SINKKULUUKKU bileet
yy,nelffipippalot
nytku sitte joku porukka opettelee viel male Nelffin tanssin,niin sitte on hienoa. :F
*lähtee opettelemaan*
itse kuulun varmaankin oranssin välimaastoon..*vink*
[tyhmä kysymys] mikä on nelffi? [/tyhmä kysymys]
tiedän et on milffei ja dilffei mut nelffi
[q]Fyraett, 20.9.2006 10:45:
[/q]http://wow-europe.com/shared/wow-com/images/nelf-pic02.jpg Nelf *Nauru*
eiks noi oo ihan perus nightwish fanei :D
ei sovi korvist kiskoo ainaskaa :(
e: typho
[q]Fyraett, 20.9.2006 10:45:
[/q]
Nii. Mäki haluun jonku söpön MILFfin.. Mut toi Nelffi on kyl vähä liikaa fantasiamaailmaa mun mieleen..
Dämet! Järjestäkää Wow-pileet siinä wowitusluukussanne...
e. ps. tuolta lueksimaan (tuli nelffistä mieleen, mut ei pidemmän päälle siitä montaa juttua ole, ao. linkissä ensimmäinen)... http://www.sosiaalisestirajoittuneet.fi/index.php?date=20050208
omg,nyt mua pidetään nöränäki :D noh,olenha mä *sydän*
mutta jos ne wowipippalot sitte toista,mutta sen tanssin vois silti opetella *aplodit**jiihaa*
[q]WiljamiDzay, 19.9.2006 12:10:
---
Lash!, 19.9.2006 12:07:
Mul on semmonen olo etten enään taida kuulua tänne... tää on niin ihmeellistä..
---
Et kuulu bileisiin, vai et kuulu sinkkuluukkuun? Jos jälkempi niin onnea ja jos aiempi niin mikä jottei?
[/q]
siis sinkkuluukkuun kuulu en... ja kiitos..
kyl se maailma näyttää niin oudon vaaleanpunaiselta*iloinen*
Mä kun nimenomaan haluun vältää sitä että taas onnistuisin pariutumaan klubbaajan kanssa, mutta mä voin tulla tänne vaan sekoilemaan *nauru**känni*
ei helkkari pitäsköhä
[q]kottarainen, 21.9.2006 09:32:
Onkohan klubituksesta tulossa hyvää vauhtia sisäsiittoinen lahko*vink**nauru* ei mutta hauska idea kieltämättä.
[/q]
Siis tämähän on loistava idea... Siitä todistaa se, että kolme edellistä viestiä on tullut (useimmissa tapauksissa) kauniimman sukupuolen edustajilta...
NO TÄNNE sikailemaan!!!
Siis sori...
En ole paha.
Mutta siis, päättäkää jo paikka ja aika, mä olen sielä
Mä en kyllä suoraan sanottuna usko, että näistä tulee sen enempää bileitä kuin muistakaan klubbarissa ilmaan heitetyistä ideoista. Nyt kaikki kyllä huutaa JEE, mutta... ei se ihan riitä.
And now, prove me wrong :)
[q]Infiana, 21.9.2006 08:47:
Mä kun nimenomaan haluun vältää sitä että taas onnistuisin pariutumaan klubbaajan kanssa, mutta mä voin tulla tänne vaan sekoilemaan *nauru**känni*
[/q]
Mä kans, eli oon messis*lmao* Mä voin laittaa päälle vielä sellaisen paidan mis lukee että "varma".
ja mulle tulee sit "nakki"
Pyh ja pah... Paidat (ja muutkin asusteet) jätetään narikkaan, ni porukka on luonnollisempaa...
JOS mä tulisin näihin, ni kai mun otsassa lukis sitten: VARMA, mutta EPÄVARMA :D
mulla lukeekin "Reppana" :g
JOS: Mä laittasin kyl jonku feikki-sormuksen sormeen nii on parempi vienti..
[q]Cjet, 22.9.2006 10:58:
JOS: Mä laittasin kyl jonku feikki-sormuksen sormeen nii on parempi vienti..
[/q]
Hitto.. tota pitääki kokeilla
Missähän se mun vanaha kihlasormus on?
No jos nyt ei sitä kuitenkaan....