HALLMARK - POSEIDEON CRUISE [MEMBERS ONLY] 6.8.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Hienot bileet oli, vaikka 'laiva' oli vähän muuta kun odottelin ;)
Toivottovasti näitä tule lisää

Oli kyllä yhdet parhaista bileistä joissa oon ollu Mukavan vähän porukkaa, kaikki käyttäytyi fiksusti, hyvää kiksua, oivaa draamaa, aurinkoinen ilma ja ennen kaikkea: plurria! Kiitos kaikille!

Päivä joka kruunasi kesän ja teki siitä jotain elämää suurempaa ! Kiitos kaikille paikalla olleille ja niillekin jotka seurasivat rannoilta purtemme jaloa matkaa Kuvia tulikin iso kasa eli nyt ei muuta kuin editaatio rullaamaan

Todella kiva päivä, viina virtas ja ihmiset oli mahtavia *sydän*

[q]rose, 7.8.2006 00:02:
Oli kyllä yhdet parhaista bileistä joissa oon ollu Mukavan vähän porukkaa, kaikki käyttäytyi fiksusti, hyvää kiksua, oivaa draamaa, aurinkoinen ilma ja ennen kaikkea: plurria! Kiitos kaikille!
[/q]

Porukkaa just sopivasti ton kokoiselle laivalle :). Jotain 80-100 ihmistä oli paikalla?

Kiva reissu, sauna ja pidempi aika uida olisi kruunannut kaiken. Onneksi takana ei ollut kaiuttimia, muuten ei olisi ollut yhtään rauhallista ulkoilmapaikkaa.

hehh....myöhästyttiin laivalst..ja tultii purkil viereen mut ei voinu pysäyttää ja ottaa kyytiin:D hahah...hauskaa oli kuitenkin:)

Parhaat kemut kotimaassa tänä kesänä.

Olipa mahtava cruisailu! Uintireissu paatilta avomereen kruunas kaiken. Ja mikä parasta: skumppa oli halpaa :))

[q]Remotion, 7.8.2006 09:56:
Parhaat kemut kotimaassa tänä kesänä.
[/q]

Veit sanat suustani.

Kiitos kaikille ihanille mussukoille !! mulla oli tosi hauskaa *jiihaa*, vaikka auringonpistos/migreeni vähän kiusasikin .. Tabille kiitos ja kumarrus *aplodit*, oli tooosi hyvää musaa *joo*!

--->ainoa miinus oli tietty se kun joku taavi tipahti kyydistä... ,mut onneks se saatiin koukittua takas paattiin jatkamaan juhlimista.

Samaa fiilistä löytyy täältäkin, eli fiilis oli katossa joka tässätapauksessa ulottui avaruuteen saakka Täntyyppisiä erilaisia bileitä voisi olla useemminkin.

Kyl oli mahtavaa, ihmisiä just sopivasti ja kaikilla just paras fiilis mukana*plur*

Aivan Mahtavat Bileet!!!!! Lisää näitä! Kiitos Hallmark, kiitos Tab.

Voisi sitä kesäpäivän/illan paskemminkin viettää

Ylitti kaikki mun odotukset!! Ihan niinko täydellistä!!

[q]annabel, 7.8.2006 09:58:
Olipa mahtava cruisailu! Uintireissu paatilta avomereen kruunas kaiken. Ja mikä parasta: skumppa oli halpaa :))
[/q]

joo, tosin meininki ois ollut ihan eri jos ois tajunnut aiemmin ton, toisaalta jos sen kuluneen rahan ois sitten realisoinut 4kpl skumppapulloja, niin ois ehkä saattanut keinuttaa jo melko paljon liikaa. :D

Tabilta tuli aika legendaarista känniläppää: pienen tauon jälkeen "en yhtään tiedä että mikä biisi tulee seuraavaksi, mutta se tulee nyt"

Bonaripisteet Super8:lle sitkeydestä :D

[q]sts, 7.8.2006 18:45:
Bonaripisteet Super8:lle sitkeydestä :D
[/q]

haha, ainii, sekin vielä :D

Aivan uskomattomat kemut vaikka tuli vähän kiire botskiin... meinattiin nimittäin missaa nää partyt mut tuli ainakin otettuu pari hyvää video pätkää heh heh *lmao**aplodit**aplodit**aplodit* ja nessuu peliin...

O