Aero 20.10.2006 @

Back to tapahtumat O

Tänään!

p.s. Jos joku o tulossa Turusta tänne ja menossa yöllä takas, ni mulle voi ilmotella jos kyytiin mahtuu!

[q]mku, 19.10.2006 21:30:
---
Zapa, 19.10.2006 21:26:
---
KimmoKoo, 19.10.2006 20:46:
Vaikuttaako Finnairin lakko mitenkään? :)

---

Varmaan silleen, et kaikki kivat lentoemot on täällä Aerossa pitämässä hauskaa kun ei tarvii olla yläilmoissa eli tänne!

---

Ei hitto nehän olis ihan oikeasti pitäny lakon kunniaksi kutsua paikalle
[/q]

Ei oo vielä myöhäistä!! *nauru**aplodit*

Heyy, Tietääkö kukaan timetablee? miks eka sivu e aukee.. prkl*ding*

Jaahas tälläsetkin ois tänään...
Menny kyl ihan ohi.

Jos ois hieman enmmän rahaa vois käydä parilla bissellä

[q]KooKie, 17.10.2006 21:41:
Ikäraja.
[/q]

*uuh*hitto niin haluun tänne kans...*nyyh*

jahas tulee näköjään nukuttua ensaamuyönä vaihteeksi helsinginrautatieasemalla :D (jos vanhat merkit pitää paikkansa) aika hyvin tullu kapuloita rattaisiin lähdön suhteen mut enköhän mä sinne oo tulossa :)

[q]MaaKoz, 20.10.2006 17:18:
jahas tulee näköjään nukuttua ensaamuyönä vaihteeksi helsinginrautatieasemalla :D (jos vanhat merkit pitää paikkansa) aika hyvin tullu kapuloita rattaisiin lähdön suhteen mut enköhän mä sinne oo tulossa :)
[/q]
Mä veikkaan, et tulee sellaset tunnin tirsat otettua Kampin linja-autoasemalla ja sit lähettyä 5:00 bussilla Turkuun... :)

Mut pian pitäs kyl lähtee sinne Hkin suuntaan vaeltamaan, alkon kautta tottakai!

[q]laite, 20.10.2006 17:23:
---
MaaKoz, 20.10.2006 17:18:

---

Mä veikkaan, et tulee sellaset tunnin tirsat otettua Kampin linja-autoasemalla ja sit lähettyä 5:00 bussilla Turkuun... :)

Mut pian pitäs kyl lähtee sinne Hkin suuntaan vaeltamaan, alkon kautta tottakai!
[/q]

noh pärskeles! jos sitä lähtis turkkuseen sit :D

Muutaman viikon huomaamaton biletauko saa tänä iltana aluvan loppua <3.

Jep tänne tänään

Ohohhoh, nyt jää nää aerot väliin, pitää ottaa tää viikonloppu iisisti ku ens viikonloppuna pitää mennä köpikseen härvää. Mut alkaa olla jo pikkuhiljaa hesarii "ikävä", joten seuraaviin aeroihin sit joulukuussa! Onks se muuten meno paluu sit? ku ekois aerois kävi silleen et se paluu unohtu
Asfadas!!

Bussis! Pian o kova känä, billie ray martin soi ja minttu uppoo ku kuuma muna en sano mihin! ZOMG ZOMG!

[q]laite, 20.10.2006 18:24:
Bussis! Pian o kova känä, billie ray martin soi ja minttu uppoo ku kuuma muna en sano mihin! ZOMG ZOMG!
[/q]

apua

[q]juju, 20.10.2006 18:30:
---
laite, 20.10.2006 18:24:
Bussis! Pian o kova känä, billie ray martin soi ja minttu uppoo ku kuuma muna en sano mihin! ZOMG ZOMG!

---

apua
[/q]
VIELÄ NAURATTAA MUT KYLLÄ SE HYMY HYYTYY!!

No sainpas ne nimet viel listaan, joutuu lähtee aeroilee ekaa kertaa (ei oo lentsikkahymiöö niin pistin ton siivekkään :) )

Kovin oli väsynyt olo eikä jalka meinannut oikein nousta. Muutamat biisit vähän imas mukaansa, mutta ei mitenkään kummemmasti. Kavereita oli paljon liikkeellä, mikä oli mukavaa. Tulipahan nähtyä myös rempattu Hesari. Ja nyt kutsuu oma sänky.

*nauru*... ai hauskaa ...miten hauskaa ihan vitun hauskaa... ...en mä siitä musasta tiedä mut ... hyvää musaa ja sitäkin paremmat kaverit *känni* ...ja lisää *känni* ...kuulin semmosta huhua et steven hoax hävis black jack pöydässä pari objektiivia ja salaman... ...mut *känni* ei voi mitään *känni*

dneya
tuisku
make
kinli *sydän*
bubbelgum
päivänsäde
foximagoiny

...ja oma elsa *sydän*

(...ihan niinku remontoi yritti herutella ... jotain tyttö(j)ä *lmao*)

...ja mun oma hinttari overdose (se parraton) (...ja kalju)

...hiton hymiöt, ne toimii yhtä surkeesti kun sonyn akut.

Ei vittu.

KIITOS!

PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan.

[q]Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan. *piis*[/q]
Oonks mä tuntematon?

[q]Dorka, 21.10.2006 03:59:
---
Foxmagon, 21.10.2006 03:58:
PS. tuntemattomat ihmiset vois jättää mun tukan rauhaan.
---

Oonks mä tuntematon?
[/q]

Et, senkin pöljäke.

O