Kari Tapio "Juna Kulkee" (Tammerfors Superstars Bootleg Mix)
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
ei hälvete hyvä aamunavaus :D :D näil eväil sit heräillää..
Linkki ei toimaa.
Pakko ois saada tää kovolle ja cd:lle
tää on kyllä huippu :)
Tuli muuten soitettua tää ralli Chill Out Sundayssä elektrobassojen väliin. Alkumiksauspätkä tuntui olevan jotenkin epäsuora tai sitten cdj-200t toimii epäloogisesti tai soittaja oli jokseenkin humalassa. Itse veikkaisin kaikkia kolmea.
[q]Caro², 31.7.2007 15:52:
Tuli muuten soitettua tää ralli Chill Out Sundayssä elektrobassojen väliin..
[/q]
..toimiki viel..
toimii aina!!!kaverit ei ehkä ole samaa mieltä,mut mun kämppä,mun säännöt ja musat!!
Linkki ei toimi enää. Mirroria? Vai onko poistettu Teoston pelossa?
[q]spoinkel, 1.8.2007 23:05:
Linkki ei toimi enää. Mirroria? Vai onko poistettu Teoston pelossa?
[/q]
Kappas, linkki ei tosiaan jostain syystä toimi... Voin
uploadata sen huomenna uudelleen :)
tosta on tullu meillä kova floorfilleri!!*tanssittel* kiitos pojat!
No nyt linkin pitäisi taas toimia. Raita on ladattavissa seitsemän päivän ajan (Yousendit)
[q]AlexS, 5.11.2006 14:18:
Tähän olis kaivannu kyl lisää kolinaa ja ryminää jos on kerran "iskelmä-tech" :D Mut ihan hauska...turhan paljon kuulostaa alkuperäiseltä. Eli lisää omaa visiota ja kolinaa :)
[/q]
Samaa mieltä tosta. Enemmän ois saanu olla menoa tossa, ja tota alkuperästä ois pitäny runnuttaa oikeen kunnolla. Noi kohdat missä tohon tulee toi rutinabasso taustalle on ihan jees muuten, mutta sitten kun siinä päällä soi toi alkuperänen biisi ~muokkaamattomana, niin ei se oikeen toimi. Mut voi löl mikä biisi :D.
Edelleen niin hyvä et naurattaa!!! Propsit reemikseille jotka on tehty 'vanhoista' / ihan toisen lajin musiikista. Paljo jaksa kuunnella jostai träänskikkelshittidiippiträkistä hardnrgtechhousetuubi-reemiksiä. puf.
[q]2longAndy, 1.8.2007 23:00:
toimii aina!!!kaverit ei ehkä ole samaa mieltä,mut mun kämppä,mun säännöt ja musat!!
[/q]
Hei mitämitä miksei mulle o tätä soitettu!? :o
Eikö oo enää tulossa jakoon????*whaat*
JAKOOOON!!
Tän kyllä tahtois kuulla
[q]vala, 30.7.2009 23:19:
Tän kyllä tahtois kuulla
[/q]
tää on tiukkaa kamaa kyllä! :)
ja joo, jakoon uudestaan vaan.. iteltä löytyy tää vain
iPodilta ja olis kyl kiva saada ihan koneelleki jemmaan.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »