Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Zapa, 15.10.2007 17:47:
---
Nacu, 13.10.2007 22:03:
It's all gone Pete Tong.

Prisman alelaarista 2. Ei paha, ei paha...


Badger, badger, badger...

---


Mistä Prismasta löysit, vois käydä poistaa.. Hitto kun ei oo Prismoja tässä lähellä..
[/q]

Kalevan Prismastahan se. Ei niitä monta siellä ollu...

Toivottavasti saat omas! :)

Eilen teatterissa Tähtisumua (oikein söpö raina), äsken vielä katsoin Herrasmiesliigaa, mut taidan vaihtaa LOTRiin, alusta lähdetään...

(jaa mulla tylsä lauantai-ilta vai?? )

The Beatles - Magical Mystery Tour. Ei, ei näin :(

Tämän leffan olemus tiivistyy hyvin seuraavaan lainaukseen: "Largely a project of Paul’s, the idea was to travel the English countryside in a bus filled with friends, actors and circus freaks, and to film whatever happened. Unfortunately, nothing did."

Olematon juoni ei haittaa, jos hahmot tai tilanteet ovat hauskoja. Mutta kun ne eivät ole. 55 minuuttia tuntuu todella pitkitetyltä. Leffa ei ole edes tarpeeksi irvokas tai hapokas ansaitakseen kulttimaineensa. Vain tosifaneille.

ocean's 13 ja fantastic four- silver surfer.

ocean's 13 oli taattua ocean's laatua eli mukiinmenevä ja katsottava. fantastic 4 oli taattua laatua myös elikkäs pashka.

Pelkoo ja inhoo las vegasissa ja saksaksi dubattuna jotenki se EI VAA kuulosta oikeelta ku deppi molottaa kimeel äänel "achtung, noch mal möchte ich auf die fraue fragen..mann" mut hyvä leffa silti... sai taas nauraa (ja tuli viime konemetsä mielen)

[q]larzizi, 17.10.2007 01:14:
Hostelin sain vihdoin ja viimein katsottua. Ihan hyvä se oli, vaikkakin odotin ehkä jotain enemmän. Ja jotenkin tuntui, että juttu eteni aivan liian hitaasti. Vaikka leffasta leikkaisi puolet pois, asiasisältö olisi silti sama.

Enkä kyllä tätäkään luokittelisi kauhuksi. Saattaa olla, että ehkä olen vain niin turtunut, että mikään ei enää pelota. Jos ihmisten silpominen pelottaa jota kuta, niin ehkä se hänelle sitten on kauhuelokuva.

Edelleen nykypäivän hyvää kauhuleffaa odotellessa...
[/q]
Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.

History of violence. Aika raaka:( väkivalta ruokkii väkivaltaa:/

[q]%, 21.10.2007 00:24:
Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.
[/q]

Olen. Henk.koht. pidin siitä kyllä enemmän vaikka en yleensä pidä kauhuleffoissa mistään epämääräisistä örrimörreistä.

Tähtisumu. Tykkäsin.

[q]larzizi, 21.10.2007 02:19:
---
%, 21.10.2007 00:24:
Ootkos descentin katsonut, oli kyllä jotenkin hyvää kauhua ainakin ahtaanpaikan kammosta kärsiville.

---


Olen. Henk.koht. pidin siitä kyllä enemmän vaikka en yleensä pidä kauhuleffoissa mistään epämääräisistä örrimörreistä.
[/q]
Joo loppu meni kyllä vähän överiksi. Parasta leffassa oli alku, kun luolan asukkaita ei oltu vielä nähty.

[q]mikke, 21.10.2007 15:01:
---
katjastiina, 21.10.2007 02:03:
History of violence. Aika raaka:(

---

*täh*
[/q]

aika yllättävää:D

[q]mikke, 21.10.2007 15:01:
---
katjastiina, 21.10.2007 02:03:
History of violence. Aika raaka:(

---

*täh*

edit: siis selvennettäköön vielä että mun mielestä toi oli paljo vähemmän väkivaltainen kun mitä ootin :) Eikä muutenkaan todellakaan mikään kovin väkivaltainen ja raaka vaikkapa näihin nykyjenkkiäksöneihin verrattuna. Tossa toi väkivalta vaan oli eri tavalla käsitelty noin aiheena, toisin ku jossain jenkkihömppä-äksöneissä. Sen takia se ehkä vähän koskettikin :)

edi2: joo, oon vissii vähä jäässä tänään :D
[/q]

Ehkä se tuntu niin kylmältä kun oli aika realistinen ja aika vaatimaton leffa muuten. Mä en kyllä kato paljoo leffoja, enkä varsinkaan kovin paljoo mitään väkivaltaisia pätkiä. Jotenki toi leffa kuvas hyvin sitä miten kuka tahansa voi olla väkivaltanen, kun tulee tilanne eteen ja sit se miten väkivalta ruokkii väkivaltaa. Mut totta on noita paljon pahempiakin.

[q]mikke, 21.10.2007 15:17:
---
katjastiina
---

---

Joo, ymmärrän hyvin kyllä. Ja kun tossa toi väkivalta ei ollu mitään hauskaa eikä huvittavaa, ni ehkä senkin takia se tuntu vähän karummalta. Mainio leffa kyllä kaiken kaikkiaan.
[/q]

Joo musta siinä oli hienoa miten vaatimattomista visuaalisista aineksista oltiin saatu kyhättyä hyvä jännite. Roolejakaan ei ollut montaa. Leffa toimi hyvin loppuun asti. Ihan jees kaikkien efektileffojen jälkeen osaa arvostaa elokuvaa missä on psyykkinen lataus ilman mitään erikoistehosteita:)

Pirates of the Caribbean: At World's End ..aika pitkä mutta viihdyttävä..

Blade Trinity, Anttilan alennuslaarista, tuli halvemmaks ku vuokraus

Ei ollu niin huono ku mitä odotin! Juoni nyt oli mitä oli ja logiikassa oli kissanmentäviä aukkoja, mut kyl sen jakso kattoa läpi kuitenkin. Erikoisefektit oli hienoja ja ihmiset kauniita, ja sen naisvampyyrin näyttelijä oli hauska, mielenkiintoiset mannerismit. Ei tota välttämättä tuu enää ikinä katottua uudestaan kuitenkaan.

*tähti**tähti* / 5

Shrek 3 - ei ollu omasta mielestä niin hyvä kuin aikasemmat.

Invisible (2007) - alku oli kiinnostavampi, mut sit kyl kiinnostus lopahti eikä ollu loppujen lopuks mikään ihmeellinen.

Desu nôto: The last name eli Death Note: The last name
http://www.imdb.com/title/tt0810827/

Death note mangaa en ole lukenut mutta animen olen nähnyt. Tämä live action oli sinänsä ihan jees. Elokuvan ongelmana oli mielestäni se, että pieneen tilaan yritettiin runnoa liikaa tavaraa. Mutta taas... mitä muuta voi odottaa, kun sama tarina, jonka kertomiseen animessa käytettiin 37 jaksoa, kerrotaan kahdessa elokuvassa. Tämä siis oli kaksiosaisen elokuvan toinen osa.

Mutta joo... elokuvalla on omat ongelmansa, mutta kyllä tätä voi silti suositella.
arvosana 7/10

[q]J-Gear, 22.10.2007 03:09:
Desu nôto: The last name eli Death Note: The last name
http://www.imdb.com/title/tt0810827/

Death note mangaa en ole lukenut mutta animen olen nähnyt. Tämä live action oli sinänsä ihan jees. Elokuvan ongelmana oli mielestäni se, että pieneen tilaan yritettiin runnoa liikaa tavaraa. Mutta taas... mitä muuta voi odottaa, kun sama tarina, jonka kertomiseen animessa käytettiin 37 jaksoa, kerrotaan kahdessa elokuvassa. Tämä siis oli kaksiosaisen elokuvan toinen osa.

Mutta joo... elokuvalla on omat ongelmansa, mutta kyllä tätä voi silti suositella.
arvosana 7/10
[/q]

Ostin just molemmat dvd:nä omaan hyllyyn, itse pidin kovasti mangasta, ja animekin tuli katsottua, tosin jostain syystä siitä on viimeinen osa jäänyt näkemättä.

Katselin tuossa juuri yks päivä elokuvan Gongdong gyeongbi guyeok JSA. Itse tykkäsin, joten myrkytän tässä nyt muita saman henkisiä. http://www.imdb.com/title/tt0260991/

Leffa nimeltä: Puzzlehead. Ei mieltä räjäyttäviä erikoistehosteita vaan aitoa science fictionia. EI MAINSTREAMILLE!! Loisto leffa, tykkäsin todella paljon.

"Sleep was interesting to me, it seems like such a peaceful activity. I don't have to sleep. But I have read that people experience dreams when they sleep. Dreams are like thoughts without the boundaries of reality. In them you act out unconsious in barried desires. I wish I could have them." -Puzzlehead

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O