OlliS @ Illusions 10v
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
[q]okiru, 2.10.2006 11:57:
Hävöttömältä kuulostaa. Ämppäriin mukaan ja koululle lukeen tenttiin ja samal kuunnella tätä (saa nähä tuleeko lukemisesta mitään ku on noin makeita biisei soiteltu). Armaksen syventävää analyysiä illemmalla ku tuun duunista. *prepare*
[/q]
Oon täs henkisesti ollut valmistautuneena jo tovin ;)
yöunet ei sentään oo menny :D
[q]OlliS, 4.10.2006 11:00:
---
okiru, 2.10.2006 11:57:
Hävöttömältä kuulostaa. Ämppäriin mukaan ja koululle lukeen tenttiin ja samal kuunnella tätä (saa nähä tuleeko lukemisesta mitään ku on noin makeita biisei soiteltu). Armaksen syventävää analyysiä illemmalla ku tuun duunista. *prepare*
---
Oon täs henkisesti ollut valmistautuneena jo tovin ;)
yöunet ei sentään oo menny :D
[/q]
Hehe joo pääs venyyn. :D
Eli eli hyvin uppos teikän setti. Kuulin, että alakerta oli muutettu enemmän tanssittavampaan tilaan niin toi alun fiilistely ois kyl paremmin uponnu jossain penkeil/sohvil fiilistellen hyvä drinksu kädes. 33 min kohdal alkava biisi on niin rok! Alko vähän täpinä puskeen päälle kun oli lenkillä. :P Muut setin parhaudet löytyvät 65 min ja 85 min kohdilta.
Setti kehittyy muikeesti diipistelystä dancefloor kamaksi. Erittäin hyvä livesetti. Kyl tää meiän Ölli-ääs osaa :]
missäköhänh mä olin tällöin?ku ollis soitti?:D
mahtava setti! Olin myös paikalla hetken kuuntelemassa kunnes kaveri tuli raahaamaan yläkertaan :(
Tää on kyllä semmoista herkkua että alta pois, oispa tullu oltua paikan päällä kuuntelemassa. *sydän*
Ensireaktio ykkösbiisistä oli, että on vähän turhan tylsä jopa chillaukseen... Sit huomasinkin et oho, Olliässän oma näkemys, ja meinasin jättää kommentoimatta, mut rohkenin silti. Ethän suutu? Nättejä soundeja, mut mun makuun turhan ykstoikkoinen.
27 min kohdilla mennään ja muuten kyllä toimaa hyvin. Loppukaneetti vielä tulossa.
---------
Olikin accapella edit, eli originaalia tuntematta, voiskohan olla ettei varsinaiseen tuotantoon tuossa ollutkaan koskettu...?
---------
Mukavata! Tell Me Why jätti hyvän maun suuhun.
[q]Human Sound
Olikin accapella edit, eli originaalia tuntematta, voiskohan olla ettei varsinaiseen tuotantoon tuossa ollutkaan koskettu...?
[/q]
Joo siis alussa oli vaan editti kyseisen biisin accapellasta ts. editoitu irti itse biisistä eli mitään omaa tuotantoa ei ollut kysessä.
Mut hyvä että tippuili vaikka alku olikin vähän chillimpää ;)
Aaaaahhh ihana setti!!! Sopii just täydellisesti tähän päivään ja vuoden aikaan
-Careen-
kyllähän tän ipodista matkalla kuunteli. jossain vaiheessa tuntui että toinen neula oli heikossa hapessa tms, mut silti vaihdot ja yleinen fiilis meni nätisti eteenpäin. ei ehkä ihan tanssilattiamatskua mutta oikein mukavaa kuuntelumussiikkia
[q]thomas, 9.10.2006 16:59:
jossain vaiheessa tuntui että toinen neula oli heikossa hapessa tms
[/q]
Joko neula oli heikossa hapessa tai sit oli kerääntynyt stantoneihin pölyä sen verran et rätisi :D
[q]Juge, 5.10.2006 21:51:
Tää on kyllä semmoista herkkua että alta pois, oispa tullu oltua paikan päällä kuuntelemassa.
[/q]
Niinpä.....Takuuvarma menoa löytyi taasen kerran. Keskivaiheilla settiä useitakin mieleenjääviä biisejä...esim.-Steve Porter : Definite Form (Roland & Remy remix)*sydän*
Vittu tätäkään en oo muistanut kuunnella vielä. :(
tekniikka on hallussa, mutta ei sitä kukaa huomaa verrattuna vaisuihin biiseihin. ohhoh on täällä jotai sähäkämpää elektromenoakin. yleisilmeeltään tylsää.
Ihan mielettömän maukas paketti!Tekniikka todella hyvin hallussa ja huomaa että tunnet hyvin biisisi,timing just eikä melkein!
Tää on kyl kova, härregüüd... Taisin sua jo kiitellä lauantaina.
Ehdottomasti paras miksaus mitä oon sulta kuullu! Ja vielä livenä soitettu....
Sait mun kolmannen peukalonkin nousemaan..
*sydän*
Ehdin nyt vasta kuunnella. Tämähän oli vallan käypää settiä.
Aivan järjetön tämä 16 Bit Lolitas : Destiny puhumattakaan noista alkupuoliskon veisuista.
aivan mieletön uaaa, hillittömät fiilikset
Tää osui kyllä ihan nappiinsa. 10/10. Kaljakänneissä tanssilattialla olisi voinut olla kyllä vallan ihkua tämän tahtiin.
Aivan uskomattoman hieno paketti, tästä en pahaa sanaa keksi. Mukana puolivälissä teknompaa tavaraa, alussa chillailua ja lopussa jopa hittejä ;). Teknisesti tämä on myös aivan poikkeuksellisen hyvä. Varmaa OlliS-laatua selvästi siitä parhaimmasta päästä...
- « Previous
- 1
- 2
- Next »