Zyon - No Fate (Joni R 2006 rmx)

Back to biisit ja remixit O

Previkka kyseisestä biisistä...
jotain

Tossa on linkki joka toimii..

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=220217&type=dl

En nyt halua olla vittumainen, mutte kun itse tehtiin rmx kyseisestä biisitä, niin halusimme kunnioittaa alkuperäistä taideteosta/klassikkoa mahdollisimman pitkällä. Alkuperäinen biisi on klassikko. ja olennainen osa sitä on piano, jota todella olisin jossain muodossa kaivannut. mutta mutta...tää biisi on oikeasti mun sydäntä lähellä, niinkuin myös toverini, jonka kanssa tehtiin tästä vähänaikaa sitten rmx ja saamaan kunnioitus alkuperäistä teota kohtaan... Tämä versio on oikeasti hyvin halvan kuuloinen vedos yhdestä maailmanhistorian yksikertaisimmasta pianoriffeistä, joka on klassikko, ei tätä pianoriffiä edes ole käytetty pianona tässä versiossa. Muuta sanottavaa mulla ei tästä ole, kuin että : jos haluat tehdä jotain vanhaa uudestaan, niin pidä mielessä, mikä on olennaista alkuperäisessä ja kunniota sitä! (oliks tää kolmen promillen kännissä kirjoitettuna hyvä vastike, kertoka se mulle aamulla perkele)(antakaa tää kunto anteeksi!!)

[q]Holle, 5.8.2006 03:14:
(oliks tää kolmen promillen kännissä kirjoitettuna hyvä vastike, kertoka se mulle aamulla perkele)[/q]
ei :D

Mut itse aiheeseen, ei tää kyl oo lähelläkään tota Kid'Ho:n remiksin tasoa. Soundeissa ei oo oikeestaan juur mitään hyvää, ainakin toi bassline on vaan yksinkertaisesti todella huono, sekä soundiltaan että kuvioltaan. Rumpupuolella ei ole mitään eloa, ilmeisesti yksi looppi haikka / perkussio-osastona ja basari josta puuttuu botne ja napakkuus.

*joo*kommentit ja palautteet on ihan sallittuja... mutta sitä en ymärrä miks kaikkien pitäs kuulostaa aina sille samalle?? ja tolla en tarkota sitä alkuperästä... ensinäkään en ole kuullutkaan tota "teijän" remixiä.. *igor*.... teen tätä fiilis pohjalta ja 0 (nolla) budjetilla... ja en käytä aikaa tekemiseen niin kun ehkä jotkut muut... joten ei se voi kuulostaa "ammattilais" soundille. Toiset ne kostuu niin vähästä... joo o.. voitteko kuvitella. että joku saa kiksii siitä että saa niillä paskoilla soundeilla itelleen hyvän mielen... kiitos ja nam

anteex tyhmyyteni, mut ammattitaidottoman pitäsi juurikin käyttää
enempi aikaa, jotta saisi kuulostamaan paremmalta. digital beatilta
voi kysyä masteroinnista esim.

[q]D, 7.8.2006 21:04:
anteex tyhmyyteni, mut ammattitaidottoman pitäsi juurikin käyttää
enempi aikaa, jotta saisi kuulostamaan paremmalta. digital beatilta
voi kysyä masteroinnista esim.
[/q]
Ei saa kiusata ensikertalaisia.

[q]domi
Ei saa kiusata ensikertalaisia.
[/q]

No okei anteex! Mä vaan puutuin tohon virheellisen argumenttiin! :)

[q]jnzk1, 7.8.2006 17:08:
ensinäkään en ole kuullutkaan tota "teijän" remixiä..
[/q] http://www.radiac-and-holle.com/mp3/nofate.mp3
Siinähän tuo.

Nyt on pakko itsekin avautua ja sanoa, että klassikoihin ei kannata sekaantua, jos ei ole mitään uutta annettavaa. Kun kerran on tehty ”yleisön valitsema klassikko”, miksi suotta yrittää tehdä sitä uudestaan samoilla wanhoilla kaavoilla…? Miksi yrittää matkia samoja tuotantokuvioita…? (aivan varmasti konemusiikki kykenee uudistumaan ja päivittymään!)

Itse peräänkuulutan pioneereja ja rajojen rikkojia, jotka todella uskaltavat kohdata massayleisön uusilla äänimaisemilla ja tuotantoratkaisuilla sekä jaksaa ottaa niskaansa kaiken sen loan mitä heille ”epätrendikkäänä ja epäkaupallisena olemisesta” heitetään. Pitää muistaa, että kaikki nykyinen ”pop” on joskus ollut joidenkin mielestä ”flop”… :D

no joo mä oon aika samoilla linjoilla että jos remixiin ei ole mitään uutta alkuperäiseen nähden tai muuten vaan erilaista näkemystä kannattaa se jättää tekemättä..
alkuperäistä saa aina kunnioittaa, mutta jos meininki menee siihen että 95% on samaa kuin alkuperäisessä (varsinkin rakenne), niin mä en ainakaan näe mitään järkeä sen remixin tekemiseen..
hyvä esimerkki cosmicman - i love you (shane54 remix)

tosin tässä tapauksessa tämä remix on aika mauton omaan makuun eikä tälläinen nopea hakkuu muutenkaan hirveesti uppoa, kun taas tuo kid'ho tulkinta on hyvä nykyaikainen päivitys missä oli sopivasti omiakin mausteita mukana..

vetoan edelleen siihen että EN OSAA mutta HALUAN osata. EI ole kunnon soundipaketteja... eikä ole aikaa vääntää kokoajan koneen eessä... niin ku ehkä joillakin... jos tää tekee näin kipeetä jollekki ni sanokaa sitte että miten tän saa täältä pois teijän silmiä kirveltelemästä...?*joo*

[q]jnzk1, 8.8.2006 12:09:
jos tää tekee näin kipeetä jollekki ni sanokaa sitte että miten tän saa täältä pois teijän silmiä kirveltelemästä...?*joo*
[/q]
Eka postaus, Muokkaa-painike sekä linkin deletointi olis vahva veikkaus näin ihmiseltä, joka ei ole laittanut tänne biisin biisiä ikinä.

O