleen Tremblelle)
progressive, trance

http://klubitus.org/liitteet/890973c1e20.jpg

tracklist:
Introvert - Distorted Surroundings
Brakehead - Minority
U&K - The Year Of The Monkey [Pure Substance]
Primo Lux - Decider (Edit)
Blender - Twist (Hypnotized Mix - Edit)
Bay City Stompers - Little Stomper
Con-Science - Eternal Sunshine
Bay City Stompers - Lost In Bolivia
Aava - Two Sides of the Sun
Radiac - Icedart
Hailey - Flowers (Sheep Dub Mix)
Beetseekers - Synergy [Joof]

lisätiedot - kuuntele

[q]LooPy, 20.12.2006 22:00:
Saunaproge-miksaussarjan mahdollisesti jopa odotettu viides osa - neljännestä osasta on vierähtänyt lähes 10 kuukautta.
[/q]

Tais tehdä pieni tauko hyvää. Kolmos- ja nelososa alkoi jo olla vähän puuduttavaa soundia, mutta tää tuorein nousee jo saunaproge ykkösen laatukastiin. Hyvää tuotantoo näyttäis olevan kotimaassa liikkeellä.

Spottailuista ainoaksi varmaksi osaan sanoa Eternal Sunshinen (tuntui ihan mukavasti sopivaan kokonaisuuteen, vaikka ei muuten meikäläisen ihan täysillä istunutkaan). Oliskohan ollut myös [o]Allendee[/o] ja Beetseekersiä seassa?

Täytynee kuunnella uudestaan vaikka sitten kun tracklisti on esillä.

Pari biisia tos kuulosti tutuilta, mut ei o kyl varmuutta.

Kaikkiaan ihan mukavaa soundia. Kyl tääl tallentteja
löytyy ihan kyl. Tracklistia odotellessa. :)

jees diipit osuudet on parhaita, ja kyllä nää lopun herkistelytkin toimii!

Kuuntelussa on, eli palaan vielä myöhemmin täydentämään.

So far: Olikohan master tempo kakkosessa päällä? 2-3 vaihto oli kiva, ja kolmosessa makoisia soundeja...

[q]Human Sound, 25.12.2006 11:58:
So far: Olikohan master tempo kakkosessa päällä? 2-3 vaihto oli kiva, ja kolmosessa makoisia soundeja...
[/q]
Master tempo on koko setin ajan päällä.

Tuottajat huomaa nuo master tempon aiheuttamat "vääristymät" paljon helpommin kuin DJ:t, puhumattakaan kuuntelijoista/bilettäjistä.

Mä en kyllä huomannut mitään erikoisempaa itse kuunnellessani. Onko vääristymät pahojakin?

http://www.ah.fm/files/djs/undersun.gif

Tämä kyseinen setti soi jo ETN.fm:llä Finity Essentials 010 radio-ohjelman toisena osana. Nyt vuorossa on Afterhours.fm sekä Under Sunin hostaama ohjelma Sound of Scandinavia.

Torstaina 28.12
Klo 23:00 - 01:00 @ http://www.afterhours.fm

Pitkälle toistasataa latausta ja neljä kommenttia. Jos sitten vaikka vähän tracklistiä valottais, jos alkaa poppoota kiinnostaa enemmän:

-
-
U&K - The Year Of The Monkey [Pure Substance]
-
-
-
Con-Science - Eternal Sunshine
-
-
-
-
Beetseekers - Synergy [Joof]

Pistinpä sitten koko tracklistin kehiin. Jos vaikka jollekin toimis nytten.

Edit: kannetkin tusasin:

petri suhosta!
latinkiin ->

[q]LooPy, 25.12.2006 20:54:
---

---

Master tempo on koko setin ajan päällä.

Tuottajat huomaa nuo master tempon aiheuttamat "vääristymät" paljon helpommin kuin DJ:t, puhumattakaan kuuntelijoista/bilettäjistä.

Mä en kyllä huomannut mitään erikoisempaa itse kuunnellessani. Onko vääristymät pahojakin?
[/q]

No vähän se pisti korvaan, mut totta joo, ei noita kaikki kuule/kuuntele.

Makoisa setti kokonaisuudessaan, rakenteesta melkeinpä soittajankin tunnistaa. Mulle upposi eka puolisko parhaiten, mikä ei varmaan kovin suurena yllätyksenä tullut. Hyviä biisejä oot tähän saanut kasattua, muutamia täytyykin tarkastella useampaan otteeseen, korvan taakse talteen.

kuunteluun lähti.. palautetta myöhemmin ;)

setin loppupuoli toimi mulle paremmin kuin alku, miksaus oli hyvää! ei ollu ainuttakaa "hey mitä tapahtui ny"-osioo vaihtojenvälillä.
Pitäs kasvattaa isompi progemaha niin sitten kokosetti ois toiminu

Eka vaihdossa on jotain kummallista tai sitten nuo biisit ei sovi yhteen ollenkaan, muutenkaan tuo aloitusbiisi ei nostata minkäänlaisia positiivisia tunnetiloja vaikka kuinka yritin :) Tietyllä tapaa harmi (ja tottakai joidenkin mielestä positiivista) että Introvertin musiikki on mennyt näinkin minimaaliseen suuntaan. Lahjoja olisi tehdä vaikka mitä. Alku meni muutenkin jostain syystä hieman ohi ennenkuin (käsittääkseni) Little Stomper herätti talviunesta, erittäin hieno menobiisi kyllä. Tämän jälkeen siirryttiin pikkuhiljaa progetranceen eikä tuossa mielestäni mitään älyttömiä melodiakuljetteluja ollut ennen kahta viimeistä biisiä jotka olivat jo hyviä. Etenkin Synergyssä on sitä tunnelmaa josta itse progetrancessa pidän. Soittoteknisesti alussa oli pientä haparoimista välillä mutta lopussa ote oli jo erinomainen. En tiedä olenko ainoa mutta mielestä aiemmissa saunaprogeissa on ollut tasaisesti tasokkaampaakin matskua? Tai sitten se olen vain minä...

vois toimii etelä-kiinalaisil klubeil.

[q]GateWay, 15.1.2007 11:25:
En tiedä olenko ainoa mutta mielestä aiemmissa saunaprogeissa on ollut tasaisesti tasokkaampaakin matskua? Tai sitten se olen vain minä...
[/q]
Näin nopeasti mietittynä, ensimmäisisä neljässä on ollut tuotantolaadullisesti heikompiakin biisejä, tässä taas mielestäni tuotannon laatu on kohtuullisen korkealla koko ajan.

Mikäli taasen kappaleet eivät kolahda kuten edellisissä Saunaprogeissa... niin minkäs sille voi.

Mukavaa, että ootte jaksaneet kommentoida. Lisääkin palautetta otetaan vastaan.


[q]tumpsi, 15.1.2007 11:37:
vois toimii etelä-kiinalaisil klubeil.
[/q]
Siistii.

Nyt vasta läks kuunteluun. Tuo sauna on himottavan näköinen :P

O