Salaliittoteorioita

Back to häröily O

[q]niomic, 10.9.2006 11:34:
Kaipa täs vois viel todeta et yksikään teistä ei oikeasti tunne Bushia, joten kun tässä ollaan salateorisoimassa, ni aika turhaa vetää jonkun julkisen persoonan julkisista esiintymisistä ja päätöksistä mitään end-all -johtopäätöksiä. Se voi olla oikeesti fiksu ku mikä ja näyttelijä vailla vertaa :F
[/q]
no joo en tunnekaan sitä henk. koht. enkä edes haluaisi, mutta teot kertoo aika paljon ihmisestä. Ja ne voi jokainen nähdä.

[q]CM, 10.9.2006 09:56:
---

Olis varmasti, mut niinkin paska pressa, kuin Bu$$$h, niin kaikki on mahdollista. Onkohan äijä saanut vielä mitään hyvää aikaan. Kusettamalla voitti vaalitkin.
[/q]

Uskoisin että se kusetus jolla Bush voitti vaalit on osa jonkun paljon vaikutusvaltaisemman tahon suunnitelmaa. Samaan suunnitelmaan kuului myös 9/11 tapahtumat. Nämä kaksi asiaa ovat osa jotain, mistä normaali ihmisillä ei ole eikä tule olemaan mitään hajua.


Niin ja sitten vielä pääasia.

Muistaako kukaan kolmatta pilvenpiirtäjää joka sortui. Itse en muistanut ennen kuin katsoin jokin aika sitten wtc dokkarin.Outoa asiassa on se, että kyseessä oleva rakennus ei vaurioitunut mitenkään ennen sortumista. Samassa pätkässä näytetään myös miten wtc:t eivät sortuneet pelkästään lentokoneiden aiheuttamiin vaurioihin vaan näyttää siltä että ne räjäytettiin alas.

Ja eikö yksi koneista tippunut jonnekkin pellolle tai vastaavalle "hyödyttömälle" alueelle? Ajatellaan näin, että kyseisen koneen piti alunperin törmätä pilvenpiirtäjään joka sortui "itsestään". Jokin meni pieleen ja konetta ei saatu kohteeseen. Tämän kolmannen tornin osuus suunnitelmassa oli kuitenkin niin suuri että sitä ei voitu jättää pystyyn vaan se myös räjäytettiin.

Että sellasta ajatusta tänään. Tässä vielä linkki dokkariin.

http://video.google.com/videoplay?docid=6545313046180631815&q=evidence+to+the

[q]-Milian-
Ja eikö yksi koneista tippunut jonnekkin pellolle tai vastaavalle "hyödyttömälle" alueelle? Ajatellaan näin, että kyseisen koneen piti alunperin törmätä pilvenpiirtäjään joka sortui "itsestään". Jokin meni pieleen ja konetta ei saatu kohteeseen. Tämän kolmannen tornin osuus suunnitelmassa oli kuitenkin niin suuri että sitä ei voitu jättää pystyyn vaan se myös räjäytettiin.
[/q]

United 93 (Joka tippui pellolle) oli matkalla Washintoniin ei nykiin. :)

[q]niomic, 10.9.2006 11:34:
Kaipa täs vois viel todeta et yksikään teistä ei oikeasti tunne Bushia, joten kun tässä ollaan salateorisoimassa, ni aika turhaa vetää jonkun julkisen persoonan julkisista esiintymisistä ja päätöksistä mitään end-all -johtopäätöksiä. Se voi olla oikeesti fiksu ku mikä ja näyttelijä vailla vertaa :F
[/q]

Musta tuntuu et se on lähinnä nukke jota operoi hiukka suuremmat tahot.

[q]lohikarme, 10.9.2006 12:55:
---
niomic, 10.9.2006 11:34:
Kaipa täs vois viel todeta et yksikään teistä ei oikeasti tunne Bushia, joten kun tässä ollaan salateorisoimassa, ni aika turhaa vetää jonkun julkisen persoonan julkisista esiintymisistä ja päätöksistä mitään end-all -johtopäätöksiä. Se voi olla oikeesti fiksu ku mikä ja näyttelijä vailla vertaa :F

---


Musta tuntuu et se on lähinnä nukke jota operoi hiukka suuremmat tahot.
[/q]
Kuten Illuminati tai Vapaamuurarit?

[q]Timce, 10.9.2006 12:34:
---
United 93 (Joka tippui pellolle) oli matkalla Washintoniin ei nykiin. :)
[/q]

Mun olis vissiin kannattanu katsoa koko pätkä ennen kuin rupesin tota omaa teoriaa miettiin.

Olisi kiva tietää mikä näiden iskujen todellinen tarkoitus oli ja minkä takia se tehtiin noin läpinäkyvästi. Meinaan tuskin Bush on se henkilö joka noista eniten hyötyy, mielestäni moni asia viittaa liian selkeästi Bushin syyllisyyteen.
Yksi syy voisi olla, että kiinnitetään ihmisten huomio noin selkeisiin asioihin sen takia että jotkut vieläkin selvemmät asiat jäävät huomaamatta. tai sit ei

[q]CM, 10.9.2006 09:56:


Olis varmasti, mut niinkin paska pressa, kuin Bu$$$h, niin kaikki on mahdollista. Onkohan äijä saanut vielä mitään hyvää aikaan. Kusettamalla voitti vaalitkin.
[/q]

Se jätkä ei oo tehny yhtään itsenäistä päätöstä, vaan on pelkkä sätkynukke, jota amerikkaa oikeasti hallitsevat vetelee haluamiinsa suuntiin..

[q]WiljamiDzay, 9.9.2006 19:36:
Mun mielestä pahin ja uskottavin salaliittoteoria on vanha kunnon homokaasu-juttu.. http://homokaasu.org/pages.gas?4

Etenkin nuo vihjeet, joilla uhria koitettiin painostaa tunnustamaan Olof Palmen murha on pirullisen ovela mieli keksinyt. Esim. "Olen suomalainen. Murhaaja nousi Suomi-talon läheisyydessä pako-autoon. Kartan mukaan matka murhapaikalta Suomi-talolle on noin 500 metriä. Reippaasti kävelevä mies taittaa matkan noin viidessä minuutissa. Jos ottaa juoksuaskeleita, kuten voisi pakomatkalla olevalta murhaajalta olettaa, matka taittuu alle viiden minuutin. Kuitenkin tiedoitusvälineiden mukaan murhaaja käytti tähän 500 metrin matkaan aikaa melkein 20 minuuttia. Todennäköisesti hän odotti jossain ja halusi tehdä varmaksi sen, että paikalle saapuva poliisi huomaisi, että hän nousi autoon Suomi-talon nurkalta. Poliisi saapui paikalle kolme sekunttia myöhemmin. Suomi-talo viittaa siis suomalaisuuteeni"

Raportti on pitkä, mutta kannattaa lukea...
[/q]

Mä oon jossain kuullut/lukenut jonkun jutun, jonka mukaan Berlusconilla olis ollut sormensa pelissä niin Palmen ku Anna Lindhinkin murhassa :o

[Tai sit oon juonu liikaa viiniä sillon ja kuvitellut asioita.]

[q]mku, 11.9.2006 09:31:

Ehkäpä se JFK tapettiin vaan sen takia ettei se halunnut olla sätkynukke?
[/q]

Pitäis tutkii sen suhde juutalaisiin ni vois alkaa pohtii totaki..



Kyseiseltä serverilta löytyy asiaan liittyvää materiaalia jos kiinnostaa ja jaksaa tutkia asiaa..

[q]Annakins, 9.9.2006 13:34:
Mun lempisalaliittoteoria koskee isoa pöllöä, jota Amerikan johtajat palvovat San Franciscon metsissä

Lukekaa vaikka Jon Ronsonin kirjasta Them: Adventures with Extremists
[/q]

Channel4 on tehny tällasen dokkarisarjan kun Secret Rulers of the World, jossa yhdessä jaksossa kaikkien salaliittoteoreetikoiden äiti Alex Jones sniikkaa ko. ranchille seuraamaan tätä pöllön edessä suoritettua tuliseremoniaa, joka on siis symbolinen lapsen uhraaminen. Torrentit laulamaan, jostain päin nettiä se löytyy.

En kyl mene sanomaan että USAn talouseliitti suorittaa jotain lapsiuhreja kiviselle pöllölle salaisissa rituaaleissa, mut kyllä se videomatsku jota tossa jaksossa näky jätti aika "WTF?"-olon. Se että salaliittoteoria kuulostaa kakolta ja sekopäiseltä, ei tarkota sitä etteikö sitä etteikö siinä vois olla ainakin ripaus totuutta mukana. Muutenhan on aivan kristallinkirkas itsestäänselvyys että Osama oli WTC-iskujen takana, Afganistanin pommittaminen kivikaudelle on ihan vitun oikein niille rättipäille, ja Irak elää uutta kukoistuskautta demokratian taatessa koko kansalle leveämmän leivän ja paremman elämän.

[q]tbo, 11.9.2006 15:04:
---
Annakins, 9.9.2006 13:34:
Mun lempisalaliittoteoria koskee isoa pöllöä, jota Amerikan johtajat palvovat San Franciscon metsissä

Lukekaa vaikka Jon Ronsonin kirjasta Them: Adventures with Extremists

---


Channel4 on tehny tällasen dokkarisarjan kun Secret Rulers of the World, jossa yhdessä jaksossa kaikkien salaliittoteoreetikoiden äiti Alex Jones sniikkaa ko. ranchille seuraamaan tätä pöllön edessä suoritettua tuliseremoniaa, joka on siis symbolinen lapsen uhraaminen. Torrentit laulamaan, jostain päin nettiä se löytyy.[/q]

Siis mun mielestä toi pöllöjuttu on niin älytön, et siihen on pakko uskoa :D

Ei ehkä salaliittoteoria, mut tuota pöllönpalvonta-kalustoa, eli Ior Bockin uskonto...

(ja niille jotka eivät tiedä, http://fi.wikipedia.org/wiki/Ior_Bock)

Kattelin jostain niitten tornien kantavia rakenteita. Niin niissä oli keskellä sellanen teräksinen betonilla suojattu järee pilari ja ulkoseinät ei pystysuorasti paljon kantanu. Lentopetroolin palo veltostutti teräkset keskipilarissa hitaasti johtuen betonisesta palosuojauksesta. Eli betoni varastoi lämpöö tälläsessä rakenteessa. Teräs kun johtaa hyvin lämpöö niin on voinu aika pitkältäkin matkalta olla teräkset heikkona siinä kantavassa pilarissa ja tietyn lämpötilan jälkeen on sitten lauonnu koko paska. Ylempien kerrosten paino on ollu sitten niin raskas ettei sitä ole mikään enää pidelly.

Luulen et jos ulkoseinät ois ollu pystysuorasti enemmän kantavia niin oltas nähty isommalla todennäkösyydellä rakennuksen kaatuminen.

Videon perusteella toinen torni vähän kallistu mut toinen taas tuli aika hyvin suoraan alas.

En jaksanu kauheesti enempää asioista lueskella et pystys kauheen tarkasti sanoo noista settiä.

Edit:

Lisäyksenä sanoisin vielä, et todistusvelvollisuus on mun mielestä teorioitten esittäjillä. Melkein vois sanoo et jos joku väittämistä on shittiä, niin koko esittäjän sanoman voi kyseenalaistaa.

[q]Tuikkari, 11.9.2006 21:17:
Kattelin jostain niitten tornien kantavia rakenteita. Niin niissä oli keskellä sellanen teräksinen betonilla suojattu järee pilari ja ulkoseinät ei pystysuorasti paljon kantanu. Lentopetroolin palo veltostutti teräkset keskipilarissa hitaasti johtuen betonisesta palosuojauksesta. Eli betoni varastoi lämpöö tälläsessä rakenteessa. Teräs kun johtaa hyvin lämpöö niin on voinu aika pitkältäkin matkalta olla teräkset heikkona siinä kantavassa pilarissa ja tietyn lämpötilan jälkeen on sitten lauonnu koko paska. Ylempien kerrosten paino on ollu sitten niin raskas ettei sitä ole mikään enää pidelly.

Luulen et jos ulkoseinät ois ollu pystysuorasti enemmän kantavia niin oltas nähty isommalla todennäkösyydellä rakennuksen kaatuminen.

Videon perusteella toinen torni vähän kallistu mut toinen taas tuli aika hyvin suoraan alas.

En jaksanu kauheesti enempää asioista lueskella et pystys kauheen tarkasti sanoo noista settiä.

Edit:

Lisäyksenä sanoisin vielä, et todistusvelvollisuus on mun mielestä teorioitten esittäjillä. Melkein vois sanoo et jos joku väittämistä on shittiä, niin koko esittäjän sanoman voi kyseenalaistaa.
[/q]

Kannattaa tosiaan tutkia asiaa :



[q]Tuikkari, 11.9.2006 21:17:
Kattelin jostain niitten tornien kantavia rakenteita.
[/q]

Vaude. Kaikkien näiden vuosien jälkeen vihdoinkin joku asiantunteva malttoi tarkastella asiaa.

ps. Sekin on tullut jo abaut kaikille selväksi, että WTC:n ulkokuori oli kantava "teräsluuranko".

[q]WiljamiDzay, 11.9.2006 20:57:
Ei ehkä salaliittoteoria, mut tuota pöllönpalvonta-kalustoa, eli Ior Bockin uskonto...

[/q]

Kyllä hymy hyytyy kun Kajaaninlinnassa alotetaan kaivaushommat (sieltä on maatutkalla tms. kaikuluotainmenmetelmällä löydetty metallinen esine just siitä kohtaa mihin Ior sano et toinen kultaisista pukeista olis haudattu). Samaten, Ior sai aikoinaan rakennusfirma Lemminkäisen sponsoroimaan Sipoossa tehtyjä Lemminkäisen Temppelin kaivauksia, mut raksafirma ei oikein lämmenny Iorin sientensyönnille ja pilvenpoltolle ja vetäyty pois ettei olis ihan koko mainettaan menettäny. Niiltä jäi kuitenkin viimeiset kymmenkunta metriä kaivamatta - maatutka kerto et siellä olis ollu säännöllisen muotoinen kammio mutta asiaa ei päästy sen tarkemmmin tutkimaan. Eikä varmaan päästäkkään, Ioria puukotettiin muutama vuos sit ja se tais sen jälkeen muuttaa pysyvästi Goalle. Kurjaa, koska Iorin mailla pidetyt Kristiinapäivän bileet oli sen kaliiberin kemuja että oksat pois :)

Mut jos haluu perehtyä tarkemmmin niin kuuntelee Kingston Wallin kolmoslevyn ja lukee enemmän tuolta: http://www.bocksaga.com/

[q]Schranz Ferdinand, 12.10.2006 02:01:
Öh, Ior Bock on jäbä kuka litki omaa mälliänsä? Jep jep... Kulta-aarteita maa täynnä.
[/q]

Jep, aamiaiseksi siis sekoitti sitä jogurttiin ja söi. Ei siinä mitään, ihan proteiinipitoinen aamiainen varmaankin...

9/11-salaliittoteorioihin kiinnostuneille Loose Change on varmaan tuttu dokkari. Jos ei ole niin löytyy täältä http://www.loosechange911.com/

Itse en pitänyt sitä mitenkään järisyttävän vakuuttavana mutta ihan katsomisen arvoinen kuitenkin.

Tosta taikauskosta tuli mieleen muuan tapaus. Tässä tänä kesänä olin mittaamassa virtaamia yhestä uudesta kaivosta geologisella tutkimuslaittoksella ja sinne sitten saapu paikallinen varastomies apuun. Kyseinen varastomies sitten kerto kun kaivoista ja vedestä tuli puhe, että sen mutsi oli kotiinsa (jonnekin korpeen) hommannu sellasen pajuvitsa miehen näyttämään et missä on vettä. No se pajuvitsa mies oli sitten kuljeskellu sen risunsa kans siellä ja jossain vaiheessa karjassu "tässä on vettä". No siitä kun alettiin kaivaa niin kaivettiin ensin sen mitä pysty ilman porausta, sitten siirryttiin poraukseen ja löytyhän sieltä sitä vettä.... 116 metristä.

Hiukan meinasin revetä ja myönnettäköön, jopa repesin tän tarinan kuultua.

Tajusin tänään että sana "kansalainen" tuleekin sanoista "kans" ja "alainen"!

O