Mikä kiihottaa, kiinnostaa, innostaa?
Angeli:[q]Ainiin meinas unohtua NÄNNIKORU jätkällä AHHHHHH!*pihkassa**pihkassa**pihkassa*[/q]
Jeah bebe, nännikoru jätkällä on turn on! Kuhan se sopii sille.
Flirtti, pitkät katseet, ruskettunu iho, itsevarmuus jne...jne...
kertokaapas mikä siinä nännikorussa oikein teitä naisia viehättää??
Mafia:[q]kertokaapas mikä siinä nännikorussa oikein teitä naisia viehättää?? [/q]
No en mä ainakaan osaa sanoa tarkalleen mikä siinä oikein viehättää...mutta kivoja ne on.
no joo. Ymmärrän, että joku saa niistä kiksuja ihan niin kuin minä saan jostain teissä naisissa.
En vain osaa kuvitella itselläni sellaisia lävistys juttuja. Ja jos ottaisin, asentaisin sen sellaiseen paikkaan
mihin ei aurinko ihan joka päivä paista*heiii*
Tatuointi kuitenkin löytyy. Ollut aina haaveeni hankkia sellainen ja sainkin sitten eräänä
kauniina päivänä syntymäpäivä lahjaksi. Tosin kuvan olin itse suunnitellut enkä TOD. anna ottaa siitä
mitään kuvia. näin vältän ettei kenelläkään koskaan tule olemaan samaa.
Kiitoksia Kalle K!
En mä sitä niinkään lävistyksenä ajattele, must lävistettyy nännii on kiva imeskellä ja nuolla... (kaikkee mäki tänne skriivaan...)
Jälleen hyvä syy miksi en sellaista asenna. Keskitytään nuolemaan ihan väärää paikkaa.
(meneekö liian rivoks)
Mafia:[q]Jälleen hyvä syy miksi en sellaista asenna. Keskitytään nuolemaan ihan väärää paikkaa.
(meneekö liian rivoks)[/q]
No ei kai nyt sentään, aikuisia ihmisiähän tässä ollaan... Mutta kun tälle linjalle nyt sitten päästiin, niin täytyy kkyl jatkaa, että edes jollakin tavalla trimmatut karvat on kyl miehellä ihan ehdottomat...mieluiten tietysti kokonaan pois...
Mafia:[q]Jälleen hyvä syy miksi en sellaista asenna. Keskitytään nuolemaan ihan väärää paikkaa.
(meneekö liian rivoks)[/q]
Mutta siitähän voi sitten jatkaa alespäin...
Trimmatut karvat on hitti.*slurps* Asiaan suhtautuminen on vaan aika jakautunutta vielä toistaiseksi, mikä sääli... Eihän valtaosa ihmisistä kulje hiuskuontalokaan täysin luonnontilassa tuolla ympäriinsä, miksi siis muu osa turkista?
Panfobia:[q]trimmatut karvat on kyl miehellä ihan ehdottomat[/q]
Täydennän tässä itseäni sen verran, että naisella myös.
Naisen tiukka peppu.
Tummat hiukset (ei mustat).
Ruskettunut iho
Hymy
Ja vähän "ilkeät" leikit
Panfobia:[q]trimmatut karvat on kyl miehellä ihan ehdottomat[/q]
Aaargh... Sitten kun ne on "trimmaillu", niin ne kutisee v'ttumaisesti! Ei ollu kivaa
Trimmatut karvat on kyl ihan ehdoton...*vink**hih**vink*
Kyl se kutiaminen on vaivan arvosta...
Meja:[q][Nuclear]:Trimmatut karvat on kyl ihan ehdoton...*vink**hih**vink*
Kyl se kutiaminen on vaivan arvosta...
Eikä se kutia, jos niitä koko ajan trimmailee! *hih*[/q]
Kyl kutiaa ku "trimmaa", ei aja kokonaan pois...*vink* Tai en tiiä ku koskaan kaikki ei oo ollu pois, mut vois sitäkin jokunen päivä kokeilla...*nauraa*
joku vaha on kyl saatanallisin kidutustapa mitä ihminen on keksinyt
[muokattu 6.11.2002 18:31]
kyllä niihin "trimmattuihin " karvoihin tottuu. Oksettavaa edes ajatella mitään karvoja*voiei*
Mafia:[q]kyllä niihin "trimmattuihin " karvoihin tottuu. Oksettavaa edes ajatella mitään karvoja*voiei*[/q]
Ihan samaa mieltä!!
Mafia:[q]kyllä niihin "trimmattuihin " karvoihin tottuu. Oksettavaa edes ajatella mitään karvoja*voiei*[/q]
Tulee kylmä.... hyyrrrrrr
Roger Roger:[q]Mafia:kyllä niihin "trimmattuihin " karvoihin tottuu. Oksettavaa edes ajatella mitään karvoja*voiei*
Tulee kylmä.... hyyrrrrrr *nauraa*[/q]
*nauru**nauraa**iloinen*
Minäpä tästä lähdenkin teippailemaan muuten niin karvattomaan kehooni hieman lisää karvoja... talvi tulee
On jo pidempään kiinnostanut minkälaisia intohimoja klubituksen asukeilla on... Joko ihan seksuaalisessa mielessä tai sitten ihan missä tahansa mielessä.
Hyvin pukeutuneet ja kauniita puhuvat miehet, mikseivät naisetkin, kiihottavat. Joskus on myös kiva puhua pikkutuhmia.
Kaikenlainen häröily kiinnostaa. Saan kiksuja myös hyvistä kirjoista.
Innostunut olen kovin monenlaisesta, on harvoja asioita jotka eivät innosta tippaakaan.
Kertokaa ja kommentoikaa ystäväiset.