Fullmoon Festival 27.7. - 1.8.2007, Saksa

Back to muu maailma O

Messissä jälleen*super*varmasti*joo*

[q]Hyzenthlay, 16.12.2006 16:57:


vaaleen vihreetä
[/q]

Ps:mä en ota mukaa ainakaa mitään mikä on vihreetä/keltasta
*Ötökät**tirsk**nauru*

Ei jestas. Oliskohan tämmönen reissu taas paikallaan

[q]Turbulenc, 8.1.2007 21:53:
Messissä jälleen*super*varmasti*joo*


---
Hyzenthlay, 16.12.2006 16:57:


vaaleen vihreetä

---


Ps:mä en ota mukaa ainakaa mitään mikä on vihreetä/keltasta
*Ötökät**tirsk**nauru*
[/q]

jeps tuli huomattua ;) Mulla oli niitä viel kasseissaki kun mentii kotii päin ja friikkailin niitä hemmetin isoja heinäsirkkoja ja hämiksiä myös niin et pari kertaa meinas sydän pysähtyä :)

Hei oottekos muuten kattonut sen vuoden 2006 fullmoon videon jota saa tilata sielt :) Se nosti kyllä kyyneleet silmää kun tuli edelleen niin hieno fiilis ja aaaah :))))

[q]Miazu, 10.1.2007 10:50:

Hei oottekos muuten kattonut sen vuoden 2006 fullmoon videon jota saa tilata sielt :) Se nosti kyllä kyyneleet silmää kun tuli edelleen niin hieno fiilis ja aaaah :))))
[/q]

joo löytyy :)
ainoa huono puoli oli et ne setit ei sinäänsä ollut 'livenä' & se yleis fiilis jäi vähän puuttumaan, mut ei kuitenkaan kokonaan :P kiva pätkä <3

siis löytyykö toi video sieltä sivuilta vai mistä?

[q]Hyzenthlay, 10.1.2007 12:51:
siis löytyykö toi video sieltä sivuilta vai mistä?
[/q]

tuolta saa tilattua :) http://www.circuitviii.net/fullmoon/

Lämmittelyn esimakua @ Koh Phangan fullmoon party 1.6.-07

[q]Miazu, 10.1.2007 10:50:
---
Hei oottekos muuten kattonut sen vuoden 2006 fullmoon videon jota saa tilata sielt :) Se nosti kyllä kyyneleet silmää kun tuli edelleen niin hieno fiilis ja aaaah :))))
[/q]


Kyl videoo kattellessa ja luukutellessa oli mukava fiilistellä fullmooneja! aijaijai.

Se kyl oli ihan inasen huonontava tekijä videossa kun kuvakulmat vaihtu vähän liian tiheeseen,
mutta muuten aivan loistava video! =)


Liput tuli hankittua ja aika kuluu nyt kesää, fullmooneja ja ötököitä odotellessa!!!!

Ibiizer: [/q]
Liput tuli hankittua ja aika kuluu nyt kesää, fullmooneja ja ötököitä odotellessa!!!!
[/q]
Mä odotan sitä järvee!!!!!*sydän**sydän**sydän*

-Mut kyl kummasti ilahduttaa noi jo ostetut liput!!!!!!

..Ja kyl senverran palo kiinni siihen Fullmoon videoon, et ens vuonna videoin saleen ite...
Mut joo, siellä nähdään*vink*

No voi helvetti, mulla menee ens kuuhun et pystyy lennot ja lipun varaa/ostaa! :(

Vois kyl tulla täl kertaa tännekkin. Taidan kyl yhdistää tähän prätkä reissun alpeille. Takasintulomatkalla vähän psykeilee. Full moon DVD:ki tuli tilattuu.

[q]subu, 11.1.2007 22:40:
No voi helvetti, mulla menee ens kuuhun et pystyy lennot ja lipun varaa/ostaa! :(
[/q]
No eikai se nyt kauhean paha juttu oo? Pitäis eka sumplia tota aikataulua hieman... Vai ooks jo päättänyt?

[q]toni, 11.1.2007 23:44:
---
subu, 11.1.2007 22:40:
No voi helvetti, mulla menee ens kuuhun et pystyy lennot ja lipun varaa/ostaa! :(

---

No eikai se nyt kauhean paha juttu oo? Pitäis eka sumplia tota aikataulua hieman... Vai ooks jo päättänyt?
[/q]
Ei se paha oo mut jotenki se menee aina niin et maksan lipun vast portil.. Ois kiva ollla joskus ajoissa! nii ja kyl jotain suunitelmii o.. niit pitää viel vähän hiooo ;)

[q]DagO, 11.1.2007 23:16:
Full moon DVD:ki tuli tilattuu.
[/q]
Ai sä kans? :) Oli kiva fiilistellä sitä mut ois oikeesti sitä live matskuu kaivannu<3

To go, or not to go: that is the question.

jep & sopivasti näitä ennen 20-23-7 myös berliinin lähellä järjestettävä antaris! sinne! http://www.antaris-project.de/index_e.html

[q]Franz-J, 16.12.2006 18:56:
pitäiskö?


[/q]

PITÄS*grr*

[q]Aune-mummo, 4.2.2007 16:32:
---
Franz-J, 16.12.2006 18:56:
pitäiskö?


---


PITÄS*grr*
[/q]

No lennot o jo varattu :)

Haluttais kovasti

Mahtaiskohan omalla autolla tonne rässiminen olla hankalaa..*täh*

[q]TanyaK, 25.3.2007 14:30:

Mahtaiskohan omalla autolla tonne rässiminen olla hankalaa..*täh*
[/q]

Ei hankalaa, mut turhan kallista.
Viime vuonna tuli oltua omalla autolla ko. tapahtumassa ja olihan se ihan jees, sai kulkee aika vapaasti.
Tosin 24 tuntii lautalla/suunta oli turhan raskasta ja hermojaraastavaa (Hanko-Rostock). Tänävuonna tulee lennettyä sinne ja otettua siellä vuokra-auto =)
Säästyy aikaa ja tulee pikkasen halvemmaks...
Via baltica reitti taas on oma lukunsa. (Kerran ajettu, eikä enään uudestaan...)

O