Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Yö museossa

Aika paska.. mutta olin niin väsynyt, että nauratti

4 tuli just spy hard.. ihan sika hyvä.. hah haa.. vieläkin naurattaa...

BORAT THE MOVIE

*pahis**uros**pier**kissatappelu**jeesus*

Kaikki äidistäni.
Oli kyllä <3

U-96! Edelleen paras sukellusvene leffa mitä on tehty!

Paholainen pukeutuu Pradaan. Aika uskomattoman pinnallinen elokuva - niin aihepiiriltään, juoneltaan kuin henkilöhahmoiltaankin. Huoh.

[q]ninya, 18.3.2007 00:00:
Crank. UU MAMA.
[/q] millanen leffa toi crank on? mulla on se tossa mut en tiedä kannattaako katsoa..

The Guardian

Kertos meripelastajien koulutuksesta ja työstä. Aika ennalta-arvattava juoni, mut ihan ok leffa. Kovia tyyppejä ne meripelastajat.

Crank. UU MAMA.

Running Scared.

Vähän Tarantinomaista, oli iha hyvä omaan makuun.

Dott Max : Torna in America *tähti**tähti**tähti**tähti* / 5... ihan ookoo..mutta äxöniä ois kaivannu enemmän *hih**sydän*

[q]J Raninen, 24.4.2009 18:53:
My name is Bruce
Muutenkin leffa on täynnä sisäpiirin vitsejä ja Bruce-leffaviitteitä. Hauskaa revitään kyllä paljon muustakin, onelinereitä piisaa ja tylsäks tätä ei pysty kutsumaan.

Jos halpiskauhuroska ja Bruce ovat ennestään tuttuja, niin suosittelen. Muuten saattaa jäädä vähän omituiseksi kohellukseksi.[/q]

Bruce ei ollut ennestään tuttu, joten varmaan osin siitä syystä en itse saanut tästä oikein mitään irti. Minun silmissäni pätkä oli kauhukomedia ilman kauhua ja pitkälti myös ilman komediaa. Huonoille kauhurainoille naureskelusta puuttui kekseliäisyys ja vain muutama vitsi jaksoi naurattaa. Jos inside-vitsien tajuamiseksi pitäisi katsoa vielä tätäkin huonompia Brucen leffoja, niin taidan jättää väliin. 1,5/5

Fearless
Ja joku toinen leffa, joka oli niin hyvä, että en muista edes nimeä enää.

Pans labyrinth 4/5

Ihan tiukahko pätkä espanjalaisilta, tykkäsin!

Saw 3 2/5

Pelkkää mässäilyä niillä laitteilla ja verellä, paska sekava juoni. blääh

Hannibal rising 3/5

Vaikka hannibal on kiehtova hahmo ni tää leffa ei kyl säväyttäny. Johtuu osittain subtitlejen puutteesta koska englanti lausuttiin niin murtaen/oudolla tyylill välillä että meni varmaan puol leffaa ohi.

Eilen katottiin Duudsonit -leffa. Siitäkin leffasta olin melkein puolet nähnyt eri jaksoissa. Aika turhaa touhua, vaikka välillä tulikin hörähdeltyä.

[q]xl8r, 7.3.2007 15:02:
---
Unik, 7.3.2007 10:46:
Pi
---


Überleffa, lähes paras ikinä *sydän*
[/q]

taitaa vieläkin olla meikäläisen listalla ykkösenä, aivan loistava elokuva!

Kattoin tänään Showtimeltä jonku Uhka Tuntemattomasta tai jonkun sen suuntasen... Ei ollu kovinkaan hyvä...

Hohto tuli taas katottua. Jumalaut et on kuumottava leffa.

Monsters vs. Aliens- 3D

Ennalta arvattavasta juonesta huolimatta täydellinen piirretty. Mahtavat "henkilö"hahmot ja nauruhermoja kutkuttavaa huumoria. Kiva päätös muikealle pääsiäislomalle!

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O