Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
---
bubbelgum, 22.10.2006 19:08:
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---
En kyl ihan hahmota ton keltasen tarvetta?

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?
[/q]

No en mäkään välttämättä näe sitä tarpeellisena. Mutta tiedän että on ihan varmasti ihmisiä jotka ei osaa / halua laittaa itteään yksiselitteisesti joko varatuks tai vapaaks. Eli niille jotka itse vähän vielä epäröi ja empii että millä mielellä on liikenteessä, niin tällänen välimuoto vaihtoehto suotaisiin.

[q]bubbelgum, 22.10.2006 20:11:
---
Ana-5000, 22.10.2006 20:03:
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

Onkse niinku sellanen et seurustelee mut on tullu pettämään kumppaniaan, vai sellanen et on niinku vapaa mut ei silleen haluu tavata ketään eli miks sit on siellä ees?

---

No en mäkään välttämättä näe sitä tarpeellisena. Mutta tiedän että on ihan varmasti ihmisiä jotka ei osaa / halua laittaa itteään yksiselitteisesti joko varatuks tai vapaaks. Eli niille jotka itse vähän vielä epäröi ja empii että millä mielellä on liikenteessä, niin tällänen välimuoto vaihtoehto suotaisiin.
[/q]

no ne varmaan voi olla ilman ranneketta tai mitälie sitten siellä varmaankin?

---
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

---

[/q]
Jos kerta pitää alkaa säätää, nii kai sen voi sit ees tehä kunnolla, noiden perusvaihtoehtojen lisäks homomiehille pinkkiä, vaik mustaa jos tykkää pikku läpsyttelystä, tai ruskeeta jos tykkää...

---
---
punanen = varattu
keltanen = jotain?
vihreä = sinkku
---

---

[/q]

keltanen = epävarma, ei tiedä kumpi on statuksensa. Eli jos vaikka on jotain säätöä, mutta ei oo luvattu vielä mitään. NII!

Haha...ja nyt sitten vaan kerätään rohkeutta lähteä tänne. Oijoi.

Tälle pitäisi kyllä antaa "Vuoden ympäristöteko" -palkinto

[q]Fyraett
"nihkeilevä sinkku"
[/q]

AHhah vihdoin löyty lokero mullekin

Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille, ni saadaan samalla yhdistettyä nick ja kasvot :D

[q]domi, 22.10.2006 21:05:
Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille
[/q]

Rohkeimmathan laittavat dickinsä esille niinkuin tuolla toisessa topikissa oli juttua

[q]blastic, 22.10.2006 21:09:
---
domi, 22.10.2006 21:05:
Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille

---

Rohkeimmathan laittavat dickinsä esille niinkuin tuolla toisessa topikissa oli juttua
[/q]
Dickithän (teräksellä ja ilman) näytetään sit sinkkuluukun jatkoilla :D

[q]domi, 22.10.2006 21:05:
Rohkeimmathan laittaa sitten vielä nickinsä esille, ni saadaan samalla yhdistettyä nick ja kasvot :D
[/q]

Kai te sit hankitte sinne sisäänkäyntiin jaettavaks, jotku väriläiskät, ja sitten lätkät mihin saa kirjottaa oman nimen/nickin jos haluu.

Mä voin luvata että oon ensimmäinen rohkee!

Whii tännenääin :) hanatuotteita naamariin klo 23 asti :D

[q]bubbelgum, 22.10.2006 21:14:
---
domi, 22.10.2006 21:05:

---

Kai te sit hankitte sinne sisäänkäyntiin jaettavaks, jotku väriläiskät, ja sitten lätkät mihin saa kirjottaa oman nimen/nickin jos haluu.

Mä voin luvata että oon ensimmäinen rohkee!
[/q]

Juu nickit näkyviin vaan! Ja toi väriläiskä juttu myösin hyvä idea*joo*

Huh huh, jengi on varmaan puolen yön aikaan hyvässä kondiksessa, kun on vielä häppäritkin 21-23 Mahtaa alkaa aikamoinen sutina

Uskaltaako tänne selvinpäin tullakaa*nauru*

[q]-Tombba-, 22.10.2006 21:16:
Whii tännenääin :) hanatuotteita naamariin klo 23 asti :D
[/q]

ei tarvii alotellakkaa ennen bileit koska täält saa halvemmal ku kaupast binii ja sidukkaa :D

Tännehän on pakko tulla kun muutenkin tulee kulutettua volumen häppäreitä lähes joka vklop :D

+ + (*känni*) = :D

[q]Sparkling, 22.10.2006 21:43:
+ + *känni* = :D
[/q]

Piirrän nimilappuun tollaset hymiöt:DDDD

[q]Sparkling, 22.10.2006 21:43:
+ + *känni* = :D
[/q]

Mä voisin jättää tosta yhtälöstä ton *känni* pois..

saaks tänne tulla hiekottaa? :(

Sinkkuluukku @ Club Volume 25.11.2006
Pohjoinen rautatienkatu 21b, Helsinki
klo 21-04
liput 4 (sis. palvelumaksun)

Main:
Sean Skyj ( GER )
Illson
Kinli ( Club Alternative / RAD )
Toni L

Chill:
Kimarr ( Basso / Softonemusic )
Q-soul ( Basso / Valkomus )
Aisti ( Koshiyoka )
Byproduct ( Etana )
tir

--
soittoaikataulu tanssipuoli:

21:00-23:00 Illson
23:00-00:30 Sean Syji
00:30-02:00 Toni_L
02:00-03:30 Kinli

soittoaikataulu chill/lounge:
21:00-23:00 tir
23:00-00:00 Byproduct live
00:00-01:30 aisti
01:30-02:30 Q-soul
02:30-03:30 Kimarr

--

pukeudu statuksesi mukaan! nyt mennään metsään, vihreä on in ja ihku!

--

O