FURY meets FINRG: Vappu 30.4.2007 @ Grand Arena, Lahti

Back to tapahtumat O

[q]Zenni, 25.4.2007 18:04:
Joo, mä tuun tänne!

Pelottaa. :C
[/q]

no oho..
varaanko sulle ja kidelle sviitin? :D

[q]Galrav, 25.4.2007 18:25:
no oho..
varaanko sulle ja kidelle sviitin? :D
[/q]

Joo mut pidä sä huoli et se päätyy sun viereen. :D

Timetable:

Main Stage:

22.00 - 23.00 JNKS vs. SWOOSH
23.00 - 00.00 SURREAL vs. DRUMHEAD
00.00 - 00.45 CARBON BASED
00.45 - 01.45 EPYX & CYREZ
01.45 - 02.30 ALEK SZÃHALA
02.30 - 03.30 GALRAV vs. DJ RX


Stage 2:

22.00 - 23.00 BIG MISTAKE
23.00 - 00.30 ANTON SONIN vs. JOONAS L
00.30 - 02.00 BLASTOFF vs. KOALA
02.00 - 03.30 INFEKTO


Muutokset mahdollisia.

sain onneks työvuorot sumplittua niin, että pääsen liittymään joukkoon iloiseen!:) mahti lineup tiedos!

pitää toivoo että nuo sääennusteet pettää ja saa hyvän sään ni pääsee tislailee jo iltapäivällä karirantaa ekan kerran tänä vuonna.

onks lahden junglisteil joku oma spotti dokailla siel,
vois liittyy ehkä skidisti seuraan *ankka**ankka**ankka*

[q]koalamovement, 27.4.2007 13:58:
onks lahden junglisteil joku oma spotti dokailla siel,
vois liittyy ehkä skidisti seuraan *ankka**ankka**ankka*
[/q]

veikkaisin että kun kuulet koleran äänen, et voi erehtyä siitä kelle se kuuluu, sit vaan seuraa sitä helvetillistä molotusta, eikä ne pure, mut saattaa olla muuten vaan vittumaisia ja kännisiä lahtelaisia...mut tiedä sitten kuuluko kolera lahden junglisteihin tai onko lahdessa ees sellasii, hollolasta tiesin joskus pari :P

se on naamat tai ei mitään.

herraisä auttakaa noita eksyneitä lampaita!

juu oishan tää kiva disko, mut rahoitus on jäissä.
dokatkaa mun puolesta, tytöt.

[q]homppa, 27.4.2007 14:02:
---
koalamovement, 27.4.2007 13:58:
onks lahden junglisteil joku oma spotti dokailla siel,
vois liittyy ehkä skidisti seuraan *ankka**ankka**ankka*

---


veikkaisin että kun kuulet koleran äänen, et voi erehtyä siitä kelle se kuuluu, sit vaan seuraa sitä helvetillistä molotusta, eikä ne pure, mut saattaa olla muuten vaan vittumaisia ja kännisiä lahtelaisia...mut tiedä sitten kuuluko kolera lahden junglisteihin tai onko lahdessa ees sellasii, hollolasta tiesin joskus pari :P
[/q]
MIKÄ VITUN JUNGLISTI MÄ SULLE OON SAATANA! mähän tunnetusti en kuuntele mitään muutaku polccaa ja sienisambaa! Yks spotti ainaki mistä junkasta tykkääviä ihmisiä löytyy on Paavola Pub kura-artistien aikana

Pakkohan se on tollasella line-upilla saapua paikalle. heti kymmeneltä pakko saapua paikalle koska swoosh & jnks pistää salettiin sellasta saundia et oksat pois heti kättelyssä eikä meno tuu siitä kyllä ainakaan laantuun. GO LAHTI. tää on toinen mahdollisuus lahdelle näyttää et onko siitä mihinkään bilepaikkana. viime reissulla omalta porukalta oli sen verran vahva edustus et ennakkoluuloja on : kaveri heitettiin pihalle (eka kerta bileistä), tämän emännältä hävis massit, iteltä lompakko ja viimiseltä osaanottajalta meidän porukasta hävis kortti. en siis todellakaan väitä ettei vikaa olis ollu itse kussakin mut pikkusen pahat vibat alko lahdesta puskeen mut ite oon toki antamassa toisen mahdollisuuden ja ton line-upin perusteella on luvassa huikee polccailta

känniääliöt kun vielä onnistuis välttään tätä tapahtumaa niin ilta olis takuuhyvä. täpinöinti alkakoon

Yhyy mix oon aina vikana, joutuu valvoon Kello on taas seittemän ennenkö pääsee nukkuun prkl.

No mua ei kyllä ainakaan haittaa! Täysillä loppun asti!*hih*
Olis jo vappu!!! EPYX & CYREZ *sydän* Tulee kyl hyvät bileet ainaki musan puolesta, näköjään!*hymy*

Tätä niin paljon odotin ja olin jo ihan tulossa tänne...kunnes rahapulan vuoksi jouduin Tampereelle.
Aaaaauuttakaaa!

[q]alek száhala, 27.4.2007 22:27:
Yhyy mix oon aina vikana, joutuu valvoon Kello on taas seittemän ennenkö pääsee nukkuun prkl.
[/q]
laita mix cd soimaa ja meikkaa barbara näkösekseks ja jää himaa/tiskin taakse nukkuu.


[q]starfish, 28.4.2007 12:46:
Tätä niin paljon odotin ja olin jo ihan tulossa tänne...kunnes rahapulan vuoksi jouduin Tampereelle.
Aaaaauuttakaaa!
[/q]
astut bussii ja ku setä tulee pyytää maksua ni irvistelet sille vähän ni se peljästyy ja antaa sun olla rauhassa.

[q]Kolera, 28.4.2007 14:10:
---
starfish, 28.4.2007 12:46:
Tätä niin paljon odotin ja olin jo ihan tulossa tänne...kunnes rahapulan vuoksi jouduin Tampereelle.
Aaaaauuttakaaa!
---
astut bussii ja ku setä tulee pyytää maksua ni irvistelet sille vähän ni se peljästyy ja antaa sun olla rauhassa.
[/q]
Toimiiko? Voisin koittaakin... Tässä vaiheessa kaikki neuvot on tervetulleita.

[q]starfish, 28.4.2007 14:20:
Toimiiko? Voisin koittaakin... Tässä vaiheessa kaikki neuvot on tervetulleita.
[/q]
Ehkä parempi on vaan notta kukas mukava tamperelainen tarjoaa kyydin sunnuntaina(siis maanantaina) lahteen jos autossa omistaa yhden ilmeisesti ei kovian ison perseen verran ylimäärästä tilaa? =P eli ehkä munkila joku mukavempi ihminen viel heitä privaa sulle =P

Tapahtumaan tulossa jakoon 50kpl meikäläisen uunituoretta promomiksausta, ei muuta kun nyppimään hihasta jos haluaa omansa pois!

Villu huhu Lahdesta:

Mahdollisesti, ehkä, mutta todennäköisesti tapahtumassa jaetaan ensimmäisille asiakkaille vaapunaamareita (kaikkihan niitä ei tarvitse). ;)

Oho Infekto. Rox.

O