Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]tomii, 14.8.2007 17:22:
The Simpsons Movie. Ehkä ihan hienoinen pettymys, koska odotukset olivat kohtuu Simpsons-friikkinä aika korkealla. Ihan hyvä ja katsottava silti, ei missään nimessä huono, mutta mielestäni vaan niin monet yksittäiset jaksot ajan varrelta pieksevät tuon leffan aika puhtaasti (tosin näin on kyllä ollut muidenkin piirrossarjoista tehtyjen leffojen kanssa, kuten esim. Beavis & Butthead leffa takavuosilta). Normijaksona olisikin mun mielestä keskitasoa (siis huumoriltaan).

Edit. menipäs arvostelusetiksi :)
[/q]

Beavis & Butthead Do America oli ihan kunkku leffa :D. Mut jooh, toi Simpsonileffa oli jotenki aika vaisu. Jotenki omasta mielestä ne hahmot ei ollu tossa leffassa laisinkaan samanlaisia kun sarjassa. Lisäks tossa ihmetyttää se, että minkä takia se on dubattu? En ihan luokittelis tota leffaa lasten elokuvaks.

[q]Birgie, 14.8.2007 18:03:
Transformers

Mitä ihme shittiä tääkin taas oli...
[/q]

*släp* Oli hyvä leffa...

Tytöt ei tajuu

[q]LooPy, 15.8.2007 09:37:
---
elysion:., 15.8.2007 08:52:
---
Lisäks tossa ihmetyttää se, että minkä takia se on dubattu? En ihan luokittelis tota leffaa lasten elokuvaks.

---

Suomessa liikkku leffasta, noin 80 kopiota, joista noin 15 on dubattuja.

Kävit katsomassa väärän leffan :D
[/q]

En meinannu, että katsomani leffa olis ollu dubattu. Ihmettelin tota vaan noin yleisesti, koska omasta mielestä ton leffan matsku ei välttämättä ollu ihan hirveen soveliasta jollekkin, joka ei kykene vielä tekstejä lukemaan.

[q]Steven Hoaks, 15.8.2007 09:59:
---
Birgie, 14.8.2007 18:03:
Transformers

Mitä ihme shittiä tääkin taas oli...

---


*släp* Oli hyvä leffa...

Tytöt ei tajuu
[/q]

Kylla tytot tajuu! Se vaan riippuu tytosta... Itse diggasin tasta leffasta niin pohkona, etta oon jo muutamaan kertaan kayny kattoo leffateatterissa sen. Mutta ma olinkin se tytto, joka pienena leikki poikien kanssa ja Transformerssit oli ihan ykkosjuttu!

Ihmenelistö ja elohopeasurffari

[q]Steven Hoaks, 15.8.2007 15:41:
---
Janisa, 15.8.2007 15:33:
Kylla tytot tajuu! Se vaan riippuu tytosta... Itse diggasin tasta leffasta niin pohkona, etta oon jo muutamaan kertaan kayny kattoo leffateatterissa sen. Mutta ma olinkin se tytto, joka pienena leikki poikien kanssa ja Transformerssit oli ihan ykkosjuttu!

---


Mun tyttö ei tajuu
[/q]

Kaikki ei vaan ymmarra hyvan paalle. Mutta hanella on varmasti niin paljon muita hyvia ominaisuuksia, etta kestat taman tappion...

disturbia. muistin että se oli joku scifileffa kun alettiin kattomaan. Ihan jees se silti oli, ei mikään erikoinen, mutta ihan OK.

Nosferatu

Klassikko! Tämä on se leffa, jonka vuoksi monet vanhat rakennukset ja mustavalkoiset valokuvat on mun mielestä tosi creepyjä... Huomaahan tuosta tuon leffan iän, mutta toisaalta voi vain kuvitella kuinka pelottava tämä oli silloin 1929 kun ei oltu totuttu erikoisefekteihin tai splätteriin...

*tähti**tähti**tähti*½ / 5

Eli suosittelen kaikille tätä nähtäväksi, mutta ei tässä ehkä kuitenkaan ole tarpeeksi viihdytysarvoa tai kauhisteluarvoa moneen katselukertaan.

BeetleJuice :P

The Simpsons Movie.. HJK:n pelin sijaan

Flags of Our Fathers - sotaa ja dokkaria. no jaa...

[q]zaler, 15.8.2007 09:29:
---
Super-Kerttu, 13.8.2007 09:13:
Vannomatta Paris

---


pakko nähdä! :D
[/q]

nähty

paris <3

Transformers*pepsodent* ja fantastic 4 ja hopee surffari...hyviä oli molemmat!!

katon suunnilleen 10 - 20 leffaa kuukaudessa. Kriteerinä on yli 5/10 imdb:ssä ja ei saa olla puhdasta draamaa. Mikään draama, rakkausdraama jne. ei kelpaa ne on tylsiä, koska ne on liian lähellä normaalia elämää. Hyvä scifi, fantasia, trillerit on parhaita. Välillä katon kauhuleffoja, mut liian usein ne vois luokitella komedioiks ja mua ärsyttää muutenkin paskojen kauhujen teennäiset kauhuskenaariot (karkuun juokseminen ei auta, vitullinen kiljuminen ja nyyhkytys, viimesenä sitten volyymin nostot). Ei pelota ei, lähinnä vituttaa kun toivooo että se hahmo ottais jo kylmää, ettei tarvis enää kattella sellasta menoo.

Die hard 4.0

Ihan kiva pläjäys ja vauhtia riitti Bruce kyl rokkaa edelleen =) Ja tulihan lopussa se jippi kaa jee mota fuka kans :D

Valkoinen Masai

Viime viikolla luin ton kirjan, mistä tykkäsin tosi paljon. Toi leffa oli ihan ok, mut kirja oli kuitenkin paljon parempi (niinkuin yleensä aina).

katoinpa just cowboy bebopin. ei paskempi. vähän kyllä jäi semmonen fiilis että ois kattonu vaan kaksiosaisen jakson sarjasta tms

mutta olihan se aika nätti

Lars and the real girl
Elokuva on yhtä aikaa sekä hauska että surullinen. aina ei tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä.
kannattaa mennä katsomaan

Illusionist. Oli kyllä hyvä leffa

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O